bize uyar her şey

52 6 1
                                    

Üzgün bi şekilde bizimkilerle kafede oturmuştum.

Moralim çok bozuktu.

Adar kolunu omzuma koydu.

"Merak etme halledicez bi şekilde. " Gözlerim yorgunlukla onu bulurken diğerleri de neşeli bi şekilde konuşmaya çalıştı.

"Asma suratını halledicez diyorsak halledicez. " Sıraç konuşurken dudaklarımı büzüp ona baktım. Ağlayasım vardı.

"Üzülme Uygar biz varız yanında. Her şeyi hallederiz tamam mı beraber. " Cemde konuşurken üçüne baktım.

"Oğlum iyi ki varsınız lan. Siz olmadan ne bok yicektim ben. "

"Tamam şimdi bırakın duygusallığı . " Cem tekrar konuşurken ona baktım.

"Bi plan yapmamız gerekiyo. Aklınıza gelen fikirleri alayım. "

Sıraç direkt atladı.

"Bence bi yemeğe çıksınlar. " Heyecanla konuşurken üçümüzde mala bakar gibi ona baktık.

Cem saçlarını karıştırıp onu göğsüne çekti.

"Yavrum sen yorma o güzel beynini . Biz bi şeyler buluruz. " Benle adar kıkırdarken Sıraç Cemin gözlerine baktı.

Cem dişlerini sıkarken alnını sıkıca öptü.

Tekrar bize dönerken dişleri hala sıkılıydı.

"Hadi fikirleri alayım. "

"Bence Uygar gittiği her yerde karşısına çıksın. " Adarın bu parlak(!) fikriyle ona döndük.

"Öyle daha çok soğur oğlum." Bana bakıp kafasını salladı.

"Tesadüfmüş gibi göstercez . "

"Uygarı her yerde görmek kafasını karıştıracaktır. "  Mantıklı gibiydi.

"Kısacası hayatına sızacaksın diyor " Cem konuşurken Adar kafasını salladı.

"Aynen öyle. " Denemekten zarar gelmezdi. Zaten batmıştım dibe batacağım kadar.

"Ee bu çocuk nerde takılıyo en çok. " Sorulan asıl soruyla hepimiz sıraça baktık.

"Sanırım kütüphane. " Konuşmamla Adar bana döndü.

"Emin misin? " Kafamı salladım.

"Evet. Bu sene çok ders calışıyo. 7 saat kütüphanedr kalmışlığı var. "

"Sen bunu nerden biliyorsun. " Şirince gülümsedim.

"Gizli takip." Üçü de bana gülümsedi.

" O zaman yarın başlıyoruz. "

"Ama sizde benimle geliceksiniz."

"Ne alaka lan. Sizin beraber kalmanız için uğraşıyoruz. Biz varken tek kalamazsınız. "

"Oğlum ilk günden tek basıma olursam onun için geldiğimi anlar. Bi hafta gelin benimle. Sonra kaybolursunuz. "

"Tamam mantıklı. "

"Ya seni gördükten sonra başka kütüphaneye giderse?" Sıraçın sorusuyla kafamı iki yana salladım.

"Yok gidemez "

"Nerden biliyorsun vahiy mi indi sana. " Kahkaha attım.

"Yok be oğlum. Evine en yakın kütüphane yarım saatlik uzaklıkta. "

"Ee yani ? Motorla gider. "

"Motorla yarım saat zaten. "

"Bunu nerden bildiğini sorgulamicam ama bu yine de gitmemesi için bi sebep değil. "

"Vakit kaybetmek istemez ders çalışmak için."

"Ama-" Cem elleriyle dudaklarını kapattı.

"Neyi zorluyorsun yavrum. Eledim iste yün ihtimalleri. "

Sıraç kaşlarını çattı.

"Ya başka kütüphaneye giderse? Tüm ihtimalleri düşünmek zorundayız. "

" O zaman bizde o kütüphaneye gideriz. "

Sıraç bu mantıklı cevapla susmak zorunda kaldı.

İkisinin bu haline gülümserken böyle arkadaşlara sahip olduğum için çok şansl8 olduğumun farkındaydım.

◕◕

Eve geldiğimde annemle babam çoktan isten dönmüşlerdi bile.

İkisi de neşeli halimi görüp mutlu olmuştu.

"Yüzün gülüyo bitanem." Annemin sorusuyla neşeyle ona döndüm.

"He valla anne mutluyum. "

"Allah Allah nedir mutluluğunun sebebi."

"Valla baba mükemmel arkadaşlara sahibim. O yüzden."

"Sevindim canım. " Akşam yemeği yedikten sonra biraz ders çalışıp bizimkilerle online şekilde konustuktan sonra uyuyakalmıştım.

Öyle iste.

En Güzel Acım B×B (Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin