Çooookkk beklettim sizi biliyorum ama aşşırı üşeniyordumm
Şimdi bölümü yazmaya başlıyacağım
Hadi bakalım başlayalım o zamanın
İyi okumalar
⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎
★
Gözüme vuran beyaz ışıkla uyandım.İlk öldüm mü diye sorgulasam da gözümü açmamla bu düşüncem son buldu.Nerede olduğumu ilk kestiremedim ama dün yaşadığım olaylar aklıma yavaş yavaş doluşunca idrak ettim.Omega babamı kontrol ettim ilk önce ve düşündüğüm gibi uyuyordu.Üstünü açtığı için yataktan kalkıp omega babamın üstünü örttüm ardından odadaki küçük balkona geçtim hava almak için.
Delta takım elbiseleri ile arabadan inip eve doğru ilerliyordu.Bu saatte dışarıda ne işi vardı ki? Ama bir dakika...
Tırnaklarındaki Kan mıydı?!?!
Daha fazla balkonda kalamayacağımı anlayınca içeri geçecektim ki deltanın kafasını çevirmesiyle göz göze gelmemiz bir oldu.Siktir.
AĞIZ DOLUSU BİR SİKTİR!
Zaten deltanın tırnaklarındaki kanla yüreğim hoplamıştı bir de onunla göz göze gelince altıma kaçıracaktım korkudan!
Anlık bakışmamızın ardından ben hemen içeriye kaçmıştım.Deltayla yü yüze gelemeyeceğim tek yer tuvaletti bu yüzden hemen odamdan çıkıp en yakın tuvalete girdim.Tabiiki omega babamı da konrol etmeyi unutmamıştım mışıl mışıl uyuyordu. İşime gelirdi, çok yoruluyordu işteyken.Bu gün hafta sonu olduğuna göre istediği kadar uyuyabilirdi. Malum delta, omega babamı sekreteri yapmıştı.
Ben düşüncelere dalmışken kilitlediğim tuvalet kapısının çalınması bir oldu.Bir anda kapı çalındığı için yerimden sıçramam kaçınılmaz oldu.
"Jungkook oğlum burada mısın?"
Babamın sesini duymamla rahatlamam bir oldu. Ohh bee korkmuştu-
Diyemeden babam konuşmasına devam etti ."Taehyung bey uyandı mı? kontrol edermisin? benim odasına gitmem hoş olmaz."
"T-tamam baba tuvaletten çıkınca odasına giderim."
"Bir sorun yok değilmi oğlum?"
"Yok yok baba biraz karnım ağrıyor da."
YALANDI.
"Tamam oğluşum ben odadayım gelirsin sen de."
Cümlesinden sonra gülümsemiştim istemsizce.
"Tamam baba gelicem hemen."
Babamın gittiğinden emin olduktan sonra kapıyı açtım ve deltanın çalışma odasına doğru ilerledim.Çalışma odasının kapısını iki defa tıklatmama rağmen ses vermeyince kapıyı açtım ama içerisi boştu.
Burnuma gelen yoğun feromonlarla yukarı kata çıktım ve kokunun yayıldığı odayı buldum.Gözlerim bir anda çok fazla yanmaya başlamıştı.
Durduk yere neden böyle oluyordu ki? İçimde bir hareketlilik hissettim nedensizce kurdum her zamankinden daha mutlu olmuştu.
Kapıyı iki kere tıklattım fakat yine ses gelmeyince açmak zorunda kaldım. Odaya girip kapıyı kapattığımda arkamı döndüğüm gibi ağzımı açık bıraktıracak bir manzarayla karşılaşmıştım.
Delta, yatağa yatmış bir şekilde şortunu zorlayan kabarık erkekliğini okşuyordu. Anlında terler birikmiş,kesik kesik inler bir şekilde etrafa çok fazla tetikleyici feromon yayıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE LOVE TWO MOUTH |𝕋𝕒𝕖𝕜𝕠𝕠𝕜
FanficBabasının çalıştıgı şirkete giden cinsiyeti henüz açıklanmamış Jungkook, babasını bulmaya çalışırken kaybolur ve şirketin sahibi delta Kim Taehyung'la karşılaşır. Kim Taehyung kendinden Küçük çocuğu gördüğünde deltasının hareketlenmesine anlam vere...