0.2

1K 66 15
                                    

Çalışmalarımda bulunan Stalia|Strong hikayeme göz atınız.

MALIA

"Bu da ne Stiles?"dedim elimdeki çerçeveyi evirip çevirdim.
"Sana anlattığım Darach olayını hatırlıyor musun?"dediğinde kafamı onaylar biçimde salladım,bunu görünce devam etti. "Bu ağaç nemeton işte."dediğinde kurşun kalemle çizilmiş bu resmi iyice süzdüm.Arkasını döndürdüm.
"Peki ya niye arkasında "Lydia için" yazıyor?"derken kaşlarımı olabildiğince çattım.
Elini ensesine koydu ve gözlerini kıstı.
"Onu Lydia çizmişti."
"Ve sen de bu yüzden onu çerçevelettin ve arkasına Lydia'nın adını mı yazdın?"
"O zamanlar Lydia'yı seviyordum,3.sınıftan beri ona aşıktım."dediğinde kaşlarımı olduğunca çattım.
"O zamanlar geçeli çok olmadı Stiles.Bu resmi niye atmadın peki?"
"Onun burada olduğunu bile bilmiyordum."diyordu,Stiles'ın bilmediği bir tek şey söyleyin bana?
"Peki.."diyerek yerine bıraktım.Az önce sesim biraz hiddetli gibiydi ama şimdi sanırım iyiydim.
Bana bir adım attı ve eliyle yüzümdeki saçları geriye doğru itti.Bana bir açıklama ya da kendini affetmeye çalıştırmadan öpmeye başladı.
Hemen geri çekildim,yüzündeki ifadenin ne olduğunu anlamadım,tıpkı kalbimde oluşan ve taşımakta zorlandığım bu hissi de.
"Bugün babamla kalmam gerekiyordu.Üzgünüm."

***

Stiles ile göz geliyordum ama onunla konuşmuyordum.Okul boyunca bu böyle gitti.

"Aldığım kokuyu siz de alıyor musunuz?"dedim havayı iyice koklayarak.
Liam'ın öfke sorunlarına yardım edebilmek için ormanda buluşup ona yardım etmeye çalışıyorduk.Bu çocuk cidden hızlı sinirleniyor.Scott,ilk önce kendisinin nasıl kontrol ettiğini anlatıp sonra da benimde göstermemi istiyordu.
Burnuma gelen bu koku ise bir kurtadama aitti.Şuan burada üçümüz dışında kimse yoktu.

Scott kokunun geldiği yere döndü ve bizi arkasına aldı.
Çalılıkların arasından -bizim yaşlarımızda olduğunu tahmin ettiğim bir çocuk- çıktı.

Çocuk oldukça alımlıydı,gerçekten hoş bir görünüme sahipti.

"Sen de kimsin?"diye sordu Scott.
"Ben Theo."dedi çocuk ve gülümsedi.Bu çocuk çok da tekin görünmüyordu.
"Siz üçünüz de benim gibisiniz.."dedi şaşırarak.
Scott gözlerinin renginin kırmızıya dönmesini sağladı.
"Sen bir alfasın!"
Evet,bu kırmızı gözlerden anlaşılıyordu.Scott hoşuna gitmiş gibi gülümsedi.

"Ben çakalım."dediğimde ilk kez bana baktı.Uzun süre süzdü beni,bana bakış şekli tuhaftı.Stiles da bana böyle bakardı.
"Ben de yalnız bir kurtum.Omegayım."dedi Theo.

***

"Sürünün geri kalanını avcılar öldürdü,demek.Sen nasıl kaçtın?"diye sordu Scott Theo'ya.
Ormanın ortasında durmuş,nereden çıktığını şuan öğreniyor olduğumuz çocukla konuşuyorduk.

"Evet,ben bir şekilde kaçtım.Ben diğerlerine göre daha hızlıydım,oklar bana saplanmadan önce avcılardan uzaklaştım.Aslında diğerlerini öldürmediler..."dediğinde ona tuhaf bir şekilde baktık.
"Öldürmedilerse ne yaptılar?"dedi Liam.
Kaşlarımı çatmış bie şekilde ağzından çıkacakları bekliyordum.
Oturma şeklini değiştirdi,sırtını ağaca yasladı."Oradan uzaklaştıktan hemen sonra bizden geriye kalan birileri var mı diye geri dönmüstüm ama hiçbiri ölmemişti.Hepsini hapsedip götürdüler."
Scott anlamayarak Theo'ya baktı,sonunda kafasını her ne karıştırıyorsa söylemeye karar verdi."Nereye götürdükleri hakkımda bir fikrin var mı?Nereye götürdüklerini gördün mü?"
"Hayır,beni farkedeceklerdi,ben de kaçtım."dedi.
"Ailen falan yok mu senin?"dediğimde bana baktı,sonra düz suratında gülümsemeyle beni süzdü.
"Hayır, yok. Ben küçükken öldüler."

Scott'ın telefonu çaldı.
"Anne?Stiles mı?"demesiyle ona doğru döndüm ve dinlemeye başladım.
"Hastanedeler mi?Iyiler mi?Ne olmuş?"dedi Scott.
"Ne?Hastane mi!"diyerek atıldım.
Scott beni takmayarak konuşmaya devam etti.Telefonu kapattığında sert bir şekilde hatta bağırarak "Scott!Ne olmuş!Stiles iyi mi?"dedim.
"Hastanedeler."
"Kim kim?"
"Stiles ve Lydia."dediğinde boğazımdaki yunruyu önemsemeden dediklerini dinledim.
"Eichen House'a gitmişler.Gizlice içeri girmişler,sonra da yakalanmışlar.."

Hastaneye gitmek için ilerliyordum ki,bir ok bacağıma saplandı.
"Malia!"diyerek yanıma koştu Liam.
Zorla da olsa ayağa kalktım.
Görüş alanımıza ellerinde ok ve silahlardan avcı oldukları anlaşılan bir grup insan girdi.
"Bunlar onlar!"diye bağırdı Theo.
Avcı tekrar bana ok attı,onun gözünde en zayıf nokta şuan bendim.
Theo önüme atılan okların önüne geçti ve bana gelmesini engelledi.Okları havada tuttu ve tekrar yere düşmüş olan bana elini uzattı."Tut elimi"
"Teşekkür ederim."
Elini tuttum ve onunla koşmaya başladım.
Hayatımız pahasına koşmaya başladık.Sonunda ormandan çıktığımızda ayağımdaki oku çıkardım.
Diğerlerini umursamadan yürümeye başladım.
Scott arkamdan bağırdı."Malia,nereye gidiyorsun?"
Arkamı dönmeden cevapladım.
"Stiles'ı görmem gerek."

*Yorum gelmezse yeni bölüm gelmeyecektir.Fikirlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum.

Stiles Malia|Last LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin