Taehyung'dan|
Aslında öğretmen değildim ama yeni gittiğim okulun müdürü babamdı.Ve beni zorla öğretmenlik yapmaya zorlamıştı,hatta iyikide zorlamış.
Girdiğim sınıfta gözüm birden ona kaydı,o müemmeldi hatta mükemmelinde ötesi.Parlayan kahfe rengi gözleri çok güzeldi o an ona tutulmuştum.Ve şansıma aynı apartmandaydık dairelerimiz bile yan yanaydı.
O gece çılgına döndüğüm bir şey oldu,Jennie yani zorla evlendirildiğim kişi Yeontan'ı köpeğimi evden atmıştı?!Deliye dönmüşçesine ona bağrıyordum.
bağırmayı bıraktığım an Jungkook aradı açtım ve Yeontan'ın yanında olduğunu söyledi.Hemen evine koştum.Yeontan sesimi duyar duymaz yanıma geldi,içeri geçip Jungkook'a her şeyi anlattım.Duygulanmış olucaktıki gözleri doldu onu omzuma yasladım,bir süre sonra ona "Kucağıma gel jungkook" dedim kafasını omzumdan kaldırdı ve bana baktı.Konuşmasına fırsat vermeden onu kucağıma aldım.
Tam kasıklarımın üstüne oturtmuştum.Dudakları çok güzeldi dayanamayıp öptüm oda karşılık verdi,birden geri çekildi ve "Yapma lütfen" dedi koltuğun kenarını sıkarak kendini sürtünmemek için zorladığı belliydi.Onun belinden tutup üstümde sürtmeye başladım.
Beni durdurdu ve "Yapma Tete'm sen evlisin" dedi umrumda olmadığını söyledim ve elimi onun penisinde gezdirdim.İnlemeye başlamıştı.
O şekilde sabah oldu.O gün Jungkook okula gitmeyecekti gece olanlardan sonra her yerinin ağrıdığını söyledi.Bende okula gitmemiştim,Kahfaltı hazırlamak için mutfağa gidecekken kapı çaldı.
Kahretsin Jennie gelmişti hemen kapıyı kapatıp dışarı çıktım.T:Ne işin var senin burda?!
J:Seni özledim bebeğim,bana o kadar bağırdınki üzüldünmü sonradan?
T:Hayır Jennie senden nefret ediyorum,lütfen gi-
Konuşmama fırsat bırakmadan beni öpmüştü ve bunu maalesef Jungkook görmüştü.Ne yapacaktım?
Biraz kısa oldu ama olsun yinede idare eder