Mina pov:
Herkesin bana olan bakislari çok sinirimi bozmuştu ilk kez böyle birsey oluyordu acaba yanlış birsey mi yaptım diye düşünmeye başladım ama hareketlerim hergun ki gibiydi Jihyo ve Momo'da bir degisikliligimin olmadığını söylediler. Derse girdiğimizde ise hoca girdiği gibi çenemden sertçe tutup beni ayaga kaldırdı.
Hoca
Bu öpücük izi neMina
Öpücük izimiHoca
Bilmiyormuş gibi yapma müdür size kaç kere birbirnizle ilişkilere girmeyin dediMina
Ne diyorsun hocamHoca
Kalk git bu suratını yıka bu seferlik görmezden gelicem birdaha olmasınKalkıp lavaboya gittim ve aynaya baktım tam Chaeyoung'un öptüğü yerde bir öpücük izi kalmıştı ve çok belli ediyordu demekki o yüzden herkes bana öyle bakıyordu şimdi siktim ebeni Chaeyoung.
Chaeyoung pov:
Hoca Minayi azarlarken gülmemek için Sanayi yiyordum az kalsın Mina sınıfa geri girdiğinde bana bakış atıp yerine oturdu bense hala gülmemek için sanayi cimdikliyip ağzımı tutuyordum.
--
Çıkışta kendi kendime yolda giderken bir grup kız önüme çıkınca göz teması kurmamak için onlardan uzaklaştım ama ben uzaklaştıkça onlar daha çok yaklasiyordu benden büyük göründükleri için biraz korkmuştum sonuçta ne yapacakları belli olmazdı ve benim 2 katim kadar boyları vardı.
?
Nereye gidiyorsun daha işimiz varChaeyoung
Şey bir sorun mu var?
Tek sorun sensin suanBiri yumruğunu sıkıp havaya kaldırınca daha da geriye gittim ama en son duvara çarpınca kaçacak yerimin olmadığını anlayıp gözlerimi kapattım ve dayak yemeyi bekledim ama biranda gelen derin bir ses ve önüme geçen bir beden o an beni onlardan korumuştu gözümü açıp baktığımda ise o kişinin Mina olduğunu görüp çok şaşırdım ama o bile bu grubun yanında küçük kalıyordu o yüzden çok hasar almıştı bir fırsat bulup elimi tutup koşturmaya başladı pesimizden gelmelerine rağmen hızlıca kalabalık bir ortama girmiştik. Mina elimi bırakıp benden uzaklaştı.
Mina
Bu iyiliğimi unutmaChaeyoung
Çok teşekkürler MinaMina
Teşekkür mü edersinChaeyoung
AMina
Neyse ciddiyetsizligin sırası değil hadi eve gidelimEve gidip Mina'yı koltuğa oturttum ve yaralarını rahat temizleyebilmek için üstüne çıkıp oturdum yüzüne doğru egildigimde nefesi yüzüme degiyordu ve içimi hoş ediyordu elime aldığım pamuğa ilaç döküp yarasına sürmeye başladım.
Mina
Aciyo bastırmaChaeyoung
UfluyimmiMina
ÜfleChaeyoung
Ufffffffffff ufffffffMina
Malmisin düzgün üfleSıra dudağında ki yarayı temizlemeye geldiğinde durup dudağına baktım çok öpülesi duruyordu ama düşündüğüm şeyler beni utandırdıgi için işime geri döndüm.
Mina
UfleseneChaeyoung
Dudağına nasıl ufliyimMina
Üfle işte ne olcak sankiDudağına üflemeye basladigimda siritmaya başladı bende onu dikkate almadan işime devam etmeye başladım bir an da bacağını kaldirmasiyla kucağında yanlışlıkla zipladim onun verdiği utançla ve bacağının götüme girmesinin verdiği acıyla 20 saniye boyunca Mina'nın gözlerine kilitlendim ellerimi oynatamiyordum bile.
Mina
Ziplamayi seviyormuşsun ya hani ziplasanaChaeyoung
N-ne diyonMina
Zıpla diyom œhhhChaeyoung
Ya bi hoştKucağından inecekken beni çekmesiyle tekrar ona yaklaştım dudaklarimizin arasında santimler vardı ve şuan istese beni opebilirdi bile.
...
UYKUM VAR AMA BENCE 1 BOLUM DAHA YAZARIM YA DA YARIDA KALIRIM BILMIYOM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
quarrelsome - Michaeng
FanfictionDahyun'un sevgilisi Momo'nun arkadaşı Minayı Chaeyoung ile tanıştırmaya karar verirler fakat sonuçlar bekledikleri gibi olmaz ve sürekli kavga etmeye başlarlar.