Jungkook'tan|
Hamilileğimi Taehyung'dan gizleyecektim çünkü isyemeyeckti,ama ben çok istiyordum hem doktorda önceki hamilileğim kadar riskli olmadığını söylemişti.
Jm:Taehyung'u arasana
J:Hayır Jimin,o bu bebeği istemeyectir ona söylemiycem
Jm:Sen bilirsin Kookie
Hastanenin önünde birbirimizden ayrıldık eve gittiğimde Taehyung telefona bakıyordu.
J:Tete'mmm
T:Sen nasıl bu kadar erken geldin?
daha 1 saat varJ:Kaçtım,beni gördüğüne sevinmedinmi yoksa?
T:Hayır hayır seni her saniye görmek istiyorum
J:Tete'm ben biraz yatıcam sen işine devam et
T:Tamam sevgilim
Odaya girdiğim an kendimi yatağa attım,uyuyamadığım için kalkıp yine kendimi sevindirmak için hamilelik testi yaptım e heralde doğru çıktı testi bir çekmeceye kilitledim Taehyung'un görmemesi lazımdı.Yatağa yatıp biraz uzandım birden karnıma sancı girdi,deli gibi bir ağrıydı inlememek için zor duruyordum Taehyung'un duymaması gerekliydi.Ama son anda çıkan inlemeyle yanıma geldi.
T:Sevgilim iyi misin?
J:E-evet sorun yok
T:Tamam hayatım
2 Ay sonra...
Karnım artık şişmeye başlamıştı,belli olmasın diye hep bol şeyler giyiyordum.Yine normal şekilde televizyon izlerken Taehyung delirmişçesine bağırarak yanıma geldi.
T:JUNGKOOK!
J:Tete'm iyi misin?
T:Değilim!
Elindeki testi gösterdi nasıl bulmuştu?
J:T-Taehyung
T:Beni aptal yerine koydun...senden nefret ediyorum!
Gözlerim dolmaya başlamıştı.
J:Taehyung ben çok özür dilerim sana söylesem kabul etmezdin,ben kendi bebeğimi doğurmak istiyorum
T:Ben,beni aptal biri yerine koymuş biriyle aynı evde kalamam.
J:T-Taehyung y-yapma ahhhh
Çok fazla sancılanmıştım doktorum erken doğum olabilir demişti ama bu kadar erkende olmazdı değilmi?
T:Bırak beni!
J:Taehyung gitme yalvarırım gitme beni isterse deli gibi döv ama beni bırakma lütfen!
T:Umrumda değilsin senden nefret ediyorum.
J:Ahhhh
En sonunda dayanamayıp kendimi bırakmıştım çok kötü hissediyordum,Taehyung'da endelişenmiş olucakki yanıma eğildi.
Yazardan|
Jungkook bayılmıştı Taehyung deli gibi yalvarıyordu.
T:JUNGKOOK BEN ÖZÜR DİLERİM,JUNGKOOK UYAN JUNGKOOK YALVARIRIM UYAN SANA ÇOK AŞIĞIM JUNGKOOK!
Taehyung hemen Jungkook'u kucaklayıp arabaya koştu yolda arabayı sürerkende çok ağlıyordu en sonunda hastaneye ulaşabilmişti.
T:DOKTOR YOKMU!
Jungkook'u hemen ameliyata aldılar.Taehyung söyledikleri için kendinden nefret ediyordu.
6
saat sonra...
Jungkook ameliyattan çıkmış yoğun bakımdaydı doktorlar Taehyung'a Jungkook'un kendine geldiğini ve onu görebileceğini söylemişti.
J:T-Taehyung
T:Sevgilim ben çok özür dilerim
J:Beni bırakma Taehyung(ağlayarak)
b-ben sensiz y-yapamamT:Seni asla bırakmıycam güzelim
O anda Jungkook'un nabzı yavaşlamıştı,hatta durmuştu doktorlar hemen içeri girip Taehyung'u çıkarmış ve Jungkook'u kurtarmaya çalışıyorlardı.Peki Jungkook kurtulabilecekmiydi?...
Çok kısa oldu farkındayım😭