Rano obudziłam się o około 12.00. Cóż się dziwić. Wstałam i podeszłam do szafy wybrać outfit na dzisiaj po czym wyszłam z pokoju i poszłam do łazienki pod prysznic. Myjąc się użyłam mojego ulubionego kokosowego szamponu i żelu o tym samym zapachu co szmapon.
SKIP TIME
Dojechałam już do domu G na nagrywki. Weszłam do domu i przywitałam się z wszystkimi prócz Partyka. On zaś nie wiedział co zrobił.-Patryk chodź na chwilkę na góre- powiedziałam a on tylko zrobił na mnie side eye'a i przytaknął
-Co ty do kurwy odpierdalasz?- powiedziałam cicho żeby reszta nie słyszała
-O chuj ci chodzi w tym momencie?- zapytał po czym wyciągnełam telefon i pokazałam mu relacje
-Yn ja przepraszam ale...- nie dokończył
-Ale co?-
-Ale byłaś tylko zakładem- odpowiedział spuszczając wzrok na podłogę
-Co kurwa!?- krzyknęłam ze łzami w oczach
Po tym jak krzyknęłam wybiegłam z pokoju co przykuło uwagę reszty. Czułam jak robi mi się ciemno przed oczami ale dalej biegłam. Przez chwilę słyszałam jak genziaki krzyczą coś do mnie ale ja nie słuchałam. Po kilku minutach biegania przez las zauważyłam most a pod nim strumyk wody.
Tu jest tak pięknie
Pomyślałam po czym rozglądnęłam się za czym ostrym. Tak. Chciałam to zrobić. Nie raz to robiłam. Miałam trudne dzieciństwo. Ojciec pił i bił mnie oraz matkę. Pewnego dnia gdy wróciłam do domu ze szkoły zobaczyłam ojca znów pijącego. Nowość. Ale później dowiedziałam się że matka wpadła pod samochód gdy uciekała od ojca a on sam kilka dni później uchlał się na śmierć.
Znalazłam. Chwyciłam za kamień i zrobiłam kilka kresek na udach i nadgarstkach mając przy tym myśli że "Jestem nie potrzebna" albo "Nikt cie nie chce bo jesteś gruba i brzydka". Gdy skończyłam wyrzuciłam kamyk do wody a ta wokół niego zabarwiła się lekko.
Siedziałam tutaj do wieczora aż zdałam sobie sprawę że muszę już wracać. Wróciłam do mojego domu tylko zakluczając drzwi i kładąc się na kanapę a po chwili zasnęłam.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siema misie!
Przepraszam że nie było rozdziałów ale postaram się żeby były częściej.❤️
CZYTASZ
Tylko Ty na zawsze - Yn X Patryk Baran
FantasíaNiska około 160 cm wzrostu 22 letnia blondynka Yn przeprowadza się z Anglii do Polski po zakończonej tam nauce. W Polsce poznaje chłopaka który zawróci jej w głowie ale też i zrani. W książce: (ZDRADA, PRZEKLEŃSTWA, SAMOOKALECZANIE, MYŚLI SAMOBÓJCZE...