Kapittel 6

76 3 0
                                    

Jeg kom meg lett inn. Fikk også armbånd jeg må bruke som backstagepass. Endelig skulle jeg få se isac spille live. Nå står noen sminklister(?) å sminker meg. De trenger ikke det. Halo! Jeg er jo ikke en danser. De tok håret mitt opp i en høy hestehale og strammet skikkelig,for at den ikke skulle falle av. "Jeg skal jo ikke danse i kveld." Sa jeg til de som sminket meg. "Redaktøren har gitt meg beskjed om at du skal danse" hæ...ånei! Jeg har scene skrekk. Og jeg vedder på at når han kommer på scenen vil jeg glemme alt. Noen stylister kommer med kostymer til meg, det er en hvit t-skjorte, en skinnjakke og sweatpants med bukseseler(bildet).

Etter jeg har tatt på disse klærne ser jeg meg selv i speilet, jeg føler meg så spesiell her jeg står.Minttu kommer inn med akkurat de samme klærne og sveis. "Eh..hvorfor har du på kostyme" spør Minttu "oja... Noora ble nødt til å dra hjem, moren hennes ble syk" sier hun rett før jeg skulle si det jeg skulle si. Redaktøren kommer inn. "Ja Lasse og Minttu danser i lag og Danu og hva het du igjen" sier redaktøren "jeg heter Isabell" svarer jeg "ehm..ingen Isabell på lista" sier redaktøren etter å sett i lista. "Det går greit, hun kan koreografien" sier Danu og ser på meg. "Greit, hva heter du da?" Spør redaktøren "Isabell Karia Fjellgren" sier jeg. "Maria?" Spør han "Karia" retter jeg. "Der kommer Fredrik, hadet" sier redaktøren og løper bort til utgangen.

-isac elliot's pov- (endelig!)

Vi kommer inn i Oslo spektrum. Jeg ser på pappa og redaktøren snakker om at Noora måtte til finland. Resten fikk jeg ikke med meg. "Gå å hils på den nye danseren" sier pappa plutselig. Ahh...jeg fikk engang ikke tatt selfien jeg skulle ta. "Ny danser?" Spør jeg. "Det er en reserve, men nå som Noora er i Finland skal hun nye danse." Sier pappa. Jeg nikker og går litt lenger ned til backstage.

A little more (isac Elliot fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang