Yemeğimizi yedikten sonra geri eve döndük ama Mina'dan biraz utandığım için Dahyun'u arayıp evimi geri vermesini söyledim o da Momoyla işinin bittiğini ve gelebilecegimi söyleyince Sana Ben ve Tzuyu toplanıp Mina'nın arabasına bindik Mina Ne kadar gitmemiz konusunda ısrar etsede geri çevirdim. Çünkü hem evimi özledim hem artık yük oluyormusum gibime geldi o yüzden evimde kalmak daha iyi.
----
Sana
CHAEEE KALK AMKKChaeyoung
Subhanallah bismillahDahyun
LAN 20 DAKIKA KALMIS HAZIRLAN HEMENChaeyoung
5 dakikaya hazırım durunÜstüme yeni aldığım cropu giyip odadan çıktım ve dişlerimi fircaladim sonra 1-2 fıs parfüm sıkıp bizimkilerin yanına gittim kahvaltı yapıyorlardı bende oturup hızlıca bir iki parça yedim. Yemekten sonra otobüsü kaçırmamak için hemen dışarı çıkıp durağa yürüdük tam zamanında gelmiştik otobüs tam durakta durmuştu hemen binip okula doğru gitmeye basladik otobüs durunca inip okula yürüdük ders başlamıştı ve girip hocadan azar yedik sonra yerime gececekken Mina'nın crobuma baktığını gördüm ve hemen oturdum acaba ne dusunmustu ki.
Jihyo
Lan Chae o crop ne amkChaeyoung
Ne varmış crobumdaMomo
Sanki açık biraz minicikkChaeyoung
Sizene amkMomo
Şahsen ben sevgilimin böyle şeyler giymesine izin vermemChaeyoung
E benim sevgilim olmadığına göre giyebilirimMina
GiyemezsinChaeyoung
NiyeymisMina
İzin vermiyorumDahyun
Ay benim Best shipChaeyoung
Istedigimi giyebilirimMina
GiyemezsinMina elindeki hırkayı bana zorla giydirmeye çalışırken cirpinmaya başladım ama o kadar inattiki giydirmeyi başarmıştı ama tek o değil bende inat olduğum için hırkayı soymaya çalıştım ama izin vermedi bir türlü.
Mina
Zorluk cikarma işte giy şunuChaeyoung
Noldu benimi kıskanıyorsunMina
Seni niye kıskaniyimChaeyoung
O zaman giymeme gerek yokMina
Giy dedim sanaChaeyoung
Off tamam beMina'nın zoruyla giydiğim hırka tüm kombinimi bozmustu ve çok büyük olduğu için içinde boğuluyorum.
--
Okul bittiğinde hepimiz bahçede toplanıp bugün ne yapacağımızı konusmaya başladık sonra hepimiz Mina ve Momo'nun evine gitmeye karar verdik ve gitmek icin yola koyulduk. Mina'nin arabasına hepimiz dolusunca Mina eve doğrueve sürmeye başladı her ne kadar kendi evime gitmek ister elde bir yandan tek kalmak istemiyordum.
Momo
Marketin önünde dur bari cips falan alalım MinaMina
Bekle park ediyimMina arabayı marketin önüne park ettikten sonra inip cips falan aldık ve tekrar bindik arabaya. Gidip gelmekten evlerinin yolunu ezberlemistim bir süre sonra eve yetiştik ve aynı koku vardı evde Mina'nın ve Momo'nun kokusunun karışımı olan o güzel koku. Bu koku nasıl evin heryerine dagilmisti anlamamıştım.
Momo
Gecin içeri hadi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
quarrelsome - Michaeng
FanfictionDahyun'un sevgilisi Momo'nun arkadaşı Minayı Chaeyoung ile tanıştırmaya karar verirler fakat sonuçlar bekledikleri gibi olmaz ve sürekli kavga etmeye başlarlar.