reklamlar bile şahane

134 14 2
                                    

Uygar ' dan

"Uygar bey hemen uyan . Okula geç kalacaksın hadi . "

Annem kapıyı çalıp konuştu. Üstümdeki yorganı tekmeleyerek çektim.

Gözlerimi ovuşturarak lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yatağı topladım .

Giyinip odadan çıktım. Annemle babam oturmuş kahvaltı yapıyorlardı.

"Anam, babam güno ."

"Çocuğum sen ne yaşıyorsun . "

"Valla hayatı yaşıyorum baba. "

"Salak mısın oğlum sen "

"Aşk olsun baba alınıyorum." Babamla gülerek konuştuklarımız annemi de güldürmüştü.

"Hadi gel kahvaltı yap. " Oturup bi şeyler yedikten sonra ikisine de görüşürüz diyerek evden çıktım.

Sıraçla evlerimiz yakın olduğu için her sabah okul için beni de bekliyordu.

Sıraçı görmemle ona seslendim. O da bana dönüp güldü. Yanına gittiğimde yumruklarımızı tokuşturduk.

"Günaydın bro." Dediğimle güldü.

"Günaydın krall. " Bende ona sırıttım.

Yürürken konuşmaya devam ettik.

"Ee biri var mı hayatında yenge falan." Dediğiyle gerildim. Vardı da birileri işte yenge değildi.

"Var gibi. "

"Gibi derken ?"

"Boşver karışık o konular. "

"Senin var mı peki ?"

"Var . " Bunu derken dalga geçiyor gibiydi .

"Kim? Bizim okuldan mı ? "

"Evet . Hatta bizim arkadaş grubundan."

"Ney? "

"Ney değil flüt. "

"Uff senin esprine sokayım. "

"Yengen Cem olur. "

Dediğiyle kahkaha attım.

"Canım karım . Çok özledim. Burnumda tütüyor. Gidip göreyim hemen. " Gülüp omzuna vurdum.

"Dalga geçme lan. "

"Ne dalga geçicem lan. "

"Ha sen cidden seviyorsun yani ? "

"Evet yakında nikahıma alıcam onu. " Dedikleriyle daha fazla güldüm .

Konuşa konuşa okula gelmiştik. Kapıda Cem ve Adar bizi bekliyordu . Ben Adar' ın koluna vururken merhaba anlamında. O da aynısını yaptı bana.

"Cem sana bi şey söylemem gerek . " Sıraç'ın kolu omzundayken heyecanla bana baktı.

"Götü kolla en iyisi sen . Çünkü Sıraç senin götünün peşinde. "

Bunu söylememle şaşkınca Sıraç' a baktı. Sıraç yanağından bi makas aldı. "Ne bakıyorsun bebeğim bana öyle. Daha önce de sana söylemedim mi ? "

Cem onun kafasına bi tane patlattı. "Sana demedim mi ben ? Benim götümden uzak duracaksın diye ? "

"Ah ! Niye vuruyorsun bebeğim canım acıdı."

"Ya bi siktir git ya . " Bunu demesine rağmen omzunda Sıraç' ın koluyla yürümeye devam ediyordu.

Adar bana dönerek konuştu. "Boşver sen bu iki malı. Birbirlerine yavşayıp duruyor. "

Dediklerine sırıttım. O da sırıtarak devam etti.
"Hayır işin kötü yanı ciddiler mi değil mi anlayamıyorsun . " .

"Nasıl? "

"Bazen birbirlerine öyle bi bakıyorlar ki aşık olduklarını düşünürsün. Bazen de öyle bi konuşuyorlar ki tamamen arkadaşça konuştuklarını anlıyorsun. "

"Kısacası bu iki elemanın ne ayak olduğu belli değil. "

"Aynen öyle bunların ne olduğu belli değil ." Gülerek öndeki iki yavşağa yetiştik. Hala mal mal konuşuyorlardı.

Sınıfa girip çantalarımızı sandalyelelere koyduk.

Kantine gitmek için hep beraber sınıftan çıktık.

Ben bi kahve isterken diğerleri çay istemişti. İçeceklerimizi alıp masaya oturduk.

Cem ortaya bi konu atıp konuşmamızı sağlarken omzuma değen elle irkilip sağıma döndüm.

Kalbim heyecanla çarparken Selim gülümseyerek bana bakıyordu.

Enerjik bi şekilde konuşmaya başladı.

"Günaydın gençler. "

Hepsi bi ağızdan günaydın derken ben mal gibi ona bakmaya devam ettim.

Saçlarımı karıştırıp konuşmaya başladı.

"Uygar kendine gel koçum bi daldın gittin. "

Sesini duymamla kendime geldim.

"Pardon dalmışım ya sana da günaydın. " Tekrar gülümsedi.

Gülümsemeyi çok seven bi yapısı vardı. Off bi de gülerken o kusursuz dişleri ortaya çıkıyordu.

Zil çaldığında hepimiz ayaklandık. Adımı atarken kolumdan tutulmasıyla durdum.

"Dursana bi . " Selimin konuşmasıyla bizimkilere baktım.

"Arkadaşlar siz gidin geliyorum ben. "

Onlar tamam diyip ilerlerken ben Selime döndüm.

"Noldu? Bi sorun mu var ? " Kafasını iki yana salladı.

"Bu akşam bizim depoya gidicez. Sende gelmek ister misin ? "

Heyecanla bi nefes aldım. Beni takıldığı bir yere mi götürecekti ? Aşırı mutlu olmuştum.

"Olur. " Bana gülümsedi.

"Telefon numaranı versene ben sana akşam konum atayım. "

O telefonunu çıkarırken ben numaramı söyledim.

Bu işlemi de hallettikten sonra sınıfa doğru ilerledik beraber.

Akşam için heyecanlıydım.

Arkadaşlar kısa oldu ama daha fazla bekletmemek için bölüm attım. Yarına bölümün devamı gelir. Gömüşürüz 🏳️‍🌈💙

En Güzel Acım B×B (Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin