Rano obudziłam się o 3.28 i poszłam do łazienki. Nie była ona w moim pokoju tylko na korytarzu. Tam wzięłam prysznic i zrobiłam mój skincare. Po tych czynnościach zeszłam na dół po coś do jedzenia. Byłam cholernie głodna. Padło na tosty z serem i keczupem.
Gdy wracałam do pokoju pod moimi drzwiami leżał bukiet białych róż i liścik
"Wiem że nie powinienem tak reagować przepraszam.
Mam dla Ciebie niespodziankę bądź gotowa o 20.50 pod domem G
P.B"To było słodkie. Wzięłam róże i zaniosłam do pokoju i odłożyłam szklankę na szafkę nocną. Zjadłam moje jedzonko i włączyłam jakiś film. Po skończeniu postanowiłam że wybiorę sobię sukienkę. Szukałam szukałam i szukałam ale znalazłam! Była to czerwona obcisła i długa sukienka z wycięciem na udzie. Gdy zobaczyłam na zegarek była 6.51.
Może pójdę na spacer?Jak pomyślałam tak też zrobiłam. Ubrałam jakieś dresy wzięłam słuchawki i telefon. Po cichu zeszłam na dół ubrałam buty i wyszłam domu. Poszłam do lasu który był daleko od domu bo aż 1,5 godziny z domu G. Poszłam na taki most nad rzeczką i usiadłam na nim. Była prawie 8 a jeszcze były widoczne gwiazdy.
Pov Hania:
Wstałam o prawie 8 i poszłam do pokoju po Yn bo mieliśmy dzisiaj nagrywki. Zapukałam kilka razy i nic. Weszłam i nikogo nie było więc zaczęłam szukać po całym domu i nigdzie jej nie było.-Patryk! Nie ma Yn!- krzyknęłam
-Co kurwa!? Gdzie ona jest-
-Nie wiem-Nagle usłyszałam trzask drzwi. To była Yn.
-Boże gdzie Ty byłaś!?- krzyknęłam
-Przejść się-
-Dzwoniłam- odpowiedziałam
-Nie zauważyłam- powiedziała blondynka
Pov Yn
Kiedy wróciłam do domu Hania do mnie podbiegła-Boże gdzie Ty byłaś!?- krzyknęła
-Przejść się-
-Dzwoniłam- odpowiedziała
-Nie zauważyłam- powiedziałam
Po rozmowie z Hanią Patryk do mnie podbiegł i przytulił. Ja nie wiedząc co mam zrobić oddałam uścisk. Po przytulaniu poszłam na górę do mojego pokoju i położyłam się na łóżku odrazu zasypiając.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka!
Piszczie czy Yn ma być z Patrykiem.
CZYTASZ
Tylko Ty na zawsze - Yn X Patryk Baran
FantasyNiska około 160 cm wzrostu 22 letnia blondynka Yn przeprowadza się z Anglii do Polski po zakończonej tam nauce. W Polsce poznaje chłopaka który zawróci jej w głowie ale też i zrani. W książce: (ZDRADA, PRZEKLEŃSTWA, SAMOOKALECZANIE, MYŚLI SAMOBÓJCZE...