Kapittel 7

73 2 0
                                    

-Isabelliot's pov-

Og der sto selveste isac elliot rett forran meg! Han er jo 50% søtere og 90% kjekkere i virkeligheten. Vi håndhilste, endelig har jeg fått se han og røre han. "Isac" sier han og smiler "Isabell" sier jeg. Jeg må jo late som om jeg ikke er en crazy ellioteer, jeg må være normal. "Skal du danse i kveld?" Spurte isac, "ja" svarer jeg litt usikkert. "Du kommer til å gjøre det veldig bra" smiler han og drar inn i garderoben. Ikke noe mer? Ikke en klem engang :(

-Hedda's pov-

Nå har jeg og Tuva kommet oss på førsteraden. Ha, jeg har ikke sett Isabell! Tuva ler "hva ler du av?" Spør jeg henne. "Nei, Isabell har skrevet på Twitter at hun er hjemme og gråter" nå må jo jeg også le. Musikken kommer i gang. Jeg begynner å hyle, helt til jeg ser at det bare er oppvarmingsbandet. Det er M&M (marcus og martinus) flere begynner å hyle, men ikke jeg. Jeg får en melding, jeg kjenner det fordi telefonen vibrerer. Det er fra Isabell, jeg låser opp for å se hva hun skriver.
-har du sett isac ennå? Sendte Isabell
-nei, men jeg ser han snart, skrev jeg tilbake. Rart at hun ikke er sur på meg.
-har du første rad? Skrev hun.
-ja, med Tuva. Skriver jeg tilbake
-hvordan fikk hun billetter? Skriver Isabell.
-Lasse tok billetten din og gav den til meg! Skrev jeg. Woops det skulle jeg ikke ha skrevet.
-Lasse skal få bank! Skriver hun.
-ikke skad kjæresten min! Sender jeg.
-hvis Lasse er kjæresten så kan jo du ikke bli sammen med isac. Skriver hun. Jeg blir så irritert at jeg kaster den nye iphonen min rett i bakken. Den blir knust, men den virker fortsatt, æsj! Jeg kaster den engang til hardt! Nå er den ødelagt. Tuva ser på meg med et rart blikk.

Klokken er litt over 19.00. Danserne kommer på scenen med flaggene. Det er da jeg ser at Isabell står der i samme klær som Lasse og dem. Jeg viser langfingeren til henne. "Kom deg bort fra scenen ellers dreper jeg deg" roper jeg så høyt jeg klarer. Hele salen er stille og politiet kommer mot meg.

A little more (isac Elliot fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora