üçücü bölüm

148 17 17
                                    

MEDYA: Geceyi Anlatmış

Arkadaşlar merhaba üzgünüm bölüm atamamdım çünkü sınavlarım yaklaşıyor ve çakışmam lazım.

Keyifli okumalar.

*

*

*

   " Leydim bu dansı bana verir misiniz?" dedi 2. prens Lucas.

Tabi ki hayır deme şansım yok sonuçta o bir prens. Normal kurguda 2. prensin ilk dansını Diana ile yapması lazım ama tuhaf bir şekilde ilk dansını bana teklif etti. Bu arada adam taş maşallah.  Etrafta Diana'yı da görememiştim. Ah kimi kandırıyorum etrafıma bile düzgün bakamamıştım sonuçta daha yeni oturmuştum.

Düşüncelerime dalmışken prensin bana adımla seslenmesiyle kendime geldim. "Tabi ki prensim benim için bir onurdur." Ne onur ama uzak durmam gereken kişilerin dibine girmem dışında sorun yoktu.

Prense elimi verdim ve yerimden kalktım. Prens beni elimden tutup ortaya götürürken bende yerimde stresimi belli etmemeye çalışıyordum. Dans etmeyi bilmiyordum fakat olduğum beden dans etmeye yeterince alışıktı yani sanki bedenimi başka biri  kontrol ediyormuş gibi oluyordu. 

" Heyecanlanmanıza gerek yok leydim, eminim ki komada olmanıza rağmen formunuzdan hiç bir şey kaybetmemişsinizdir. "dedi prens.

"Teşekkür ederim prensim ama beni neden dansa kaldırdığınızı anlayamadım." dedim dans pozisyonu alırken. Bir eli belimi kavradı diğeri ise elimi, bende aynı şekilde bir elimi eline verdim diğerini de omzuna koydum. (Bence anladınız biraz saçma yazdım ama sorun yok jfkjbojfns)

" Leydi Violetta'nın neden birden abimden ayrıldığını merak ediyor olamaz mıyım Leydim sonuçta onu etkileyen bir olay beni de etkiler(!)" dedi yarı alaylı bir şekilde. Neredeyse bütün ülke veliaht prensle 2. prensin düşmanlığını bilir. Sonuç olarak işin ucunda taht var.  

"Abinize olan sevginiz gözümü yaşarttı prensim ama bunu söylerken siz kendinize inandınız mı?" bence iyi gidiyordum. " Açıkçası Leydim bende merak uyandırdınız ne de olsa kaç kişi veliaht prensten ayrılır ki. Tamam onu sevmeye bilirsiniz ama tahtın sahibi de olabilirsiniz ayrıca zaten siz veliahtı seviyordunuz ne oldu da ayrıldınız onu merak ediyorum?" dedi.

"İlk olarak bunlar veliaht prensle benim aramada prens Lucas ayrıca benim ki sevgi değil takıntıydı. Ben tahtı da istemiyorum sadece huzurlu bir yaşam yeter prensim." dedim.

Prensle dans adımlarını hızlandırdık. Eminim ki şuan salonun hepsi dışardan mükemmel durduğuna emin olduğum dansımızı hayranlıkla izliyordu. Dediğim gibi sanki bedenimi ben kontrol etmiyormuş gibi mükemmel adımlarla dans ediyorduk ve hiç bir şekilde zorlanmıyordum bence prenste zorlanmıyordu ama bilemeyeceğim.

"Siz nasıl isterseniz leydim sizi zorlayamam." prens bunları dedikten sonra şarkını sonuna yaklaşmıştık son adımları yapıp dansı bitirdik. Etraftan kulaklarımı çınlatacak alkış sesleri geliyordu. Prensle birbirimize selam verip yerimize geçtik. 

Biraz utanmıştım ayrıca bir yandan hakkımızda çıkacak dedikoduları düşünüyordum ve dışardan çok uyumlu durduğumuzu görüyordum. O siyah bir takım, özenle taranmış siyah saçlar   ben ise lacivert ışıl ışıl bir elbise, bembeyaz parlayan saçlar ile çok uyumlu gözüküyorduk. Bir okuyucu olsam şuan ikimizi şiplemiştim bile ama yaşamak gerçekten çok farklı. Lütfen bizi şiplemeyin.

Yerime geçerken dizlerim titriyordu. Bu adamdan uzak durmalıydım çünkü bu adam tam bir psikopattı. Tamam bende çok akıllı sayılmam ama onun kadar değil. Sonuçta ben kahkaha atarak insan öldürmüyorum değil mi? Yani şimdilik evet.

Romanın Kötü Kadın Karakteri OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin