Yukarı kata çıktık . Burası çok büyük bir odaydı . Kitap rafları ve kitaplar , o sıcak ortam . Gerçek bir hazine . İçeriye girdik . Beni masaya buyur etti . Yanıma birkaç kitap koydu . Bende bu sırada kitaplara bakıyordum . Her türden kitap vardı burda . Eminimki Void buraya bayılırdı .
" Araştırman için birkaç kitap bıraktım . Belki birşeyler bulabiliriz "
Bunlar krallıklar , vampirler , soylular ve bunun gibi şeyleri konu alan kitaplardı . Okumaya , anlamaya ve analiz etmeye çalıştım . Uzun bir süre kitap okumayınca insan tabikide benim gibi oluyordu . Yorgun
Sonra , gözüm kitabın içindekiler bölümündeki 'Gizli Soylular' adlı bölüme takıldı . Hemen o sayfaya gittim ve Matthew'in olduğu bölümü okumaya başladım ...
' insanlık , millat'tan öncesi ve sonrası dönemlerde büyü kanı taşıyan yaratıklara kin ve nefret duymuştur . Bazı türler saygılı olmuştur . Bazıları ise karşılıklı olarak kinlemişlerdir . Bunlardan en iyi örnekleri vampirler ve siren'lerdir . Vampirlerin Bazı soyları dışında uysallardır . Diğer vampirler genelde 'Gizli vampir' diye adlandırılırlar . Çünkü bu vampirler , Başka boyutlarda , farklı şekilde yetiştirilmektedir . Bunlardan en üstünleri şunlardır ;
- I. William
- |V. David
- II . Charles
- V. Barbara
- I . Matthew
I . Matthew , tarihin en büyük katil vampiridir . Birçok krallık yok etmiş , Ve bu krallıkların kralları ve kraliçelerini kendine almıştır . Bunlardan en büyük örnekleri V. Barbara ve II . James ve VI. Henry'dir . Bunlar Şu an I. Matthew'e hizmet verenler arasındadır...
Bu sırda aklıma birşey gelmişti . Barbara... Onun krallığı olan Aethe krallığını , ben küçükken ailemle gitmiş ve onu bizzat görmüştüm . Siyah saçları , kafasındaki rahibe şapkası , ve asla unutamadığım o yüzüğü . Gerçek bir ruby olmalıydı.
Ben düşünürken Aqua bana seslendi . Sesi heyecanlı çıkıyordu . "Sana II. James'in yerini buldum desem ne derdin?" . Bir insan gözü parlarmı bileme fakat ben o an hissettim . Gerçek anlamda o an "umut" duygusunu yeniden hissettim . Yıllar sonra tekrar ...
"Şöyleki , kendisi en son 7 ay önce Daevi Dağlarının ordaki Rolyra Krallığının yakınlarında görülmüş"
"Yani ... ordamı dersin?"
"Matthew'in muhafızları fazla olduğundan bence yerinden almamıştır. "
"O zaman ordan mı başlıyoruz?"
"Kessinlikle!"
"Bu krallık nerde bi haberin varmı?"
"Hmm , bir bakalım ; Daevi dağları buradan biraz uzakta . Fakat bence oraya varıcak olursak burayı bulabiliriz . "
"Tamam o zaman hazırlıklara-
Tam bu sırada birkaç insan sesi duydum . Muhafızlar ... Geliyorlardı...
" Hassiktir , geliyorlar .. Aqua hemen toparlan ve pencerenin orda beni bekle"
"N-ne olduyo-
"DEDİĞİMİ YAPMAZSAN İKİMİZDE GEBERİP GİDİCEĞİZ"
Hemen bir çanta kaptı ve kitapları içine tıkmaya başladı . Bu sırada kapıyı kırmaya çalışan muhafızları durdurmak için birkaç büyü fısıldamaya başladım .
" Di deaeque flectunt tempus et vim trahunt a lumine lunae. DAT ME POTENTIAS TUAS!"
Biraz büyü tozunu elime aldım ve yere bir pentagram çizdim . Teknik olarak ben çizmedim aslında . Bu ayrı bir konuydu ama neyse...
Pentagramın içinden birkaç siyah , vıcık vıcık eller çıktı ve kapıyı kapalı tutmaya çalıştılar . Bu bizim kaçmamıza yetecek süre olan 5 dakikayı verirdi . "AQUA HAZIRSAN CAMDAN DIŞARI ATLA!" .
"NE , SEN KAFAYI'MI YEDİN DAĞIN TEPESİNDEYİZ"
Hemen cantaya birkac yiyecek , matara , kıyafet , büyü tozu v.b. şeyler koydum ve onun aşağı attım . Onu atınca kendimide aşağı attım ve beraber dağın tepesinden eteklerine düşmeye başladık... biz düşmeden önce birkaç şey daha fısıldadım ...
"Magnos animos ac seniores, me meque comitem sequere ac protege. Nostram vitam ne cui des!"
Birkaç büyü tozunu yere doğru hızlıca döktüm . Ve az önceki siyah eller bizi tuttu ve aşağı güvenli bir şekilde indirdi .
"Bunların hepsini nerden biliyorsun?"
"Sırrımı söyleseydim şu an zaten zindanda gebemiş olurdum . Köpek adam"
"Düzgün konuş be , Deniz anası" ( luz'un saç şekli jellyfish saç kesimidir.)
Sonrasında yol almaya başladık . Uzun , büyülü ve lanetli olan o yola adımımızı attık...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu bölümü geç attığım için ÇOK ÖZÜR DİLERM . Gerçekten hiç yazasım yoktu bu yüzden yazamadım...
Bu sırada siz nasılsınız jelibonlarım ? . Yarın perşembe . Ve beden var . Bedenden nefret ediyorum . Birçok kötü anım o ders meydana geliyor . Kabusum'da denilebilir .
Hepinizi ÇOK AMA ÇOK sevdiğimi u-nut-ma-YIN . Hadi hepinize iyi uyumalar sevgili büsü sakinlerim . Hoşçakalııın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pentagram
Spiritualluz 16 yasında , ormanda yaşayan genç bir kızdır . Ailesi soylu vampirler tarafından yokedildikten sonra krallıklardan hırsızlık yaparak ve ormanda avlanarak hayaatını sürdürür... Ailesinin intikamını almaya yemin eden luz hem muhafızlardan kaçıc...