0.9

4 2 0
                                    

Selammm
Bu bölümde işler karışıyor.
Sizce Tarık yakalanacak mı?
Not:Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn

Umarım beğenirsiniz 🎀 ✨
______________________________________

(Tarık'dan)

Şimdi ne yapacaktım?En yakın sürede şu Ömer manyağının borcunu vermem gerekiyordu.Yoksa bütün planlarımı bozup,beni polise verebilirdi.Nerden taktım şu Ömer'i peşime diye düşündüm,ve şu anda Avrupa'daki neredeyse bütün ülkelerde aranan bir suçlu olduğumu.
Yapmamalıydım,Ayşen'e kızıp bu deneyin başına geçmeseydim, şu anda çocuklarımla yaşardım ve böyle kaçak yaşamazdım.Ama çoktan yapmıştım.Artık bir plan yaparak hayatıma olabildiğince devam etmek zorundaydım.
Yanımda para vardı.İstanbul'da bir evimde vardı.Zaten o yüzden Taksim'e gelmiştim.
Şimdi yapmam gereken kimliğimi değiştirmekti.Bu yüzden Uğur'u aradım.

"Alo Abi?"

"Uğur,bana yardımcı olur musun?"

"Abi sen nerelerdesin ya herkes seni arıyor!?"

Uğur benim öz kardeşim değildi.Ama 15 yıl beraber yaşamış, beraber gülüp ağlamıştık.
Bu yüzden bu durumda ilk önce onu aramam gerekliydi.

"Uğur şimdi sırası değil,benim yeni bir kimliğe ihtiyacım var."

"Tamamdır abi hemen sana yeni bir kimlik kartı ayarlatıyorum."

"Sağol kardeşim kolay gelsin."

Uğur eli kolu uzun bir adamdı.Ne yapmak istese bir emri yetiyordu.
Emindim,bu durumda bana en yardım edecek kişi o idi.

0524*:Abi benim Uğur.

0524*: Hattın yüksek ihtimalle takip ediliyor veya edilecek.

0524*:Bir adamımı gönderdim oraya hem şu kimlik işlerini hallederiz ve konuşma fırsatımız olur.

0524*: Bekliyorum abi.

"Tarık Bey?"

Ben telefona bakarken önümdeki siyah arabada oturan siyah takım elbiseli adamdan gelen bu ses beni korkutmuştu.

"Çok pardon korkuttuysam,buyrun size Uğur Bey'in yanına kadar ben eşlik edeceğim."

"Tamamdır."

"Evet sayın izleyiciler,Can Karabey soruşturması devam ediyor.Edindiğimiz bir bilgiye göre deney
sorumlusunun adının Berlin polis ekipleri ve Türk polis ekipleri tarafından öğrenildi.Maalesef ki Kişisel Verilerin Korunması Kanunu sebebiyle ismini sizlerle paylaşamıyoruz.Can Karabey soruşturması hakkında yeni bir bilgi edindiğimiz takdirde sizlerle paylaşıyor olacağız."

A0020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin