Nowa znajomość

172 6 0
                                    

Po zakupach z dziewczynami pojechałyśmy do naszego domu. Dziewczyny wypakowały zakupy a ja zrobiłam nam takie duże łóżko z materacy i koców. Aby nie było kłótni kto wybiera serial Wika zakręciła kołem fortuny i padło na ... Hanię.

Hania ma dobry gust ale dzisiaj wybrała coś innego. Wybrała Stranger Things. Fausti z Julitą zrobiły nam gofry z bitą śmietaną i owocami. Julitka pomogła mi je pokroić bo ja nie mogłam z tą złamaną ręką.

Po skończonym filmie posprzątałyśmy a dziewczyny poszły na miasto. Była 16.30 więc zaczęłam się ogarniać na spotkanie. Ubrałam czarne baggy spodnie, ciemno zieloną bluzę i biały top z długim rękawem. Wyszłam z domu i poszłam do umówionego miejsca co zajęło mi 40 minut. Do spotkania zostało jeszcze 20 minut więc postanowiłam wrzucić coś na storkę na IG.

Gdy odkładałam telefon zobaczyłam nieznajomego wysokiego szatyna. Odrazu mnie zobaczył i usiadł na przeciwko mnie.

-Hej jak tam ręka?- zapytał z troską w głosie

-Boli ale jest dobrze- odpowiedziałam

-To co zamawiasz?- zapytał ponownie

-Spaghetti carbonara-

-Oki- powiedział z uśmiechem

Po skończonym posiłku Natan bo tak się nazywał odwiózł mnie do domu G. Gdy weszłam do budynku przywitałam się z domownikami. Usiadłam na kanapie i czułam jak pewna osoba wypalała mi twarz wzrokiem. Ta osoba to nikt inny jak... Patryk. Po chwili poszłam do  pokoju i kiedy zamykałam drzwi mój telefon zawibrował.

Baran.Patryk
Co ty odpierdalasz?

Ynka.Słońce
Ale o co ci chodzi?

Baran.Patryk
Spotykasz się z jakim gościem którego nie znasz?

Ynka.Słońce
Ale mam prawo się spotykać z kim chce poza tym to nie ja się całowałam z jakimś plastikiem wiedząc że osoba która cie kocha się patrzy

Baran.Patryk
T-ty sie we mnie zakochałaś

Na tą wiadomość nie odpisałam tylko zeszłam na dół po szklankę wody. Na dole była Natalka Hania Świeży i Patryk. Gdy Patryk mnie zobaczył odrazu chciał zagadać ale Natalka popatrzyła na niego wzrokiem "Ona nie chce z tobą gadać".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Miłego dnia/nocy/wieczoru/ranka/południa/popołudnia❤️

Tylko Ty na zawsze - Yn X Patryk BaranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz