𝟝-ℝ𝕒𝕙𝕒𝕥𝕤ı𝕫 𝕠𝕝𝕞𝕒𝕪𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤𝕒𝕟

474 35 16
                                    

Başliyoruuuuuzzz

Haaa bu arada

Lüften oy vermeyi unutmayın

Sizleri seviyorummm

🎀🎀🎀

Deltanın arabasında eve doğru gidiyorduk.Gitmek denmez ona, resmen uçuyorduk! Deltanın gözlerinde resmen ölüm görüyordum, bu yüzden yüzüne bile bakamıyordum.Kurdu tamamen ele geçirmişti Taehyung'un bedenini.

"Hey! Senin benden korkman gerekmez.Sana ve senin sevdiklerine zarar verenler benden korksun!!"

Sesli mi düşünüyordum ben !? Utançtan yanaklarım kızarmaya başlamıştı. Şuan içinde bulunduğum durumu bilmesem  kafamı kuma sokardım o kadar.Hem deltayı yumuşatmak, hem de açıklama yapmak için konuşmaya başladım.Siniri yatışmassa feromonları yüzünden ölecektim.

"Biliyorum deltam, senden korkmuyorum sadece senin yapacağın herhangi  bir kıyımın etkilerinden korkuyorum.

Deyip sarıldım çünkü ben onun vitasıydım ve aramızda bir çekim vardı bu kesinlikle inkar edilemezdi.Onu sadece ben sakinlestirebilirdim.Şuan benim de iyi olduğum söylenemezdi.Endişeden ve korkudan gözlerim doluyor, ellerim titriyordu ama ikimizden birisinin sakin olup mantıklı düşünmesi lazımdı.

Taehyung, 'deltam' dediğim için mutlu olmuş olacak ki etrafa memnun feromonlarını yaydı. Şimdi daha sakindi.Etrafta negatif olarak tek benim feromonlarım kalmıştı.

15 dakika sonunda eve vardığımızda korkudan ve stresten ellerim titremeye başlamıştı. Deltam bunu fark etmiş olacak ki elimi sıkı sıkıya  güven verircesine tutmuştu.

Binanın kapısından içeri girdiğimizde deltamın naneli sakız kokulu feromonlarının rahatlatıcılıktan çıkıp rahatsız edici ve tehtidkar bir hale geldiğinde deltamı sakinleştirmek için elini daha çok sıktım, onun yanında olduğumu hissetmesini sağladım.

Deltam diyordum çünkü, birbirimiz için yaratıldığımızı,deltayı sadece Taehyung dışında benim kontrol edebileceğimi,aramızdaki çekimi hissetmiştim.Kurdum ona yaklaşmam için içimden bağırıp,tepiniyordu.Yanına yaklaşmadığımdaysa trip atıp, huzursuz hissediyordu.

Bende deltayla birlikte olmak,doğama karşı gelmemek istiyordum. Bir anda tabiiki üstüne atlayacak değildim ama ondan uzak durmayacaktım.En azından ilk adımı atacağımı düşünmüyordum.

Delta,kata geldiğimizde kapıyı kırmak istercesine büyük bir güçle vuruyorken benim sadece kafamın içinde omega babama bir şey olacak korkusu vardı.

Delta son kez kapıya tekme geçirdiğinde kapı sanki kağıttan yapılmaymış gibi savruluvermişti.

Alfa babam,omega babamı sandalyeye bağlamıştı. Omega babamın arkasında duruyor, boğazına kurt boğan sürülmüş bıçak dayıyordu.

Kurt boğan ilacının türleri oluyordu.Tıpta acısız öldürmek için kullanılıyordu ama ölçüsünü fazla kullanırsan acılı bir ölümle sonlanabiliyordu.Katı,sıvı,gaz şeklinde kullanılıyordu.Kurtlar kurtboğanı kokusundan hissedebilirlerdi.

Anında korkudan gözlerim dolarken aynı zamanda da ne yapacağımızı düşünüyordum.

"Vita karşılığında omega.Yoksa Jungkook babasına veda etsin!"

"Orda bir dur!! Benim olana asla dokunamazsın! Hele ki benim olanının sevdiklerine asla zarar veremezsin! Ya şuracıkta siktirip gidersin ya da senin 5 saniyede kafanı koparırım! Hangisini seçiyorsun?!"

Taehyung şuan çok seksi gözüküyordu.Sinirlendiği için kızaran kulakları ve yüzü,boynundaki ve ellerindeki belirginleşen damarlar ve uzayan dişleriyle kurdumu üzerine atlamaması için zor tutuyordum.

'dudağına yapış'

'damarlı ellerini elle'

Kurdum resmen azmıştı! Şuan hiç sırası olmadığı için onu duymamazlıktan geldim.

"Hahaha  burda benim sözüm geçer!!"

"Senin o gülen ağzını götüne sokarım!"

Taehyung, alfanın üzerine atılınca bende
omega babamın üzerindeki ipleri çözüp onu sandalyeden kurtarmıştım.Tekrar deltaya baktığımda işini halletmiş bizi beklediğini gördüm.Ayaklarının  ucunda, ağzından ve burnundan kan gelen alfa babamı gram umursamadan omega babamın kolundan tutarak  yürüdüm.Tabiiki deltamda arkamızdan geliyordu.

'Slay'

Kurdum içimden konuşmaya devam ediyordu yine.Apartmandan dışarı çıktığımızda ise  deltama teşekkür etmek için söze atılacaktım ki benden önce davrandı.

"Bugün bende kalacaksınız  itiraz istemiyorum omega ve Vita."

"T-taehyung bey oğlumu nerden tanıyorsunuz ki?"

"Oğlun benim vitam.Bundan sonra şirketimde sekreterim olarak çalışabilirsin malum hijyen bölümü zor oluyordur."

Şaşkınlıkla ağzımdan garip bir ses çıkmasını engelleyemedim.Yoksa bu, bu annemin patronumuydu.O zaman yaşı da fazlasıyla büyük olmalıydı.Biraz fikirlerim değişmiş olabilir. Yaşı büyük bir insanla ilişki yaşayacak kadar çıldırmadım daha!

Biraz uzak dursam iyi olurdu.

"Taehyung bey hiç zahmet etmeyin ben işimden memnunu-"

"İtiraz istemiyorum hadi şimdi arabaya binin."

"Rahatsız olmayacaksan yani olmayacaksanız kabul ederiz ancak.Rahatsızlık vermek istemeyiz."

"Off! Vitam ve babasından neden rahatsız olayım? Hadi arabaya binin."

Açıkçası babamın patronu olduğunu öğrendikten sonra, çok yakınlaşmak gibi bir niyetim yoktu.

Arabaya bindiğimizde delta üzerime rahatlatıcı feromonlarını salmaya başladı.
15 dakikada geldiğimiz yolu yarım saatte gidince anladım gelirken ne kadar hızlı gittiğimizi.

Delta kapıyı açınca omega babamın elini tutup arabadan çıktık birlikte.

Delta önümüzden biz de arkasından ilerliyorduk.elindeki kartı okutup kapıyı açınca biz de peşinden geldik.

"Efendim, isterseniz oğlunuzla yatabilirsiniz ya da size oda ayarlayabilirim nasıl istersiniz? "

"Yok, hayır teşekkürler oğlum ben jungkook ile yatarım."

Babam oğlum dediği için yan bir sırıtış takılan delta sinirlerimi bozmuştu.Bir şirket sahibi olduğuna göre çok büyük olmalıydı ve ben kendimden yaşça büyük biriyle evlenmek istemiyorum! Aslında ne kadar yaşlı gözükmese de tam emin olana kadar yakınlaşmak istemezdim.

Kendinden en az 10 yaş büyük biriyle çoçuk yapan omegaların çocukları cinsiyetsiz oluyormuş ve ben çocuğumun zorbalık görmeden hayatı güzelce yaşamasını istiyorum.

Odaya gitmeden önce annemle birlikte Deltaya iyi geceler dileyip ayrılmıştık.

Şimdi İse yatakta yatıyordum ve aklımda tek bir düşünce vardı.

'bir süre sonra bu evden ayrılmamız gerek,deltaya yük olmamalıyız.'

🎀🎀🎀

✰⋆⁺₊⋆ ☾⋆⁺₊⋆✰

Biiitttiiiiii

Bu bölüm biraz kısa oldu kb

Sizi seviyorummmmmm

ONE LOVE TWO MOUTH |𝕋𝕒𝕖𝕜𝕠𝕠𝕜 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin