Klokken var 21.00. Mamma har ordnet rom til danserne. MITT rom er dems rom. Vel de må ikke bli skremt hvis de ser rommet mitt. Som en stor ellioteer har jeg også mange isac elliot plakater. Jeg må sove i stua. Jeg, Minttu og Noora har faktisk blitt veldig gode venner.
"Kan du danse?" Spurte Noora plutselig. "Ehh...nei" sier jeg og rødmer. "Hva med synge?" Spurte Minttu. Jeg rister hardt på hodet. Nok til å få nakkesleng "au" sier jeg og lukker øynene. Smerten forsvinner raskt. "Går det bra?" Spør Minttu "jada,bare nakkesleng." Svarer jeg. "Er det greit om vi kan låne kjelleren og øve på koreografien" spurte Noora. Jeg nikker. Vi går ned til kjelleren. Det er et stort rom med bare en tv og en sofa. Jeg putter på "hush" av isac (selvfølgelig, det er jo den de skal uansett danse til) "det er jo litt vanskelig uten Danu og Lasse" klager de. "Neida" svarer jeg. Nå puttet jeg på en annen sang som er "tired og missing you" dansen er jo så bra. Jeg fikk lyst til å herme dem. Du vet, nesten som zumba. Jeg hermer Minttu. Alle bevegelsene hun gjør, gjør jeg også. Selvom jeg henger litt etter. Jeg finner takten veldig lett.
Noora slutter å danse. Hun ser på meg meg runde øyne. Jeg slutter å danse fordi det er litt flaut. Minttu slutter å danse. "Jeg synes du sa at du ikke kunne danse!" Sa Minttu. " jeg danser zumba og sånt, men jeg kan ikke ellers" svarer jeg. " Lasse hva gjør du!!" Roper Noora. Jeg ser forvirret rundt, og der sto Lasse, med et kamera. "Har du filmet" spør jeg. "Ja, og denne videoen skal jeg vise til isac elliot"-Lasse's pov-
"Yeyy" roper hun glad og løper mot meg. Hun kaster seg rundt meg, og gir meg en klem. "Hadet" roper jeg. Jeg skal jo ikke vise videoen til isac, jeg skal jo på besøk til Hedda.
Jeg ringer på døren. Der sto Hedda i pysj og kanintøfler. "Hva gjør du her?" Spurte hun meg glad. "Neii...jeg ville stikke innom...for å gi deg denne" sa jeg og ga henne billetten jeg fant på kjøkkenbenken.