Selamm!!!
Bu bölümde işler karışıyor belli😶
Yorum yapmayı unutmayınn!!Oy Sınırı:10 oy
Bir sonraki bölümü sınır dolunca hemen atacağımmm.Hazır şu anda zaten okumayı bekliyor...
(Not: Yazım yanlışı yaptıysam kusura bakmayınn🎀)
______________________________________İstanbul/Fatih Polis Karakolu
"Can Bey ifade vermelisiniz."
"Ha-tır-la-mı-yo-rum."
"Can Bey bir düşünün belki hatırladığınız bir şey çıkar."
"Sanırım."
"Sanırım?"
"Berlin Laboratuvarı yazılı bir tabela galiba.Bir sürü insan bir de."
"Tamamdır başka?"
"Gerçekten başka bir şey aklıma gelmiyor şu anda."
"Tamam o zaman size bir polis memuru eşlik edecek hastaneye kadar.Eğer bir şey hatırlarsanız o arkadaşa anlatırsınız."
"Tamamdır komiserim."
"Arkadaşlar Almanya Başkonsolosluğu'na haber verelim.Berlin
Laboratuvarı'nda olan bütün deneyleri ve sorumluları araştırılsın hemen!"Almanya/Berlin Havaalanı
"Dear passengers, the doors of our Japan flight number 15 have been opened to you."
"Heh benim uçağım."
"Tarık Bey!"
"Efendim?"
"Bizimle gelmelisiniz."
"Uçağım var."
"Zorluk çıkarmayın lütfen."
"Neyse tamam."
"Beyefendi nereye gidiyoruz."
"Susun."
"Nereye dedim!"
"Susun dedim!"
"Vay vay vay."
"Kimsiniz?"
"Aa Tarık hatırlamadın mı? Zamanında Yuşa Beyciğin ile beni batırmaya çalıştığınız kişiyi nasıl hatırlamazsın."
"Ömer?"
"Bilmem artık.Ama hesaplaşma vaktimiz geldi Tarık seninlede Yuşa'ylada."
"Ne istiyorsun!"
"Bana olan borcunu.Normalde hiç zahmet ettirmezdik buralara kadar, ama mecbur bıraktın bizi."
"Ne borcu be ne saçmalıyorsun!"
"Ödeyeceksin."
"Ödemezsem!"
"Karın ve çocuklarını tehlikeye atmak istemezsin diye düşünüyorum Tarık."
"Onlara, dokumayacaksın."
"Bak seni bırakacağım.Sana 2 hafta süre o parayı getirmezsen aileni unut Tarık.Ha eğer ki polise gitmeye kalkarsan..."
"Ne yaparsın ne!"
"Bütün Dünya'nın araştırdığı o "çip takan bilim insanının" sen olduğunu haberlerden öğrenir ve kendini hapishanede bulursun.
Şimdi hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyorsun ve iki hafta sonra o parayı önüme getiriyorsun Tarık!""Acımasızsın."
"Buna beni sen zorladın, geçmişi ne kadar çabuk unuttun?"
"O konuları asla açmayacaksın Ömer."
"Ne olurmuş açarsam!?"
"Ömer!"
"Tamam,yeter bu kadar sohbet.Paramı unutma Tarık!"
"Tamam be!"