Wakacje v2

182 9 0
                                    

Razem z dziewczynami pojechałyśmy na lotnisko a na miejscu poszłam kupić sobie przekąski i jakieś picie ponieważ w samolocie byłoby drożej.

Zajęłyśy nasze miejsca. Ja byłam przy oknie obok mnie Hania i Julitka a za nami Wika i Fausti.

Jako iż byłam przy oknie zrobiłam kilka fotek o wstawiłam na ig. Po 10 minutach przyszło mi powiadomienie.

*użytkownik Baran.Patryk polubił twój post*

Na początku nic nie zrozumiałam bo mnie ignorował i całował się z jakąś babą (nikogo nie obrażam!!!!) a teraz takie coś.

Chcę o nim zapomnieć...

Hania zauważyła że coś jest nie tak i mnie przytuliła.

~~~~~~~~~SKIP TIME HISZPANIA~~~~~~~~
Wysiadłyśmy z samolotu. Fausti zamówiła nam ubera.
Po 30 minutach byłyśmy pod naszym hotelem.

Wika nas zarejestrowała a my już poszłyśmy do pokoju.
Byłyśmy tak zmęczone że położyłyśmy się na jednym łóżku ale okazało się że ja muszę spać na podłodze bo łóżko jest dla 4 osób.

~~~~~~~~~SKIP TIME NEXT DAY~~~~~~~~~~~
Miałyśmy tu zostać na 2 tygodnie więc się rozpakowałyśmy ale z moją rękąnie dałam rady więc się narazie nie rozpakowałam.

Poszłyśmy na śniadanie a tam zauważyłam kogoś znajomego... Krystiana mojego przyjaciela z dzieciństwa.
Krystek ma 23 lata jest brunetem i jest wysoki.

Yn: Siemano Krystek

K: Siemanko yn

Później tylko gadaliśmy.

~~~~~~~~SKIP TIME NA SZOPING~~~~~~~~~
Razem z dziewczynami ustaliłyśmi że zrobimy sobie babski dzień.

Zaczęłyśmy od pójścia do galerii po czym wpadłam na kogoś.

(N-nieznajomy)

N: Oj przepraszam

Yn: O nie to ja przepraszam

N: Wiem że się nie znamy ale czy chciałabyś pójść ze mną na kawę?

Yn: Ok a kiedy?

N: Dzisiaj o 17.30 tutaj

Yn: Ok będę

Tylko Ty na zawsze - Yn X Patryk BaranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz