2

7 1 0
                                    

Jungkook|




Bunları düşünürken bi havlama sesi duydum ama bu Bam'ın sesine benzemiyordu daha inceydi ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm.




Kapıyı açtığımda önümde minik bir köpek vardı çok güzeldi etrafıma baktım,kimseyi göremedim onu mecbur eve aldım.Bam ile çok iyi anlaşmışlardı ardından Taehyung'un instagram hesabına girdim,o da ne? evimdeki köpek Taehyung'un muydu?instagramda Taehyung'un bu köpekle olan görnderisini gördüm.






Hemen Taehyung'u aradım:

"Efendim Jungkook"

"Bay Kim köpeğiniz benim evimde,onu kapımın önünde buldum."



Bunu söyledikten sonra yüzüme kapattı ve biri kapıma vurdu gelen kişi Taehyung'du.Çok telaşlıydı "Yeontan nerde Jungkook?" diye sordu demekki köpeğinin ismi Yeontan'dı.Yeontan onun sesini duyar duymaz koştu,Taehyung konuşmaya başladı:
"Çok teşekkür ederim Jungkook,eğer izin verirsen sana bir şeyler anlatmak istiyorum gelebilirmiyim?"

"T-tabiiki Bay Kim"

Anlatmaya başladı:

"Jungkook,babam benden hep nefret ederdi,bunun sebebide eşcinsel olmamdı bunu öğrendiği an çılgına dönmüştü.Ben daha 19 yaşındayken beni benden 3 yaş büyük bir kadınla evlendirdi,Jungkook ben aslında kimya öğretmeni değilim ben aslında bir doktorum"

O anlatırken gözlerimin dolduğunu farketti konuşmasını bitirdiğinde beni omuzna yasladı,"Biliyormusun Jungkook ben şuana kadar eşcinsel olmama rağmen hiçbir erkekten hoşlanmadım ama sen..sen mükemmelsin Jungkook"

Kafamı kaldırıp ona doğru baktım yüzünde küçük bir tebessüm vardı,ardından bende tebessüm ettim ve "Bende sizden etkileniyorum Bay Kim"
"Jungkook bana lütfen Bay Kim deme" dedi ve kafasını boynuma gömdü.O anın etkisiyle titredim "Kucağıma gel Kook" ona şaşkın şekilde baktım,birşey dememe izin vermeden beni kaldırıp kucağına aldı.






Ah kahretsin tam kasıklarının üstündeydim ve değişi hissediyordum.Birden dudağıma yapıştı bende karşılık verdim.Ama bir sorun vardı ereğe girmem çok yakındı,bu yüzden geri çekildim.
Yüzüme baktı ve "Ne oldu güzelim aşşağıda bir yerlerde hareketlenme olması yaklaştım-" Elimi ağzına götürüp kapadım "Lütfen sus Taehyung lütfen" elimi ağzından çektim.




Penisimi okşamaya başlamıştı.Sonunda kahrolası ereğe girmiştim sürtünmemek için koltuğun kenarını sıkıyordum farketmiş olucakki belimden tutup beni sürtmeye başladı.Onu durdurdum"Yapma Tete'm sen evlisin"
"Umrumda değil Kookiem,tek istediğim sensin."





Neden burda lestiğim hakkında bi bilgim yok şimdi gidiyorummm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neden burda lestiğim hakkında bi bilgim yok şimdi gidiyorummm

Don't Leave Me My DarlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin