Arkadaşlar

21 4 2
                                    

Sarsılmayla birlikte uyandım.Yorganın altındaydım fakat sağ sol sallanıyordum ve kolumda ağırlık vardı.Yorganı başımdan çektiğim gibi etrafa baktım, başımda dikilen kız meraklı bakışlarla yüzümü inceliyordu şaşkın bakışlarımla ne yaptığını sorarcasına bakış attım. "Beklediğimden güzelsin" dedi büyülenmişcesine bakarken,o sıra ona arkadan omzuna doğru biri kolunu attı,kız kenara çekilince çocuk görünüre çıktı ancak direk kıza bakıyordu "Hadi çıkalım" dedi.Kız bir süre ona baktı ardından bana döndü.Sarıya yakın saçları düzdü , büyük gözleri ise elaya benziyordu fakat benden daha güzel olduğu kesindi.Ben onları izlerken kızın ardından çocukta bana döndü, ne yapacağımı bilemeden yerimden kalktım ve tuvalete doğru arkama bakmadan hızlıca ilerledim.Kapıyı kapattığım gibi derin bir nefes alıp tırnaklarımı avuçlarımdan çektim aynaya baktım saçlarımın kabarıklığı inmiş ve yine her zamanki gibi uçları daha kıvırcıklaşmıştı elimi yüzümü yıkayıp bir süre öylece nefes alıp verdim,kapıyı açtığımda karşımda kapıya uzanan el vardı anlaşılan kapıyı o açmadan ben açmıştım."Bu kim ya?" dedi "Ninen" dedim anlık bir çıkışla, "Tamam sakin ol"dedi o sıra az önce görmüş olduğum kız "Odamıza yeni bir arkadaş gelmiş" dedi. Önümdeki çocuk aydınlanmışçasına bana geri döndü ve beni baştan aşağı inceledi bense sadece yüzüne baktım dalgalı ve koyu kahverengi saçları vardı,uzun boyluydu, gözleri açık kahve rengiydi.Bir dakikadan fazladır öylece dikildiğimizi fark edince "Önümden çıksana"dedim,ellerini kaldırdı teslim olurcasına bir poz verip kenara çekildi.Yatağımın olduğu köşeye gittim bir an önce rahatlamak istiyordum yoksa böyle giderse sonuçların iyi olacağını düşünmüyordum.
Valizimden birkaç kıyafet çıkarıp tarağımı aldım,banyoya doğru ilerledim ve kapıyı tıkladım ses gelmeyince içeri girdim sıcak suyu ayarladım ve saçlarımı köpürttüm...
Duştan çıktığımda yatağıma oturup saçlarımın havluyla ıslaklığını aldım.Odada kimse yoktu,yatağımın kılıflarını değiştirip yatmak için hazırlandım ışıkları kapattım ve yatağıma uzandım üstüme yorganı çekip telefonumu aldım sosyal medyada öylesine dolaştıktan sonra kapatıp komidine bıraktım.Tam uykuya dalacakken bildirim sesi geldi gözlerimi açmaya çalışıp telefonu aldım zar zor açabildiğim gözlerimle ekrana baktım o sıra bir mesaj daha geldi. Ekranda;
Şimdi yazan bildirim teyzemden gelmişti fakat 3 dakika önce mesajı ise bilinmeyen bir hesaptandı.
Kaşlarımı çattım ve ilk teyzemin mesajına baktım
Teyzem:
-Nasılsın yerleşebildin mi?
Siz:
-Evet hatta duş almıştım şimdide yatıyordum.
Teyzem:
-Tamam yavrum iyi geceler.
Siz:
-İyi geceler.
Mesajlaşmamız sona erdiği gibi bilinmeyen hesaptan gelen mesaja baktım.
İsimsizKullanıcı:
-Yerleşebildin mi?
Gelen mesaja bir süre baktım hatta anlama süzgecimden geçirdim fakat inanamamıştım.
Siz:
-Kimsin?
En az yarım saat boyunca yazmasını beklemiştim ama yazmamıştı.Aklımda bir sürü soru ortaya çıkarken elimden yatmak dışında bir şey gelmiyordu telefonu bırakmadan önce o hesabı engelledim ve ekranı kapadım tekrar komidine bıraktıktan sonra yastığımı düzeltip camdan dışarısına baktım.
Gece gece neydi şimdi bu mesaj? bu mesajı yazma amacı neydi? neden yazmıştı? neden bana yazmıştı? gibi gibi sorular beynimde dedikodu yaparken düşüncelerden uzaklaşmak için yıldızları saymaya çalıştım.
"Bir,iki,üç,dört,beş,altı,yedi..." Gözlerimi kapadım ve yorganıma sarıldım.Yavaş yavaş uyku beni esir alırken düşünceler yine peşimi bırakmıyordu.

KİLİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin