Monday tuesday wednesday thursday friday saturday sunday a week,
Monday tuesday wednesday thursday friday saturday sunday seven days a week.Every hour every minute every second you know night after night, I'll be fucking you right seven days a week
Sizce hangi şarkı bu?:)
Hadiii başlayalııımm
★
Üç kurt ayrı koltuklara oturmuştuk ve ortada gerici bir sessizlik vardı.Deltanın gözleri benim üzerimden ayrılmıyordu ve bu beni daha çok rahatsız ediyordu.
Doktor gittiğinden beri böyleydik. Duvardaki saatten anladığım kadarıyla doktor evden ayrılalı on dakika olmuştu.Yoongi bu sessizlikten bıkmış olacak ki konuşmaya başladı.
"Ee böyle konuşmadan bir saat oturacak mısınız?"
Delta bana bakarken düşüncelere dalmış olacak ki kafasını silkeleyerek kendine geldi.
Gözleri gözlerimi buldu tekrar.Onun gri delta gözleri, benim kurdumun gözleriyle buluştu. Kontrolü kurdum ele almıştı, umarım yanlış birşey yapmazdı."Mavi gözlerin çok güzel vitam."
Woah! Kurdumun göz rengi mavi miydi? Umarım bir gün ben de görebilirdim.
Kurdum kontrolü bana bıraktığında, deltanın hala hakimiyeti kurdundaydı."Vita! Sana bunları kim yaptı söyle haddini bildireyim."
Sesinin yükselmesinden dolayı vücudumu anlık bir titreme almıştı. Karşımdaki alfa hiç etkilenmemiş gibi bir bana, bir deltaya bakıyordu. Bir mısırı eksikti.
Ben bile bu kadar merakla izlememiştim bir şeyi.Alfa olmasına rağmen çok meraklı ve dedikodu seven bir tarafı vardı Yoongi'nin.En azından gözlemlediğim kadarıyla öyleydi.
Deltaya ne cevap vereceğimi düşünürken geçiştirmek için ilk ağzıma gelen cümleyi söyledim.
"Sadece arkadaşlarımla şakalaşırken oldu."
Bak şuan inandı.
"Öyle olmadığını hepiminiz biliyoruz Vita! Ya şimdi söylersin ya da zorla öğrenirim."
Delta etrafa sinirli feromonlar yayarken sinirinin bana olmadığını, bana zarar veren kişilere olduluğunu ne kadar bilsemde, baskın feromonları yüzünden gözümün dolmasını engelleyememiştim.Arkadaşı olan Alfa bunu farketmiş olacak ki duruma hemen müdahale etti.
"Taehyung zorlama Jungkook'u anlatmak istediğinde anlatsın."
Adımı nerden biliyorlardı? Beni mi araştırmışlardı? Umarım detaya girmeden araştırmışlardır. Benim polise defalarca başvurmam ama kanıt ve delil yetersizliğinden dolayı Alfa babamın tutuklanmaması, alışveriş merkezinin ortasında Alfa babamın, omega babamın saçlarından tutup eve kadar sürüklediği için haberlere çıkması ve daha fazlası...
Delta feromonlarını azalttığında zihnimden geçen düşüncelerden dolayı çoktan gözümden bir yaş süzülmüştü.
"Tamam bu gün anlatma ama en kısa sürede anlatmazsan kendim öğrenirim ve bu da hiç iyi olmaz."
Biraz daha düşünüp tekrar konuşmaya başladı.
"Bu arada bu gün burada kalacaksın güvende olduğundan emin olmam lazım sonuçta sen benim vitamsın."
Ne yani bu gün güvende olsam yarın eve gidince de güvende olacakmıydım? Tanrı bu deltanın beyninden almış kasına vermiş sanırım.
"Ben burda kalmak istemiyorum evime gidebilirim ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE LOVE TWO MOUTH |𝕋𝕒𝕖𝕜𝕠𝕠𝕜
FanfictionBabasının çalıştıgı şirkete giden cinsiyeti henüz açıklanmamış Jungkook, babasını bulmaya çalışırken kaybolur ve şirketin sahibi delta Kim Taehyung'la karşılaşır. Kim Taehyung kendinden Küçük çocuğu gördüğünde deltasının hareketlenmesine anlam vere...