7

6 1 0
                                    

Jungkook'tan|

Hiç düşünmeden lavaboya girdim.Taehyung yerde oturmuş ağlıyordu geldiğimi görünce bana baktı.

T:Özür dilerim sevgilim

J:Taehyung ne için özür dilediğini bile bilmiyorum,anlatırmısın?

T:Sen uyurken doktor olan ablam Hwasa'ya yazdım,erkeklerde hamileliğin çok riskli olduğunu ve ölebileceğini söyledi.Kendimden nefret ediyorum!

Gözlerimden yaşlar süzülürken Taehyung'un yanına oturdum ve ona sımsıkı sarıldım.

J:O zaman,maalesef bebeği aldırıcaz tamammı?Ben ölmiycem mutlu şekilde yaşamaya devam edicez sevgilim

Kafasını tamam anlamında salladı,elinden tutup yatağa götürdüm.İkimizde sabaha kadar uyuyamadık,sabah 7:00 olmuştu giyinip arabaya bindik ve hastaneye doğru gittik.

Taehyung bana belli etmeden ağlıyordu elimle göz yaşlarını sildim,bana bakıp gülümsedi.

J:Her şey güzel olucak sevgilim

T:Biliyorum ama elimde değil güzelim.Ya sana birşey olursa?Ben napıcam sensiz nasıl yaşıycam?

J:Bana birşey olmıycak sevgilim merak etme

Bu sırada hastaneye gelmiştik elimi sımsıkı tutuyordu,sıramız gelmişti odaya girdil ve doktor konuşmaya başladı.

D:Bunu yapıcaz ama bilinki ameliyat çok riskli,neyseki doktorlarımız uzmanlar ve bundan kurtulabilirsiniz.

T:Ameliyat,tahminen ne kadar sürer?

D:Muhtelen 7-8 saat sürebilir,her şeye hazırlıklı olun.

Taehyung'la soktorun yanından çıktık ve söylenen odaya gittik.Taehyung ağlamaya başlamıştı onu görünce bende ağladım ve ona sarıldım.Biraz sonra ameliyat kıyafetlerinin içindeydim,beni sedyede ameliyathaneye götürüyorlardı.

Taehyung'dan|

Jungkook'u ameliyata almışlardı ben ise yere oturmuş deli gibi ağlıyordum aradan 6 saat geçmişti ve bir doktor gelmişti,hışınla ayağa kalktım.

T:Doktor bey durumu nasıl? Lütfen iyi olsun lütfen yalvarırım.

D:Ameliyatta 3 kez kalbi durdu ama yaşatmayı başardık,birazdan odaya alıcaz.

Kafamı sallayıp oturdum ardından pmzuna bir el dokundu baktığımda Jimin'di.

T:Sen nerden öğrendin Jimin?

Jm:Bunu sorgulama,Kook'un durumu nasıl?

T:Ameliyatta 3 kez kalbi durmuş ama şuanda iyiymiş.

Kafasını tamam anlamında salladı o sırada Jungkook'u sedyeyle çıkardılar uyanıktı,Jimin'le hemen yanına koştuk.

J:S-sevgili-

T:Ssh kendini yorma tamammı?

Jungkook'u odaya almışlardı Jimin bir süre sonra gitti,Jungkook'da kendine gelmişti.

J:Sevgilim ne oldu bana?

T:Bebeği ölüm riskin yüksek olduğu için aldırdık ama merak etme,iyisin.Şimdi uyu ve dinlen.

Kafasını sallayıp gözlerini kapadı bende hemen ablama yazdım.

                   Hwasa/Taehyung

Siz:
Abla

Ablisim:
Efendim Taehyung birşey
mi oldu?

Siz:
Yok yok bebeği aldırdık
onu söylemek için yazdım
Kook gayet iyi

Don't Leave Me My DarlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin