10.

2.5K 115 6
                                    

Als ik zie wie er aan het stuur is breekt mijn hart, S...salah? Fluisterde ik
Jaa Leyla ik ben het maak je geen zorgen het komt allemaal goed de mannen worden opgepakt
Mo kijkt me aan en fluisterd "wollah je bent een van de mooiste meisjes en slimste" ik kijk hem vol medelijden aan en zeg "dankjewel voor alles wollah ben je zo dankbaar" ik zie Salah vanuit de spiegel naar ons kijken
"Broer she's mine hè' zegt Salah
"Brada wollah je hebt geluk met deze meid, ik gun het jullie echt maar ik moet je wel zeggen dat ik haar echt vanaf het begin leuk heb gevonden"
Salah kijkt hem aan "als het maar bij leuk vinden blijft"

"Salah zou je me alsjeblieft thuis af kunnen zetten?"
"Leyla je moeder is bij ons thuis en wilde je meteen zien"

Salah stopt de auto en Mo stapt uit, hij kijkt me met een blik van 'denk-maar-niet-dat-je-van-me-af-bent' aan..
"Ewa ciao eh broer doe rustig" zei Salah, "ja sowieso brada ciao" antwoordde Mo.

Salah parkeerde de auto op een lege parkeerplaats hij stapte uit en nam plaats naast mij. "Sorry dat je dit had moeten meemaken door mij wollah sorry, wat hebben ze met je gedaan?" V

"Niks ze hebben niks gedaan, paar klappen maar voorderest niks"
Salah speelt met me haren en zijn lippen belanden op de mijne.

"Heb ik je al verteld hoe mooi je bent en hoe schattig?"
"Stop niet doen Salah hou op"
Hij stopt en kijkt me vol begrip aan, "sorry ik heb je echt gemist wollah"
"Wil je me alsjeblieft nr me moeder brengen?"
"Ja kom voorin zitten"
Ik stap uit en neem plaats voorin ik kijk naar buiten.
"We zijn er schatje stap uit"

Ik trek de deur open en ren naar het huis van Salah, ik bel aan en m'n moeder doet de deur open.
"LEYLA? YA RABBI LEYLA IS ER" ze kust me overal en houdt me stevig vast.
"Niemand raakt je ooit nog aan"
"Mama ik hou van je, ik heb je gemist"
Ik doe de deur open, "SURPRISEEEEEE WELCOME BACK LEYLAAAA WHOEEEEEEE"
"OMG JULLIE ZIJN GEWELDIG K HOU VAN JULLIE"

Selena en Penelope springen op me en knuffelen me dood "omg Leyla, ik heb nu echt gemerkt dat ik niet zonder je kan zegt Penelope"

Me moeder staat in de keuken en ik ren naar de moeder van Salah "hbiba, zina djellie mijn dochter" enige wat ze kan zeggen ze kust me en knuffelt me.
Ze houdt me stevig vast en zo zitten we dan 5 minute lang "UHM UHM" kucht Salah.

Salah groet iedereen  en knuffelt me, kom is Leyla, k moet met je praten.
Hij neemt me mee naar buiten, en begint te praten "wollah Leyla vanaf het begin vond ik je al echt leuk en geweldig ik heb altijd al in mijn hoofd nagedacht hoe t zou zijn om met jou mijn leven te delen en elke keer als ik daar aan dacht ging mijn hart tekeer, Leyla ik hou echt van je zegt hij.
"Aaaah Salah you're the best" schreeuw ik.

Eigenlijk had ik verwacht dat ie me tenhuwelijk zou vragen maar nee......
Salah trekt me mee naar boven en verzoekt me de deur open te doen,
Als ik de kamer binnenloop zie ik met kaarsjes gevormd "will u marry me?"
en heel veel roze & rodeblaadjes op de grond.
"OMG OMG JAAAAA I WILL" schreeuw ik, zo belanden mijn lippen op de zijne totdat de deur opengetrokke wordt, daar staat iedereen..
Ze rennen op ons af en knuffelen ons.
"WACHT, dit natuurlijk niet te vergeten" hij pakt een doosje en opent het.

Bewonderend kijk ik naar de ring "CARTIER OMYGAAADDD" schreeuw ik.
"BITCHH GELUKSVOGEL" schreeuwen Penelope & Selena.
Hij pakt de ring en schuift 'm om mijn vinger.
Ik pak mijn telefoon erbij en maak een foto van mijn cartier ring.

Na gelachen, gegeten en natuurlijk gedanst te hebben nemen we afscheid van elkaar en brengt Salah mij en me moeder naar huis.
Mijn moeder heeft me hand strak vast alsof ze me elk moment kan verliezen.
"Ik blijf bij je mama" en druk een kus op haar voorhoofd.
Salah kijkt tevreden in de spiegel.
"We zijn er"
Mijn moeder stapt uit "a benti waarom nodig je hem niet uit om bij ons te blijven?" Vraagt ze

Ik stap uit en trek de deur van Salah open, hij stapt uit en we lopen naar binnen. Salah en me moeder gaan in de woonkamer zitten en praten wat bij
"Ik ga een douche nemen, ik ben zo weer terug"
Nadat ik een lange goeie douche heb genomen trek ik mijn adidas trainingspak aan en ren de trap af, waar ik Salah en mijn moeder zie zitten met bakken kip van de KFC, ik spring op de bank en begin te eten van de kip als een dier.

Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat Salah naar me kijkt en komt dichterbij zitten.
Mijn moeder besluit naar boven te gaan en geeft ons allebei een kus.
"En jullie weten het, apart slapen!" zegt ze streng.
"Jaa yemma"

Salah kijkt me aan "ik hou van je"
"Ik ook van jou Salah"
hij kietelt me, en zo belande onze lippen op elkaar ALWEER"
Ik check mijn app, en instagram Salah kijkt mee; "kifesh zoveel volgverzoeken?! 231 volgverzoeken en allemaal jongens. Oh ja penelope heeft veel volgers en ze heeft een foto van mij geplaatst..
Hij kijkt me aan, en kijkt tussen me volgers " ik heb liever dat je alle jongens blokkeert, je bent van mij!"
"ach t zijn allemaal gewoon oude klasgenoten enzo"
Ik plaats de foto van mijn ring met de tekst "love him💕"

Totdat mijn telefoon trilt "0686123465" ik neem op.
"Hallo met wie spreek ik?"
"Doet er niet toe, ik wil je alleen laten weten; pas op met wie je omgaat.. De gene waarvan je het niet verwacht kan je breken"
"Piep, piep, piep"
Ik kijk Salah angstig aan....

Net wanneer je denkt dat alles goed gaat en alles afgelopen is.....

It's just the begin.

----------------------------------------------

Laat wat achter in me comments, loveyou guys!❤️💯

In loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu