Hadi başlayalım bakemmmm
Geciktirdiğim için özür dilerim🥺
Bol bol yorum ve oy olursa çok sevinirim burda ölüm döşeğindeyim resmen💚🫶🏻
_______________________________
Kafamda dolaşan anılar ile elim istemsizce yumruk haline geldi.ne çok isterdim bu yumruğu o kadının yüzüne geçirmeyi.elimin üstünde hissettiğim ağırlık ile gözlerimi açtım.ne ara kapatmıştım onu bile bilmiyorum.
Babam bana güç vermek istercesine elimi sıktı.kafasını sakin ol der gibi salladı.derin bir nefes aldım.hayır güçsüz durmayacağım .ben ondan intikam almak için kaç yıl beklemiş iken buna travmalarımın engellemesine izin vermeyecektim .
"Efnan sakin ol,ben yanındayım tamam birşey yok sana birşey yapamaz"
"Tamam iyiyim devam edin albayım"
Evett işler ciddiye bindi.onu bulup bana yaşattığı herşeyi burnundan fitil fitil getiriceğim.albay yerinde dikleşti ve anlatmaya başladı.
"Adamımız zera dönür.kendisi peşinde olduğumuz terör örgütünün lideri.bu kadının tek istediği sizin komutanınız..."
Herkes buna bende dahilim şaşırdık.what didin gülüm??. Şaşkınlığını üzerinden ilk atan emre oldu
"Nasıl yani komutanım?niye efnan komutanımızı istiyor?"
Albay sıkıntılı bir nefes verdi.bumuydu yani benim yıllardır saklamak için uğraştığım gerçek bugün daha yeni komutanı olduğum bir timemi söylenecekti?.tamam artık sır yok.
"Efnan zeranın öz kızı ve zera onu örgüt için yetiştirmişti.yani ben zera için görev nedeniyle evlenmiştim.efnan ise asker olmak isteyince gerçek yüzü ortaya çıktı.efnanı istiyor çünkü onun için efnan başarının kilidi.oraları pek kurcalamayın şimdilik zamanı geldiğinde öğreniceksiniz"
"Şimdi gelelim göreve burda devreye efnan giriyor.efnan senin gizli bir sosyal medya hesapın vardı işte o bu konuda bize çok yardımcı olucak. o hesapda kendini manken olarak tanıtıcaksın eski alışkanlıklarını yaptığın fotoğraflar paylaşıcaksın.ismini ise eski ismin olarak değiştiticeksin"
"Kısacası kendimi onun beni hep yapmak istediği robota dönüştürücem bu sayede zera benim ile iletişime geçicek"dedim albayın sözünü tamamlayarak.albay onaylar mırıltılar çıkarttı.
"Efnan sen bu işi hallet daha sonra devam ederiz.seninkiler bahçede seninle bir yere gidiceklermiş dikkat edin"dedi ve gitti.baba damarı Tutu yine.albay çıkınca hepimiz yine oturduk
"Yanlız zera benim hep bir çevrem olmasını isterdi o zaman bu konudada siz devreye giriceksiniz"dedim elvin ve aycaya bakarken.
"Emredersiniz komutanım "dediler ikisi birlikte.
"Beni bıcırıklar bekler ben gidiyorum."ayağa kaltım.hepsi benim ile birlikte kalktı.ay yemin ederim iyi ki binbaşıyım ya çok iyi aurası var.hepsine elim ile oturun diyince herkes eski haline döndü . odadan çıktım ve bahçeye girdim.girmez olaydım.
Bütün alay toplaşmış daire şeklinde ortalarındaki şeye bakıyorlar.kesin bı bok oldu.hızlı adımlar ile yanlarına gidince bağırdım
"ASKER HAZIR OL!NOLUYO LAN BURDA"bütün herkes bir kenara açılırken olayı anladım.
ARASIMIN ELİNE!BENİM MİNİK FAREMİN ELİNE SİLAH VERMİŞLER LAN!
Yazık çocuk yerden kaldırmaya çalışıyor. tabi yetmez gücü. hızla arasın elindeki silahi aldım ve kontrol ettim. İyi bari içi boş .sinirle etrafa baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIM
Teen Fiction🛑DENEME AMAÇLI YAZILIYORDUR EĞER ÇOK OKUNMAZ İSE SİLER VEYA YAZMAYI BIRAKIRIM 🛑