6. bölüm

480 35 107
                                    

~Kerem'den~
Uyandığımda Altay'ın yanımda uyuduğunu fark ettim. Kesin gece ben yalnız kalmayım diye gitmedi diye düşündüm.

Midem gene feci derecede bulanıyordu. Acıdan gözlerim yaşardığında Altay'a daha sıkı sarıldım.

Galiba dev böcükü uyandırmıştım.

Doğrulup bana baktığında saçlarımı okşayarak geriye attı.

"Kerem iyi misin?"

"Midem bulanıyor Altay."

"Normal bişey bu Kerem'im. Bu arada acıktıysan kahvaltı hazırlayabilirim."

"Olur ama ikimiz yapalım."

"Sen yorulma ve yat ben yaparım."

Tam itiraz edecekken yataktan kalkıp mutfağa gitti. Bu kadar inatçı olması benim için hem iyi hem kötüydü. Neden bende bilmiyorum.

Biraz daha yattıktan sonra artık bulantılara dayanamadım ve yataktan kalkıp odanın banyosuna girdim.

Yüzüme su çarptıktan sonra aynada kendime baktım. Saçımın bozuk olduğunu fark ettim.

Saçımı yaptıktan sonra tam banyodan çıkarken midem ağzıma geldi. Geri dönerek klozete eğildim ve kusmaya başladım.

Bu kusma olayından ciddi anlamda nefret ediyordum. Çünkü ağzımda iğrenç bi' tat kalıyordu. Banyodan çıktığımda derin bi' nefes aldım. Şuanlık mide bulantım hafiflemişti.

Mutfağa girdiğimde Altay'ın bişeyler hazırladığını gördüm. O kadar çok odaklanmıştı ki beni bile fark etmemişti.

Sessizce arkasına geçip belinden sarıldığımda hafif tırsmıştı.

"Korkuttum mu?"

"Yani biraz. Çok değil canım."

Arkasından yanına geçtiğimde kafasını yana çevirip dudağımdan öpmüştü. Hoşuma gitmedi de değil bu arada.

Seviyordum Altay'ı. Bence iyi bi' baba olacaktı. Çocukları seviyordu da. Ama benim kadar olamaz.

Sandalyelerden birine oturup telefonumu açtığımda gerekli gereksiz nerdeyse herkesin instagram da attığım storyi beğendiğini gördüm.

Aslında taraftarlar beğeniyordu ama ben şahsen attığım storylerin beğenilmesini sevmiyordum.

Kimlerin beğendiğine bakarken Altay bunu fark etmiş olacak ki bana bakıyordu.

"Noldu Kerem? Neye bakıyosun?"

"İnstagrama."

"Niye sinir oldun bi' an?

"İnstagram da gıcık olduğum bi' kaç elemanın attığım her storyi beğenmesini sevmiyorum Altay."

"Anlıyorum canım."

Telefonla biraz daha uğraştıktan sonra sıkıldım. Telefonu masaya bırakıp ayağa kalktım ve Altay'ın yanına geçtim.

"Otur Kerem sen hadi ben yapıyorum."

"Oturmaktan sıkıldım Altay. Bu arada kahvaltıdan sonra bişeyler yapalım mı?"

"Kahvaltıdan sonra antrenmana gitmem lazım ama istersen sende gelebilirsin."

"Ya ben Galatasaraylıyım Altay Fenerbahçe tesisinde ne işim var."

"Hadi Kerem ya sana gel Fenerli ol demiyorum ki."

"Zaten desende olmam canım."

O sırada kınar gibi yüzüme baktı. Elindekileri masaya bırakıp beni belimden tutup kendine çekti ve yüzüme yaklaştı.

"Senin Çocuğunu Taşıyorum" || •AlKer•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin