Okul için gene bir lanet sabaha kalkıp elimi yüzümü yıkadım bugün proje görevlendirme vardi onun için azda olsa heyecanliydim ve kimle eslecegimi çok merak ediyordum. Kahvaltımızı yapıp okulun yolunu tuttuk okula yetistigimizde kalabalık değildi herkes bir yere dagilmisti. Sınıfa çıkıp siralarimiza geçtik çok geçmeden zil çaldı ilk ders projelerimiz için bilgi ve eşleşme dersiydi. Hoca ilk olarak hepimize birer kağıt verip ismimizi yazdırdı ve teker teker kimle eş olacağımızı söyledi.
Sana
YUH JIHYO CIKTIJihyo
AbowDahyun
Ya momo çıkmadı ama Tzuyu çıkmışMomo
Bana da JeongyeonNayeon
Bana rei çıkmış awwJihyo
Chae sana Mina çıkmıştı degilmiJeongyeon
En şanssız olan Chae o zamanMina
Ne alaka be beni alan yaşadıBir hocaya bakıyor bir onlara bakıyordum çıkan isim Minaydi ve bu imkansızlığı bir ben birde Sana başarmıştık ama Sana'ya sevdiği kişi banada sevmediğim kişi çıkmıştı sinirle karışık bir şekilde duygumu gizlemeye çalışıyordum çünkü içten içe Minayi istiyordum zaten.
Chaeyoung
Of yine buna kaldımMina
Buna derkenChaeyoung
SanaMina
Ben sana çok mu düşkünümMomo
Öyle degilmisinMina
LanMomo
ŞakaYanlarından kalkıp lavaboya gittim saçımı falan duzelttikten sonra bir kaç kız kapıda beni tutup baktı ve gulduler ne var an
Anlamında bir bakış attıktan sonra gülmeyi kestiler.???
Iyy tacizciylemi proje yapacaksınChaeyoung
Tacizci derken???
MinaChaeyoung
Mina tacizci değil???
Yerinde olsam ona bu kadar güvenmemChaeyoung
Güvendiğimi kim söylemiş ki???
Guvenmesen az önce Mina tacizci değil demezdinChaeyoung
Tacizciyse banane???
Peki o zaman görüşürüzYanlarından gidip sınıfa geri girdim Mina'ya neden tacizci dediklerini çok merak etmeye baslamistim acaba nedenini sorsammi bilmiyorum. Yerime oturup olanları anlattım Mina gülerek dinliyordu belliki hoşuna gitmişti.
Chaeyoung
Niye gülüyorsunMina
İnsanları iftiraları çok komikChaeyoung
Neden tacizci diyorlarki sanaMina
Jihyo hazretleri anlatsınJihyo
Ya şimdi biz kantindeydik Minada ben sanıp bi kızın gotune vurmuş işte o kızda gören görmeyen herkese söyleyince durumu aciklayamadan yayılmışSana
Iyiki seninkine vurmamisJihyo
Sanane
Olayı kavradiktan sonra zil çaldığı için yerlerimize gectik proje konusunu hala anlamamıştım hem Mina gibi biriyle nasıl proje yapmamı bekliyorlardı ki bir kere o kopya çekmekten başka birsey mi biliyor.Chaeyoung
Proje için bana yardım edecekmisinMina
YokChaeyoung
Of yaMina
Kendin yap işte ne ugrastiriyorsun beniChaeyoung
Ama bu takım çalışması olmalıMina
Pff saçmaChaeyoung
LutfennnMina
BakarızHoca konuştuğumuz için bizi azarlayinca birdaha konuşmadık ve derse odaklanmaya başladım Mina'da sıranın altında telefonla oynuyordu. Bu kız hiç adam olmaz he en önemli konu fizikte bile dersi dinlemeyip bos bos şeylerle uğraşıyordu hemde sınavlara bu kadar az kalmışken. Gerçi sinavdada kopya çekiyor ama bu sefer benim yanımda oturduğu için kopya çekemeyecek çünkü ona kopya verme gibi bir niyetim yok doğrusu çalışsın kendi yapsın.
--
Bugünün sonunda proje için Nayeon'un evinde toplandık hepimiz herkes kendi eşiyle çalışıyordu ama benimki ortalıkta yoktu bile. Tek başıma bir kaç siteden konuyla alakalı yazılar arastirdiktan sonra Sana yanıma geldi.
Sana
Mina nerde lanChaeyoung
Bilmiyorum ortalıkta yokSana
Dur ben Onu cagiriyimSana gidip 5 dakika sonra Minayla birlikte geldi Mina yanıma oturup suratıma bakmaya başladı ben ona bakıyordum o bana bu gergin bakismayi Jihyo böldü ve gelip ne yaptığımıza baktı fakat masa bombostu ortada hicbirsey yoktu Mina'ya çok sinirliydim en ufak hareketinde yüzüne cakacak gibiydim çünkü herkes projelerini bitirirken biz daha baslamamistik bile ve Mina'nın konuyu bilmediğinden o kadar emindimki birde ona daha konuyu kavratmak vardı.
Jihyo
E birsey yapmamissinizChaeyoung
Mina sagolsunMina
Ne biliyim yaptın sandımSana
Adı üstünde takim çalışması kızın nasıl tek başına yapmasını bekliyorsunMina
PfffJihyo ve Sana odadan çıkınca ona konudan bahsettim ve googleden birseyler bulmasını söyledim o bana bulduklarını söylerken bende büyük bir kağıda hepsini güzelce yazıp arkasına da ne anlama geldiklerini ve yararlarını yazdım. Proje bittiğinde derin bir oh çekmiştim çünkü çok yorulmuştum ve gözlerim ağrımaya başlamıştı. Mina son nokta atışlarını atıp süsledikten sonra proje tamamen hazırdı en alta imzalarimizi atıp bir poşete koyduk ve bizimkilerin yanına gittik onlar çoktan bitirip film izlemeye başlamıştı bizde yanlarına oturup izlemeye başladık bu filmi 90 kere izlediğimiz için artık ezberlemistik ama yinede ilk günkü gibi heyecan veriyordu. Yemeklerimizi yiyip Nayeon'un evinden çıktık ve herkes kendi evlerine dağıldı biran önce uyumak istiyordum yarın projeler sergilenecekti.
....
Bugün bir suru bölüm yazicam köye gidiyoruz diye belki bugün ya da yarın gelirrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
quarrelsome - Michaeng
FanfictionDahyun'un sevgilisi Momo'nun arkadaşı Minayı Chaeyoung ile tanıştırmaya karar verirler fakat sonuçlar bekledikleri gibi olmaz ve sürekli kavga etmeye başlarlar.