Final

84 4 6
                                    

(Chae'den)

Mina'nin beni gezdirmesi için çok heyecanliydim kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve bizimkilerin yanına gittim ve kahvaltı yapmaya basladik kahvaltımız bitince kıyafetlerimi giyip Mina'yì beklemeye başladım çok geçmeden motor sesi evimizin ònune geldi koşarak kapıya çıktım Mina motorda kaskiyla bana bakıyordu kask ona çok yakismisti ve havali duruyordu benim geldiğimi görünce motordan inip yanıma geldi ve kafama bir kask takti daha sonra yine motora binip arkasına oturmam için eliyle gösterdi bende çok bekletmeden arkasına bindim.

Mina
Belimi tut

Chaeyoung
Gerek yok dusmem

Mina
Tutsana

Chaeyoung
Yok

Mina birsey demeden motora gazi verdi bende korkudan geri gittim ve hemen sonra Mina'nìn beline sıkıca tutundum Mina gùlmeye başladı istedigini elde ettigi için sinirlenmistim ama birsey demeden evine dogru surmeye basladi cok eglenceliydi ve iyi hissettiyordu cok gecmeden eve yetistik Mina motoru garaja koyup beni eve cikartti ev birazcik daginikti ama benim odam kadar degildi tabi ki de sadece birkac kiyafet orda burdaydi.

Momo
Hoşgeldin Chaeyoung

Chaeyoung
Hosbuldumm

Momo
Mina ben Dahyun'u kafeye goturcem gidiyorum

Mina
Tamamdir

Momo evden ciktiktan sonra salona gidip oturduk çok geçmeden yanımıza bir kedi geldi bu evde ilk kez kedi görüyordum ve çok tatliydi kedi Mina'nın yanına gelip uzandı bembeyaz ve gözleri masmaviydi tam elimle oksayacakken yerinden kalkıp uzaklaştı nedenini anlamamıştım Mina bana bakıp güldü ve konuşmaya başladı.

Mina
İnsanları sevmez

Chaeyoung
Neden ki

Mina
Küçükken insanlar annesini öldürmüş o da oradaymış

Chaeyoung
Kıyamam ki

Mina
Ama biraz alışırsa gelir yanına

Mina kediyi alıp kucagima verdi bende kediyi alıp okşamaya başladım kedi birşey yapmadan bana bakıyordu biraz daha gecince kucagima uzanıp kendi sevdirmeye başladı çok tatlı görünüyordu Mina da şaşırmış bir şekilde bizi izliyordu.

Mina
Momoya bile böyle davranmıyor

Chaeyoung
Sevdi beni o zaman

Mina
Sevilmeyecek birimisin ki

Utancımdan sadece gülümseyip kafamı indirdim çünkü Mina dan ilk kez iltifat aliyordum sonuçta bir zamanlar düşmanımdı bu kız. Kedi tamamen uyuyunca onu sevmeyi bıraktım Mina da sıkılmayalım diye film acti yaklaşık 1 saat olmuştu film bitince Mina beni evime bıraktı bizimkiler temizlik yapıyordu onları görünce temizlikten kactigimi gördüm ve çok sevindim. Salona geçip oturdum onlarda yanıma gelip ne yaptığımızı sordu ona Mina'nın bana dedigi şeyi söyleyince benden daha çok sevinmislerdi.


Dahyun
Sevgilisine iltifatta edermiş

Chaeyoung
Ya ne alaka of

Sana
Mina aşık sana he

Tzuyu
Bencede aşık belli falan etmemeye calisiyo ama belli oluyo

Chaeyoung
Bilmiyorum Mina beni sevecek gibi biri değil

Dahyun
Niye sevmesin ki bence çokta yakışıyorsunuz

Tzuyu
Seviyor işte aaa

Sana
Bence chaeyoung da ona karşı boş değil

Dahyun
Tam ben diyecektim

Chaeyoung
Bilmiyorum olabilir de aslında

Tzuyu
Biliyorsun ama söyleyemiyorsun

Sana
Evlenin

Chaeyoung
Ne yapsakki

Tzuyu
Teklif et

Sana
Kabul etmezse dc oynuyorduk deriz

Chaeyoung
Eminmisiniz

Sana
Hadi yaz ona yaz

Chaeyoung
Yazıyorum o zaman

Dahyun
Kabul eder bence

Bir anlık gaza geldiğim için olacaklardan habersiz telefonumu aldım ve ne yazacagimizi düşünmeye basladik ama bir türlü aklımıza birsey gelmiyordu hatta Dahyun eve Nayeon ve Jeongyeonu bile çağırdı birlikte düşünmeye karar verdik.

Nayeon
Of ne düşünüyoruz direkt sevgilim olurmusun de

Tzuyu
Aynen 2 saattir boşa dusunuyoz

Chaeyoung
Yazıyorum o zaman

(Mina x Chaeyoung)

Chaeyoung
Mina

Aminaoglu
Efendim

*Aminaoglu adlı kayıtlı kişi gelecekteki karım isimli olarak degiştirildi*

Chaeyoung
Sevgilim olurmusun

Gelecekteki karım
Ne

Chaeyoung

?

Gelecekteki karım
Olur

Chaeyoung
Cus

Telefonu bırakıp hepimiz birbirimize bakmaya başladık ve hepsi cigilik atmaya başladı heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum bende onlara katildim ve birlikte çığlık atmaya basladik.

Son..


quarrelsome - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin