11.Bölüm

65 6 5
                                    

Arkadassaklar 10. Bölümü 700 kelime yazmıştım ama yarısı silinmiş ve normalde 11. Bölümünde yazıp taslağa atmistim kaydolmamis şuan sinirden kuduruyorum.

---

İçerde oturup filmlere bakmaya başladık ve getirdiğimiz cipsleri yedik ama film beni pek sarmamisti o yüzden hemen bitsin istiyordum bir an da telefonumun çalmasiyla yerimden fırladım ablam arıyordu bir odaya girip telefonu açtım her zamanki gibi sesi uykulu ve umursamaz geliyordu.

Wheein
Alo

Chaeyoung
Noldu abla

Wheein
Nerdesin

Chaeyoung
Arkadaşımın evindeyim

Wheein
Eve gelip kapıyı çaldım ama açan olmadı

Chaeyoung
Abla keşke gitmeden haber verseydin

Wheein
Evde olursunuz sandım

Chaeyoung
İşlerin bitti mi ki

Wheein
Evet siz Nayeon gildemisiniz

Chaeyoung
Hayır farklı biri

Wheein
Oraya gelsem sorun olurmu

Chaeyoung
Bekle sorayım bir

Hemen içeri geçip olanları anlattım Momo ve Mina ablamın eve gelebileceğini hatta onla tanışmak istediklerini söylediler ablam genelde sürekli çalışır bu yüzden onu görme fırsatım bile olmaz hatta yaptığı işi bile bilmem bu yüzden o kadarda samimi değiliz. Ablam annem ölmeden önce daha neşeliydi sürekli şakalar yapıp bizi güldürürdü ama annem öldükten sonra günün çoğunu işte gecirirdi. Ablamla annem arasinda çok büyük bir bağ vardı birbirlerini dost gibi görürlerdi ben o zamanlar küçük olduğum için annemi fazla takmazdim. Telefonu açıp ablama gelebileceğini söyledim ve konum attım çok geçmeden kapı çaldı.


Dahyun
Wheein abla hoş geldinn

Wheein
Hosbuldum

Bizimkiler hariç Mina, Momo ve Jihyo şaşkınlıkla ablama bakiyorlardi ablamda onları görünce donup kalmıştı sanki bir yerden tanisiyorlarmis gibime geldi çünkü bir an da soğuk ve değişik bir ortam olmuştu Mina birsey demeden odasına çıkıp gitti Jihyo ve Momo'da zoraki bir sesle hosgeldiniz diyip içeriye geçtiler her ne oluyorsa bunu bilmem gerekiyordu ablamla yarim saat konuştuktan sonra ablamin işi  ciktigi için gitti bende Mina'nın odasına gittim ve kapıyı çaldım icerden gelmemi onaylar bir ses geldiğinde içeri girdim.

Mina
Ya bi siktir

Chaeyoung
Of bi dur

Mina
Noldu

Chaeyoung
Ablamı tanıyorsun degilmi

Mina
Tanımıyorum

Chaeyoung
Tanıyorsun iste

Mina
Ee nolmus yani

Chaeyoung
Nerden tanıyorsun işte

Mina
Ya senin ablanda psikopat sende psikopatsin

quarrelsome - MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin