ikinci bölüm

170 15 23
                                    

MEDYA: Kazılı Kuyum (Ben yazarken konuşanlar dinledim siz) 

İyi okumalar

*

*

*

   Sabah Anna'nın beni saat 7 de kaldırmasıyla başladı. İşim yok, gücüm yok neden erken kalkıyorum ki. Neyse, bana yine inanılmaz güzel bir elbise giydirdi. Ama ben bu hayata alışabileceğimi düşünmüyorum, gecelik bile özel taşlarla süslenmiş. Her yerime batıyorlardı bu yüzden hemen üzerimi değiştirdim ama sabah kişisel hizmetçim biraz soruşturdu ama sonra vazgeçti zaten. Neyse farklı bir konuya geçelim.

Şuan sosyete benim komadan çıktığımı bilmiyor. Prense bu konu hakkında bir mektup yazacağım ve beni gören herkesi uyaracağım. Çalışma masama oturdum Veliaht prense mektup yazmak için kitapları karıştırmaya başladım. Bir kaç örneğe göre mektubu yazdım ve göndermeleri için hizmetçilere verdim. Sonra Veliaht'ın doğum günü için bir elbise  tasarlamaya başladım. Bu dönem aslında pembe, sarı, turuncu ve değerli taşlarla süslü elbiseler dönemiydi ama ben bulunması çok zor renk olan lacivert rengiydi. Onu zincirlerle, tüllerle ve son olarak çok az hafif boncuklarla süsledim. Bu dönemlerde açık saç açık tercih etmiyor. Genellikle topuz veya örgü gibi saç tercih ediliyor.

   Akşam yemeği de sakin geçti. Abi düşüncelerine dalmış, annem ve babam arada benimle konuştu. Neden komadan uyandığımı duyurmak istemediğimi sordular. Bende şöyle cevap verdim 'Çünkü akıllarda kalacak bir giriş olmasını istedim ve prense de nişanımızın iptalini benim tarafımdan istendiğini baloda söylemesini istedim. Düşünsenize' Leydi Violetta'nın şok uyandıran hareketi. Violetta Shadow'un uyanışı.' Hem ailemiz için gündemde hem de ben eski yerimi alacağım. Ayrıca ismimizi yeni projelerimle ön plana çıkarıp yükselteceğim. Size afiyet olsun." Deyip kalktım, birinci hayatımdan kalan bilgileri kullanacağım tabi ki sonuçta ben mühendislik okuyan bir öğrenciyim. 

Kütüphaneye gidip buranın tarihi ile ilgili birkaç kitap aldım ve odama gittim. Kitapları yarın ki boş zamanlarımda okuyacağım. Bir hafta sonra ki baloyu düşünerek uykuya daldım.

   ******

1 HAFTA SONRA: Balo

   Bu bir hafta çok çabuk geçmişti. Tabi bende bu bir haftada yatmadım, kütüphaneden aldığım kitapları bir güzel okudum, elbiseyi bir tasarımcıya verdim -tasarımı görünce ne kadar dahi olduğumu filan söyledi- orijinal kitabı unutmamak için Türkçe bir şekilde bir deftere yazdım ki benim dışımda kimse okuyamasın ve son olarak ailemle daha çok zaman geçirdim. Normalde onlara mesafeli yaklaşırdım çünkü ben onların gerçek kızı değilim ama bu bana verilen bir şans ve bu şansı iyi kullanmak istiyorum.

 Size orijinal hikayeden bahsedeyim. Ana karakter kızımız Diana kahve rengi saçlı, masmavi gözlü, tatlı yüzlü bir kızı. Kızımızı üç erkek karakter seviyor. Baş karakter erkek yani Veliaht prens Miles ile birlikte oluyor ve diğer erkekler ise mutsuz oluyor. Tabi benim karakterim ise kötü kadın oluyor. Ben ana karakter kıza zorbalık yapıyorum en son ise veliahattan ayrılmamak için Diana'yı zehirliyorum -tabi ana karakter olduğu için kurtuluyor-ve beni hikayenin ikici erkeği olan şövalye Boris (savaşçı demek) öldürüyor. üçüncü erkek karakter ise 2. prens Lucas baş karaktere sevgi duymuyor sadece takıntı yaptı. Prens Lucas Kraliçe'nin ilk çocuğu. Şimdi şöyle imparator ve imparatoriçe evelendikten sonra imparator  cariyelerden Beauty' e aşık oldu ve onu ikinci karısı yaptı. Kraliçenin simsiyah saçları, mavi gözleri ve bembeyaz ten rengi vardı. İmparatoriçe ise kraliçenin tam tersi olarak sarışın, ela gözlü bir kadındı ve veliaht prenste annesine yani İmparatoriçe Catherine 'nin (hükümdar demek) kopasıydı ve iki kadını güzelliği güneş ve ay gibiydi.

Romanın Kötü Kadın Karakteri OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin