Can için sıradan bir sabahtı.Kahvaltısını yaptı.Dişlerini fırçaladı,yüzünü yıkadı üstünü değiştirdi.Ve işe gitmek için yola koyuldu.
Can bir mimar.
Her zaman ki gibi ofisine giderken kahve almak için kafeye uğradı."Günaydın"
"Günaydın,bir ice americano alabilir miyim?"
"Hemen hazırlıyorum."
"Ödemem ne kadar?"
"89.90 TL efendim"
Kahvesini aldı ve kafeden çıktı.Can'ın aklına takılan bir şey vardı şu sıralar, herşeyi/her günü neden hep aynı geçiyordu?
Bilmiyordu.Önceden hiç fark etmemişti bunu ama,cidden her günü neredeyse aynıydı.Uyan,kahve al,ofise git, çalış...vs.
Neyse şimdi ofise geldi,işine kafasını vermeliydi şimdi.O sırada bende deneyden bahsedeyim.
A0020 bir deneyin 50 deneği arasından tek başarıyla geçen deneği.
Bu deney Almanya'da Türk bilim insanları eşliğinde gerçekleştirildi.Bu deneyde insanlara bir çip aşı yolu ile yerleştirildi, aynı zamanda da bir virüs enjekte edildi.
Bir deneğin test aşamasından geçebilmesi içinde o virüsten bir şey alıp almayacağı beklenildi.
Diğer deneklerin birçoğu enjekte edilen virüs yüzünden öldü.
Kalanlarıda deneyi geçemedi ama deneyle ilgili hiçbir şey hatırlamıyor.
Çünkü Prof.Dr.Tarık Koçan,yani profesörümüz anılarını çip sayesinde sıfırladı.
A0020 tam 13 yıldır gözlem altında.
Deneyden bahsettiğime göre Can'ın yanına gidebiliriz...Can işini bitirmiş, arkadaşı Demir'in yanına gidiyordu.Ve hala düşünüyordu çünkü düşünceleri aklını kurcalıyordu.
Can:"Neden?"
Demir:"Ne neden oğlum?"
Can arkadaşının yanına çoktan geldiğini unutmuştu.
"Sende bir haller var,anlat bakayım ne oluyor sana."
"Saçma sapan şeyler aklımı yiyor resmen."
"Ne o saçma sapan şeyler?"
"Demir, gülme ama, hayatım bir rutinden ibaretmiş."
"Bazısı da öyledir,bunun nesi tuhaf.Çocukluğun nasıldı senin."
"Çocukluğum mu? Hatırlamıyorum."
"Demek istediğim önceden,o zamanlarda böyle planlı mıydın?"
"Hatırlamıyorum."
"Can,bak şaka falan yapıyorsan komik değil."
"Vallahi hatırlamıyorum."
"Allah Allah,bir git doktora falan görün."
"Evet gideceğim yakında zaten."
Demir'le biraz daha havadan sudan bahsedip ayrıldılar.Can'ın aklı başından gidecekti yakında.Telefonunu açtı.
"İstanbul Devlet Hastanesi randevu.Ne güzel!Sadece 4 gün sonra için randevu varmış.Ne yapalım, alacağız mecbur."
______________________________________
Merhaba!!
Sizce Can doktora gidince doktor ne diyecek??
Umarım beğenirsiniz..Not: Yazım yanlışı yaptıysam kusura bakmayın.