Kapittel 5

80 3 0
                                    

-Isabelliot's pov-

Jeg våkner opp i den irriterende sofaen i stua. Klokken er 07.23. Det er bra. Oisann jeg har sovet med klær i natt. I gangen så har jeg klærne klare. I dag er jo konserten. På kjøkkenet i kjøleskapet har jeg en baguette som jeg bare varmer i mikroen.

*Klokken 08.50*

Jeg ser stresset utover kjøkkenet. Hvor er billetten min? Jeg leter overalt. Har noen tatt den? Jeg må finne billetten min innen 5 minutter. Om 5 minutter så skal jeg til bussholdeplassen. Det nytter ikke! Jeg fikk jo heller ikke billetten min fra Hedda i går. Fordi moren hennes tvang meg til å gi den til henne. Jeg blir ikke å dra på konserten. Jeg føler meg for å slamre en dør! Det er det jeg gjør, jeg åpner døren til badet drar inn selv og slamrer døren hardt. Jeg låser døren. Da kommer tårene. Jeg gråter lydløst.

-Hedda's pov-

I går kveld eller rettere sagt natt kom Lasse til meg og ga meg en isac elliot konsert billett. Han sa at han stjal den fra Isabell. Omg!! Jeg elsker han fyren. Han sa også at jeg er søt når jeg rødmer. Jeg har 2 billetter og dårlig samvittighet. Lasse er så dum, men det er det jeg elsker med ham. Jeg vedder på at Isabell gråter over at hun ikke fant billetten, hvis hun gjør det så er det bra. Jeg har aldri likt henne. Så jeg klarte å få Tuva til å gå med på førsterad. Hvorfor ender allting godt med meg. Jeg elsker livet.
Nå har Tuva kommet. Så nå skal mamma kjøre oss til Oslo spektrum (der hvor konserten er)

-Isabelliot's pov-

Jeg har forklart Minttu, Noora og Danu alt. Halo! Jeg brukte 1000 kroner på tull. Lasse har unngått meg i hele dag. "Du kan jo bli med oss dit, og være med oss" foreslår Noora. "Mener du som i backstage?" Spør jeg. Nå er jeg glad. Alle 3 nikker. "Vi sier bare at du er en av danserne" sier Danu. "Og i tilfelle, så skal vi lære deg alle dansene" sier Minttu.

Det var ettermiddag nå og jeg kan alle dansene. Jeg er en som lærer koreografi veldig fort. "Ja taxien er her om 5 minutter" sier Lasse. Endelig har han sluttet å unngå meg. Han vet ikke at nå er jeg også en av "danserne" (vi sier bare at jeg er en av reservedanserne) til isac.

A little more (isac Elliot fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu