Simboluri

134 21 2
                                    

  ~Look at the sky tonight, all of the stars have a reason~ cântă mai mult șoptit și își închide ochii, ascultând vibrațiile pe care le transmiteau căștile către creierul său, inspirând și expirând adânc, auzind propria respirație sacadată, gândind la ce ar trebui să facă în continuare.
 
  Se merită?

  Simte cum vântul îi mângâie pielea albă și zâmbește scurt în colțul gurii, o idee trecătoare venind în mintea sa, plecând însă la fel de rapid ca și senzațiile pe care le resimte când iarba înaltă îi atinge trupul zvelt.

  Își deschide ultimii doi nasturi de la cămașa sa passe-velours, lăsând o micuță lacrimă să i se prelingă pe obraz, știind că de acum va trebui să își poarte singur de grijă. Suspină și încearcă să își stăpânească cât poate el de mult emoțiile, corpul începând să îi tremure ușor, precum reflexia unui copac ce se distorsionează la atingerea lacului de către micuțele picături de ploaie.

  Lasă lacrimile grele și pline de griji să i se prelingă pe obraji, ca mai apoi să umezească pământul de sub rădăcinile ierbii, având curaj să își deschidă într-un final ochii, sperând că totul a fost doar un vis de noapte. Își șterge ușor obrajii palizi cu mânecile cămășii, așezând o mână în lateral, sprijinindu-se în ea pentru a se putea ridica, observând cu stupoare cât de laș este în acest moment.

  Merge lent prin iarba înaltă, ascultând versurile sale preferate, fredonând cuvintele grele ce par să îi descrie toată viața amară. Scâncește și închide scurt ochii. Privește în jos, observând cum o picătură roșie i se prelingea de pe abdomenul său plat spre v-ul observabil. Trece cu degetele peste aceasta și analizează rana cauzată de unul dintre miile de fire de iarbă ce îl înconjurau, dând impresia totuși că se asortează cu tatuajele sale mici, dar complicate la fel ca și sufletul său.

  Privește cu atenție luminile orașului care par ușor deformate de la înălțimea de la care el le privea.
Își strecoară mâna în buzunar și își scoate pachetul de sobranie negre, îndreptându-l spre buzele sale. Scoate o țigară cu dinții, ținând-o mai apoi cu buzele lui pline și roșiatice, în timp ce cu cealaltă mână caută cadoul micuț și rafinat. O prinde între degete și aprinde tutunul cu ajutorul acesteia, inspirând adânc fumul, lăsându-l să îi învăluie plămânii. Expiră încet vaporii toxici, trecând cu degetele peste detaliile fine ale brichetei prelucrate din aur alb ~D'Evan~.

[..]

Trântește portiera mașinii și apasă butonul de închidere de la cheia sa, mergând apãsat spre intrarea în sediu. Observă cum ușa îi este deschisă de doi oameni înalți și bine făcuți, salutând scurt din cap, afișând expresia sa serioasă, auzind sunetul propriilor pași cum se îndreaptă spre lift. Intră în micuța încăpere și apasă pe butonul cu numãrul 13. Ușile liftului se închid și își mușcă încet obrazul pe interior, simțindu-i prezența și mâinile învăluindu-i trupul. Se întoarce cu fața spre el și îl lipește de oglinda liftului, apăsând pe butonul acestuia de oprire. Își lipește ușor buzele roșiatice de ale băiatului îmbrăcat într-o cămașă confecționată la comandă din mătase naturală, cu un design simplu, dar elegant, de o nuanță de alb imaculat. Pantalonii băiatului se potrivesc perfect la această estetică, o pereche confortabilă și bine croită, evidențiind linii curate și o atenție deosebită la detalii. Cu o nuanță neutră de gri închis, ce aduce un echilibru subtil între sus și jos. Tivul pantalonilor, ușor ridicat, dezvăluie o pereche de pantofi mocasini, subliniind eleganța ce o emană.

  Inspiră adânc parfumul său de trandafiri roșii care se îmbina perfect cu mirosul de vanilie al băiatului rafinat pe care avea ocazia să îl guste. Îi prinde încet buza de jos cu dinții și o trage spre el, în timp ce își strecoară una dintre mâini în lenjeria băiatului, lipindu-și corpul de al lui, trecând cu degetele peste lungimea acestuia, ce părea că se întărește la atingerile sale delicate.

  Se desprinde din sărutul dulce, umezindu-și buzele cu vârful limbii, dându-se cu un pas în spate, lăsând băiatul să își facă de cap după bunul plac, încercând astfel sã uite de propriile gânduri necurate. Observă cum îi deschide într-un mod alarmant toți nasturii cămășii negre de satin, percepând cât de mult îl dorește persoana ce îl privea adânc în ochii săi negri, transmițând un mic fior în tot corpul, unul pe care nu voia sã știe cã îl resimte în preajma sa. Băiatul își apropie buzele fierbinți de gâtul său, lăsând o dâră de săruturi umede pe acesta, coborând în jos pe pieptul său, trecând cu buzele, într-un mod apăsat, peste tatuajul din zona inimii, o stea micã și insignifiantă.

  Știe că băiatul îi observase deja minuscula zgârietură, însă nu îi spune de unde a căpătat-o, ci își lasă capul pe spate și își închide ochii, simțind umezeala limbii băiatului cu parfumul dulceag de vanilie, știind deja că îi analiza reacțiile cu ochii lui mari și căprui pentru a vedea dacă este satisfăcut de acțiunile sale. Îi deschide cureaua, sugerând mult mai mult decât un simplu sãrut. Zâmbește în colțul gurii și își așează o mână pe umărul acestuia pentru sprijin, un geamăt prelung și gros scăpând printre buzele moi când partenerul său, ce era acum așezat în genunchi pentru mai multă comoditate, își presează buzele de vârful locului său sensibil.

  Strânge în palmă părul cafeniu al băiatului și îl îndrumă spre mai mult, înghițind în sec când îi simte interiorul umed și cald. Își deschide încet ochii, privind spre buzele băiatului, auzind totodată și sunetul înfundat pe care îl scotea acesta, simțindu-i vibrațiile corzilor vocale în tot trupul. Se împinge adânc în cavitatea bucală a acestuia, începând să facă mișcări moderate, trăgând de părul mătăsos și cafeniu. Observă cum acesta își lasă pantalonii să cadă până la genunchi, împreună cu lenjeria sa intimă, invitându-l, conștientizând că dorește să îl aibă cu totul înăuntrul lui. Îl lasă pe băiat să se desprindă din jocul lor lipicios, privind cu atenție cum se întoarce, întinzând mâinile în față, lăsând la vedere fesele sale catifelate și întredeschise. Își umezește două degete, lăsând salivă pe acestea, ducându-le la locul sensibil al partenerului său, apăsând încet pe pielea ce părea nerăbdătoare să aibă atingerea sa. Își ia bărbăția în mână și o freacă lent de intrarea băiatului cu parfum de vanilie, urmând să îl simtă în adevăratul sens al cuvântului în câteva clipe. Se sprijină cu mâna de bara liftului, strângând-o ușor în palmă, cu cealaltă masând lent una dintre fesele băiatului, continuând să se miște haotic înainte-înapoi, lăsând gemetele de plăcere să acapareze încăperea mică și înghesuită.

[..]

  Îi zâmbește scurt și își aranjează părul în oglinda liftului, făcându-și mai apoi curajul să încheie ultimii nasturi ai cămășii sale negre, privind băiatul ce își închidea cureaua. Se apropie de el și își presează buzele de obrazul lui fin, observând cât de îmbujorată devenise fața persoanei de lângă el.

  Apasă pe același buton, iar liftul începe să se miște. Ușile se deschid în câteva secunde, iar băiatul cu ochii și părul de culoarea cărbunelui face un pas în afara liftului, nu înainte să se întoarcă și să îi facă cu ochiul persoanei ce acum avea cămașa boțită și murdară într-un colț. Afișându-și zâmbetul șarmant, șoptește pentru a îl auzi doar el:

  - A fost o plăcere să fac afaceri cu tine, Oliver~

All stars have a callingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum