Kiss

237 11 5
                                    

Położył mnie na łóżku, stanął nade mną przypierając i patrzył na mnie.

Byłem zdziwiony i w szoku

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byłem zdziwiony i w szoku. Patrzyliśmy tak na siebie w milczeniu. Chciałem to przerwać i coś powiedzieć ale on zaczął zblirzać się twarzą do mojej. Chciałem wiedziec co kombinuje.

- Vik... -

Przerwał mi stykając swoje usta do moje. Zrobiłem się czerwony. Czy Victor Blade właśnie mnie całuje? Po chwili oderwał nie chętnie usta od moich nadal będąc tak blisko. Spojżał mi w oczy i wiedział że chce wyjasnień.

- Nie lubie jak się smucisz. A masz tak slodkie i kuszące usta że nie mogłem sie oprzeć. -

Powiedział te slowa z spokojem muskając moje usta kciukiem. Ja oddychałem głrboko w szoku ale nie protestowałem temu co robił. Co dziwne bardzo chciałem by kontynuował. Pokręcił jednak głową i wstał z łóżka.

- Przepraszam, nie powinienem. Przyniose może coś do picie i wogóle. -

Wyszedł z pokoju a ja leżałem jak zamieniony w kamień. Miałem w głowie wiele pytań. Ale ja nie wiem czy jestem gejem. Lecz gdybym nie był to bym go odepchnął. Sam już nie wiedziałem co robić. Usiadłem więc i zdjąłem bluze bo zrobiło mi się dość gorąco gdy nagle on wszedł. Czułem jego wzrok na sobie bo mi jak się męczyłem z bluzą to koszulka mi się podwinęła. Usłyszałem ciche roześmianie się a następnie poczułem jak ciągnie za bluze. Zdjął mi kładąc na krześle. Podał mi sok a na biurku położył ciasteczka. Siedzieliśmy sobie w milczeniu dopuki on się odezwał.

- Może obejrzymy coś? Jakiś serial czy inne takie. -

Kiwnąłem a on mi dał pilot. Oczekiwał że ja coś wybiore. W sumie to on nie wygląda na fanatyka seriali. Bardziej horrorów. Wszedłem na netfliksa i na nim w obejżanych były same horrory. Więc kuszałem jakiegoś horroru. Złapał mnie w talii i prxycišgnął zabierając pilot.

- To że lubie horrory nie znaczy że dla mnie specjalnie zafundujesz sobie zawał. Patrząc na ciebie lubisz seriale. -

Kiwnąłem ponownie a on wybrał jakiś serial. Byłem spięty bo jego ręka była nadal na mojej talii. Zaóważył to więc zabrał ją szybko. Oglądaliśmy cheile ten serial i OMG. To był serial o LGBT.

( Ten serial jaki oglądają jest prześwietny. Nie będę spojlerować więc powiem krótko że. Tego jest serial na Netflix i jest kilka tomów książki)

 Tego jest serial na Netflix i jest kilka tomów książki)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Już nie przeszkadzam miłego oglądania tego serialu lub czytania)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Już nie przeszkadzam miłego oglądania tego serialu lub czytania)

Byłem bardziej skrępowany tym wszystkim. Po tym wszystkim już nic nie wiem. Nie wiem czy jestem gejem czy hetero. Nawet nie wiem czy on mi się podoba. No jasne jest na swój sposób uroczy ale jesteśmy tylko przyjaciółmi. Po obejrzeniu kilku odcinków powiedziałem że pójde się umyć. Poszedłem więc do łazienki. Nie zakluczałem się bo mówił że zamek się zacina i moge w tedy nie wyjść. Rozebrałem się i wszedłem pod prysznic. Myłem się z 20 może więcej minut i poczułem się lepiej. Wyszedłem i ubrałem niebieską piżame z krótkim rękawem i spodenkami po czym wyszedłem. Wszedłem do pokoju a on stał na środku. Zamurowało mnie jak na niego patrzyłem.

Ogłoszenia Dusz pastersie

Zdziwiłam się że ktoś mógł polubić tą książkę bo wedłóg mnie jestem jeszcze świerzakiem. To moja druga książka bo pierwszą pisałam rok temu i widać zmiane w tym jak pisze. Jestem wam wdzięczna. I w związku z tym że już koniec moich ferii za te kilka dni bo już jutro niedziela to rozdziały będą żadziej. Postaram się pisać tak często jak to jest możliwe. Jeszcze raz dzięki!

Zakochani W SobieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz