2#.Habersiz bir Merhaba .

31 1 20
                                    

Uyandığımda Yine burdaydım ... Yine..

Sarsılmıştım , neden uyanmamıştım , ölmüşmüydüm , yada zehirleniyo muydum? havale?

İstediğin sonuç gelmedi sanırım? "

" Sence öldümmü?

" Bence hayır . O mantar bir kır morifiliğiydi . Bir diğer adıda Flammulina velutipes ama sen anlamassın diye sana diğer ismini söyledim "

" Lak lak zamanıysa o senin değil benimdir . "

" sakin manyak kız . Sen Beni yemeden uyanıcaksın neyseki . Bb ( evet bunu internet dilinde söyledi )

Uyandığımda kendimi bir baraka'da buldum . Sıcacıktı . Sessizdi . İçerden bir koku geliyordu ... Bu koku baya tanıdıktı ... Çay?

Zaten Void yeterince zihnimdeyken çay içiyordu bu yüzden bu kokuya aşinadım . Ve ben bunları düşünürken aklıma bir soru dank etti ; Bir dakika kim çay yapıyordu?

İçerdeki her kimse bana yardım ediyordu ... Süper ama kimdi o? . Ve tam bu sırada ayak sesleri duydum . Bana doğru geliyordu . Sonunda muhafızlar dışında bir insanoğlu görücektüm . Ne bir mahküm , Ne bir muhafız veya başka biri . Bana yardım eden biri ...

İçeriye 1.64 boyunda biri geldi . Kısa , lacivertimsi siyah saçları bakımsız ama aynı anda çok güzel gözüküyordu . Üstünde bir kazağı vardı . Bu mavi rengin üstünde 2 şerit şeklinde olan mor renkli bir kazaktı ve ona çok yakışmıştı . Ve en çok ilgimi çeken şeyse kolyesi olmuştu . Bir keresinde krallıklara getirilmiştim (tabikide nedeni hırsızlıktan yakalanmaktı) . Orada kral ve kraliçenin bir hizmetçiside aynısını takıyordu ... Dur bir dakika ne-

" Ah , demekki uyanmışsın . Merhaba ! . Ben Aqua . seni mağrada kötü bi halde bulmuştum ama şimdi daha iyi gözüküyordun . Nasılsın? "

"Şimdi daha iyi hissediyorum . Teşekkürler"

" Çay istermisin?"

"Evet , lütfen"

Bana ve kendisine çay aldıktan sonra ikimizde içmeye koyulduk . Çay okadar güzeldiki bana anılarımı hatırlattı ... Eski ama hoş anılarımı...

O zamanlar çok küçüktüm . Daha 3 yaşında olmalıydımki Hala okula gitmiyordum . Annem bana ve babama çay koymuştu . Bizde içiyorduk . Sessizdi ve huzurluydu . Tıpkı burdaki ambiyans gibi .

Arkada annemin en sevdiği şarkı çalmaya başlayınca düşüncelerim bir boşluğa düştü . Yada düşen bendim . Veya gözyaşlarım . . . Anılar canlanıyordu . İstemediğim anılar . Ve özlem duyduklarım...

"Eğer açsan sana yemek yapabilirim . Tabi çaydan sonra bu iyibi fikirmi bilmiyorum . "

" Çok isterim "

Ve en sonunda bana ve kendisi bir bardak çayın ardından ramen yiyiyorduk . Bu sırada bana bir soru yöneltti ;

" Söylesene neden ordaydın , yani mağrada ... "

" Uzun hikaye "

" Sorun değil . Vaktim var . Sanırım seninde "

Ve bütün herşeyi anlattım . Ailemin ölümünü , İntikam yeminini , Yaptığım veya yapamadığım şeyleri . Fakat biri hariç . Void . Eminimki onunla tanışsa gerçekten anlaşabilirdi ama şimdi değil . Bekli sonra

" Anlıyorum . Bende bu acıyı tattım . Bu arada senin adın ne?"

Ve işte geldik o mistik soruya . Adım ne? . Annem ve babam ben küçükken öldükleri için ismimi hatırlamıyordum . O yüzden adımda tarihteki karların altında kalmıştı ... Birşeyler söylemem gerekiyordu . Öylece ben ismimi hatırlamıyorum demek mantıksız olurdu b u yüzden birşeyler salladım

" Luz "

"Tanıştığımıza sevindim . Luz ."

" Benimde canım yandı demiştin . Peki senin hikayen ne? " Bir anda soruvermiştim işte . Merak duygusundan nefret ediyordum .

" Benim kardeşim bundan aylar önce benimle yaşıyordu . Tabi sonunda Matthew onun kanını içene kadar . Bir anda oldu herşey . Gözleri yemyeşil bir şekilde parlamıştı . havale değildi ama birşeydi . Sonra yerin altında çıkan birkaç sarmaşık onu kaplayıp gözden kayboldu . Tabi Matthew'de . O zamandan sonra onu aradım . Hemde çok . Fakat onu hiçbir zaman bulamadım . Belki saraydadır diye sürekli düşünüyorum . Belkide tutsaktır . Bilemiyorum ... ve bu canımı acıtıyor..."

" Belkide ... İş birliği yapabiliriz . Sen ve ben . İntikam . Belki senin ailende ordadır-"

" Neden sana güveniyim . . ."

Ayağa kalktı ve birkaç sihirli sözcük mırıldandı...

"O otso handiak eta haien arbasoak! eman zure botereak niri!"

Ve oylece dondum . Sadece baktım . Az önce o bir kurt'mu olmuştu?

" Evet , Bunu sana açıklamak biraz zor olucak . . . Benim soyum kurtlardan geliyor . Benim annem yarı kurt yarı insandı . Babamda öyle . Biz kurtlardan evrimleşmiş insanlarız . Bu özelliği redetmiş tek kişi kardeşimdi . O , bu gücü istemedi . Onun dediğine göre onun doğasına aykırıymış . Belkide öyleydi . Yada olay bambaşkaydı . Yani kısaca olay bu "

" Buralarda nerde araştırma yapabiliriz ? "

" Odamda yapabiliriz . Çok büyük değil ama yeterli sayıda vardır . "

Ve böylece sayısız acı , gözyaşı , çığlık ve kan dolu serüven başlamış oldu...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -

Evet sevgili haribolarımm . Nasılsınız . Ben iyi olmaya çalışıyorum . Ve sınıfımdakilerin dediği gibi enerjik . Ben neden olamıyorum inanın hiçbir fikrim yok . Belkide beni esir alan , içinde çıkamadığım ve benim kontrolümde olmayan düşüncelerimdir . . .

Bu bölüm düzene önem verdim . Tabi hikayeyi unutmadım . Umarım okunurum ve emeğimin karşılığını alırım <33

Peki sizin düşünceleriniz , Fikirleriniz neler? . Bunları okumak benim çok hoşuma gidiyor bu yüzden yorum yazmayı unutmayın . Ve önceki bölümde dediğim gibi .

Hepinize iyi geceler , günler , çalışmalar ve de dersler . Hepinize iyi okumalar haribolarım <33



PentagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin