Genzie

244 6 0
                                    

Rano obudziła mnie wiadomość od Patryka z propozycją o spotkanie o 13.00 w pobliskim parku.

Nie wiedziałam o co chodzi ale odpisałam że będę. Do 13.00 zostało jeszcze 4 godziny więc postanowiłam wziąć prysznic i zrobić skin care. Jako iż idę na spotkanie ubrałam szerokie czarne spodnie, szary top na ramiączkach i czerwoną bluzę z jakimś napisem na plecach.

Zrobiłam śniadanie i usiadłam w salonie włączając jakiś film. Po obejrzeniu filmu i zjedzeniu posiłku postanowiłam zrobić makijaż jakim były kreski w kolorze czarno białym, korektor, róż, bronzer i trochę rozświetlacza.

Kiedy skończyłam robić makijaż sprawdziłam godzinę i do 13.00 zostało 20 minut więc postanowiłam założyć już buty. (Był początek wiosny)

W parku byłam 5 minut przed czasem a z racji że byłam wcześniej pooglądałam media społecznościowe. Popatrzyłam na godzinę i była 13.10.

Wystawił mnie...

Po chwili zauważyłam Patryka idącego w moim kierunku.

-Hej sorki za spóźnienie -powiedział lekko zdyszany

-O hej nie no luz, po co chciałeś się spotkać? -odparłam

-Ogólnie jestem członkiem takiej grupy Genzie -powiedział (powiedzmy że był jeszcze w Genzie)

-i czy chciałabyś ze mną pojechać do nich? -zapytał

-No pewnie- odpowiedziałam podekscytowana

*SKIP TIME W DOMU G*

-Heja wszystkim -krzyknął chłopak

-Hej Patryk- powiedział chłopak w czarnej czapce

-Kto to?
-To yn moja przyjaciółka-powiedział

Przyjaciółka? Przecież my się znamy zaledwie 2 dni

Usiadłam na kanapie i z każdym nawiązałam dobry kontakt oprócz z chłopakiem w czapce z daszkiem.

Nagle przyszła dziewczyna z laptopem w ręce. Przywitałam się z nią. Okazało się że była to ich menagerka.

-Ej yn a może zastąpiłabyś Faustynę na odcinku bo się bidulka pochorowała?- zapytała Nati

-Ale nie wiem czy mogę- powiedziałam

-Oczywiście że możesz!- krzyknęła menadżerka

Odcinek polegał na tym że losowaliśmy kolory i musieliśmy kupić jak najwięcej rzeczy w tym kolorze a budżet to 30 zł.

-Mój kolor to różowy- powiedziała do kamery Hania

-Mój niebieski- to samo zrobiła Julita z którą najlepiej się dogadywałam

Każdy powiedział do kamery jaki ma kolor. Mi trafił się pomarańczowy.

Odcinek wygrał Patryk z Świeżym a nagrodą podzielili się na pół.

*SKIP TIME PO NAGRYWKACH*

-Ej Patryk ja chyba już pojadę do domu- powiedzialam zmęczona

-Podwiozę Cię- odpowiedział

-Nie trzeba poradzę sobie- odparłam

Chłopak nic nie odpowiedział tylko wziął kluczyki z stołu i pociągnął mnie za rękę. Gdy byliśmy przy jego aucie zapytałam:

-Czemu powiedziałeś że jestem Twoją przyjaciółką?-

-A nie?-

-Ale my się znamy zaledwie 2 dni-

-A ja się czuje jakbyśmy znali się wieczność-

Nic nie odpowiedziałam. Wsiedliśmy do samochodu, chłopak odpalił silnik i zaczęliśmy jechać.

Gdy w ciszy patrzyłam za okno nagle poczułam czyjąś dłoń na moim udzie. Poczułam się niekomfortowo.

-Oj sorki- powiedział chłopak widząc że czuję się niekomfortowo i zabrał rękę.

-Spoko- powiedziałam

Po 10 minutach byliśmy już pod moim domem. Wysiadłam z pojazdu ale nagle poczułam że ktoś złapał mnie za nadgarstek. Był to nie kto inny jak... Patryk który pociągnął mnie i przytulił.

Po 2,3 minutach przytulania chłopak oderwał się ode mnie i pocałował w czoło. Wsiadł do auta i odjechał.

Wyciągnęłam z torebki klucze, otworzyłam drzwi i weszłam do środka.

Poszłam na górę, wzięłam prysznic, zmyłam makijaż, ubrałam piżamę i padłam zmęczona na łóżko.

Wsunęłam na siebie kołdrę i poszłam spać ciągle myśląc o pocałunku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka dzisiaj dłuższy rozdział sorki że pisałam wcześniej w 3 osobie ale teraz będe już pisać w 1 i możecie pisać czy chcecie żeby yn była z Patrykiem. Jak coś to sorki za orto.

Miłego dnia/nocy/wieczoru/ranka/południa/popołudnia!!!





Tylko Ty na zawsze - Yn X Patryk BaranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz