3.Bölüm

81 9 23
                                    

Aksam:

Yemek falan yiyip tekrar odalarimiza girmiştik telefonumla biraz vakit geçirmeye basladim Mina da aynı şekilde telefona bakıyordu.

Mina
Ben uyicam hadi sende gec uyuma

Chaeyoung
Mina birsey dicem ama kizma

Mina
De

Chaeyoung
Şey ben normalde kucuklugumdendir dahyuna veya anneme sarılıp yatiyorumda çok alıştım

Mina
Eee yani

Chaeyoung
Uyurken sana sarılsam olurmu
(BU ARADA BENDE BOYLEYIM AMA BEN AYICIGA SARILIYORUM TEMAS BAGIMLILUGIM VAR)

Mina
Olmaz

Chaeyoung
Peki iyi geceler

Mina Ona sarilmami istemediği için biraz kirilmistim ama sorun etmeden telefona daldım tekrar 1-2 saat sonra üst kattan gelen inlemeyle karışık seslerle telefonu elimde bırakıp seslere odaklandım sesler artınca Minada kalktı belliki uyku sersemiydi.

Mina
Sikicem sizide inlemenizide gece gece

Chaeyoung
Kim var üst katta

Mina
İki kız yaşıyor hem sen daha uyumadinmi saat 2 olmuş

Chaeyoung
Uyku tutmadı ki

Mina
Bak aslında akşam öyle dedim ama sarilabilirsin ama boğma beni hafiften saril

Söylediklerini duyunca mutlu olmuştum telefonu kapatıp yanına uzandım benle bakismamak için diğer tarafa dönünce kollarımı hafiften ona sardım ve gözlerimi kapattım ama ne yaparsam yapayım uykum gelmiyordu büyük ihtimal yerim değiştiği içindi çünkü kendi evimden başka yere gitsem uyumam hiç yaklaşık 20 dakika sonra ellerimi dinlendirmek için cekecekken elim Mina'nin karnına carpti nedensiz bir şekilde elimi ordan kaldırmak istemedim elimi biraz daha aşağı indirince karnında oluşan derin kas çizgilerine denk geldim. Biraz daha elimi indirince elimin üstünde bir el hissedip irkildim.

Mina
Daha aşağı inersen başka yerlere değecek o siktigim elin

Chaeyoung
Özür dilerim

Mina
Neden uyumuyorsun

Chaeyoung
Uykum geliyor ama uyuyamıyorum

Mina
Hmm nasıl uyursun peki

Chaeyoung
Bilmem

Mina
Neyi bilirsin ki zaten sen salak

Mina bana doğru dönüp kafamı göğsüne yasladı bir an lik hareketten dolayı biraz etkilenmiştim ama ne olduğunu anlamadan hemen uyumuşum.

Sabah*

Sabah kalktığımda yanımda kimse yoktu ve güneş her zamankinden daha parlaktı telefonumu alıp saate baktım VE SAAT TAM 10 DU yani okul 3 saat önce başlamıştı ve kimse beni uyandirmamisti ta ki aramaları görene kadar 18 cevapsız arama vardi ve bir sürü mesaj. Mina neden beni uyandirmadi ki hemen okul formamı giyip cantamla fırladım evden.

....

Devam edecektim ama saat 12 uykum geldi🥲

quarrelsome - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin