Jugkook'tan|
Telefonu bıraktığım an Taehyung'u babam yüzünden kaybetme duygusuyla gözlerim dolmaya başlamıştı.Taehyung bana döndüğünde telaşla yanıma geldi.
"Bebeğim,minik tavşanım noldu sana?"
"T-tetem"
"Efendim güzelim"
"Gitsen i-iyi olur babam g-geliyor,s-seni görürse delirir"
"Tamam sevgilim senin için gidicem ama bir şey olduğu an bana yaz tamammı güzelim"
Kafamı evet anlamında sallamıştım
Taehyung ve Jimin'de gitmişti.1 saat sonra kapım çaldı,babam gelmişti."Hoşgeldin baba"
"Hoşbuldum Jeongguk,bu evin hali ne böyle!At koşturmuş gibi."
"Özür dilerim baba toparlamaya zamanım olmadı"
"Bize kahfe yap,daha 3 gün burdayım"
"T-tamam baba"
Jungkook/Taehyung
Siz:
Tetem acil bakar
mısınTete'm♡:
Ne oldu güzelim bir sorun mu
var?Siz:
Evet Tetem
babam daha 3
gün burda
Sevisemiycez😭|Tete'm♡:
Tamam bebeğim sen
telaşlanma ben bir şekilde
buluşmamızın yolunu bulucam.Ertesi gün olmuştu babam uyirlen okula gitmiştim Taehyung beni orada bekliyordu.Okulda olmasak ona koşarak sarılmıştım bile,benim yanıma geldi ve "Öğle tenefüsü odamda bekliyor olucam minik bebeğim" dedi ve gitti.
Ah,olacakları tahmin edebiliyordum
ama aynı zamandada dört gözle öğle tenefüsünü bekliyordum.Ve sonunda öğle tenefüsü olmuştu,Taehyung'un odasına gittim beni bekliyordu.İçeri girdim an beni kucağına alıp koltuğuna oturdu."Tete'm okuldayız görebilirler"
"Kapı kilitli bebeğim,babacık seni çok özledi"
"Ama Tete-"
Dudağıma yapışmıştı ve belimim kavramıştı ona karşılık veriyordum.Elinin belimden kalçama doğru indiğini farkettim ve o anın erkisiyle titreme yaşadım.Elu kalçamda gezerken kapı hızlı hızlı vuruldu ben telaşa kapılmıştım,Taehyung gidip kapıyı açtığında bir bağırma sesi duydum.Bu müdürün sesiydi..
"Sizi reziller! Kameralardan her şeyi gördüm! Jeongguk okuldan 2 hafta uzaklaştırma aldın,sen ise Taehyung geldiğin gibi okuldan pılını pırtını toplayıp gidiyorsun!"
Biraz kısa oldu kusura bakmayın ballarım<333