Selamm
Umarım beğenirsinizz
Sizlerden bir ricam var.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn...🌟
______________________________________Ben Tarık.
Biliyorum hikayenin başından beri benden nefret ettiniz ama gerçekten bu kadar kötü bir insan değilim.
Hadi o deney aşamasının onaylanıp A0020'nin yeni hayatının başladığı güne gidelim...(Yazarın anlatımıyla)
"Git buradan Tarık!"
"Ayşen"
"Ayşen mayşen yok! Nasıl kabul edersin ya nasıl!"
"Anlatmama izin ver.Kabul etmedim."
"Teklifi aldın mı aldın Tarık.2 tane çocuğun var senin!"
Tarık'ın eşi Ayşen'in bahsettiği şey şu.
Tarık,PlaceLab adında bir ilaç firmasında çalışan bir profesördü.PlaceLab'in sahibi Yuşa Tuncay, birkaç gün önce Tarık'a bir teklifte bulundu."Tarık, PlaceLab'in hisseleri gittikçe azalıyor."
"Evet efendim."
"Seni sevdiğim için bu fikrimi sana anlatacağım ve sana bir teklifte bulunacağım."
"Buyrun efendim."
"Ekibim bir virüs üzerinde çalışıyor."
"Virüs derken?"
"Bir virüs üretiyoruz Tarık.Bu virüsü Dünya'ya yayacağız ve aşısınıda biz bulacağız."
"Ama efendim virüsün etkili olup olmadığını nereden bileceğiz?'
"Para karşılığı bir grup denek bulacağız.Bu denekler onlarca görevli ile Berlin Laboratuvarı'na götürülecekler."
"Benim bu teklifinizdeki görevim nedir?"
"Başlarında sen duracaksın.Eğer bulduğumuz aşı işe yararsa, milyarlarca dolar kazanacağız Tarık.'
"Efendim ama aşı işe yaramazsa-"
"Biliyorum Tarık.
Ölecekler.Ama sonuçta bunu kendi hür iradeleri ile kabul etmiş olacaklar.
Ve eğer aşı işe yararsa aşının içinde bir çip bulunuyor.
Geçmişini,ailesini ve bütün anılarını sileceğiz.""Yani..."
"Eğer başlarına geçersen milyarlar kazanabileceğin bir iş teklifinde bulunuyorum sana Tarık.
"Ama."
"Hemen karar verme.Sana bir kaç gün müret.Kararını gel bana söyle sonra."
İşte Tarık ile eşinin kavgasının nedeni buydu.Sonra ne mi oldu dersiniz.Tarık ile eşi ayrıldı.Tarık'da bekleneni yapıp teklifi kabul etti.
Hemen Berlin Laboratuvarı'na gitti ve deneyin başlaması için gereken onayı verdi."A0020'yi getirin!"
"Gel otur şöyle."
"Şimdi zaten biliyorsun ama tekrardan hatırlatayım.Bu deney bittiğinde sana teklif edilen para hesabına geçirilecek.Ama geçmiş hayatın ile alakalı hiçbir şey hatırlamayacaksın A0020.
Ekibimiz eğer deney aşaman onaylanırsa kalan bütün hayatın için her şeyi hazırlayarak seni izleyecek.
Bir sorun yoksa başlayalım mı?""Sorun yok.Başlayın."
Virüs enjekte edildi.Ve birkaç saat sonra açıklanan sonuçlara göre A0020 deney aşamasını geçmişti.Artık onu yepyeni bir hayat bekliyordu.
(Tarık'ın anlatımıyla)
İşte böyle.Dile kolay 12 yıl...
Gecemiz gündüzümüz onu izlemekle geçti.
Eğer çip fark edilmeseydi, bu sene Dünya'nın dört bir yanına yayılacak ve böylece PlaceLab milyarlarca dolarlık kâr edecekti.Ama olmadı.
Bir bakıma içimden bir ses iyi olduğunu söylüyor.Ne de olsa binlerce insan ölecekti...
Eğer eski eşim Ayşen'i sorarsanız, çocuklarımız ile birlikte Hamburg'da yaşıyor.
A0020, hayatımı, birçok insanın hayatını değiştirdi."Evet sayın izleyiciler,
Can Karabey soruşturması devam etmekte.Polisler ise bu korkunç deneyin tek kurbanının
Can Karabey olmadığını ve bu korkunç deneyin sorumlularının kaçtığını düşünüyor.
Tüm Türkiye ve Avrupa ülkelerinin medyasında bu olay konuşulmakta.Bir başka bilgi elimize ulaştığı taktirde sizlerle olacağız."