11~ Ateş Parçası

1K 15 0
                                    

Gördüğüm kişiyle şok yaşadım. Çok güzel, çok güzel. Beni aldatmanın sonucunu çok pis ödeyecekti kaçmıştı. Hemde yurt dışına, benden o kadar çok korkuyor ki şerefsiz Kuzey.

Kuzey benim 1,5 yıl önceki sevgilim. Ama, ama bey efendimiz beni aldatmış üstelik birdaha aldatmış yanii 3 kişiyle aynı anda sevgili olmuş. Hani o kadarda iyi oynuyor ki, o kadar iyi güzel ilgileniyor ki benimle yani demezdim işte Kuzey beni aldatıyor.

Nasıl yakaladım biliyormusunuz. Ben Kuzeye sürpriz yapacaktım uzak mesafeyfik biz. Neyse işte sürpriz yapmak için daha önce verdiği adrese gittim kapıyı çalfım bir tane kız açtı. Dedim hani çalışandır yok değilmiş 'Kuzey Er buradamı?' dedim. 'Evet, burada ne istemiştiniz' 'ben Kuzey'in sevgilisiyim' 'nasıl ya şaka dimi. B-ben de sevgilisiyim' ama benim başımdan kaynar sular döküldü.

Öyle işte sonrada göt korkusundan yurt dışına kaçtı hemde o anda evin arka penceresinden kaçtı.

Yıllar sonra beee he Kuzey efendi. Görür görmez yavaş yavaş arkasına yaklaştım. Omzuna dokundum. Arkadını döndü döner dönmez "ananı sikim" Dedi hemen bende "bende senin ananı sikim" Dedim. Tokadı bastım yüzüne ohhhh misss iyiki yaptım içimin yağları eridi ha böyle.

Neymiş efendim exten nex olmazmış ha bu Kuzey'dende adam olmazmış onu Öğrendik.

Bu mal yüzünü tutarken "yatım yıl içimde tuttum oh be rahatladım" Deyip arkamı döndüm.

Vaoovvvvvvvvv aaaaaaaaaaağğğğğ kim var burda EGE Hojjaaammm aaaağağağağapağpa. İçimden aynen böyle bağırıyorum.

Bakın bakın çok güzel çok güzel Allâh'ım.

İlk defa atlet ile görüyorum bir insanın vücudu ancak bu kadar kusursuz olabilir yaaaa maaşallah yaradan Allah neler neler sunuyor önümüze.

Oda beni gördü görür görmez gülümseyip el salladı. Yanına gittim hızla.

"Nabersiniz hocam" "İyidir Beste , spor yapıyorum sen? " Sexy sesiyle konuştu yine yaa.

"Bende iyi hocam, aynı" "Hmm, yenimi yazıldın? "
"Aslında ben daha önce geliyordumda bırakmıştım, tekrardan yazılım"

"İyi bakalım." Bakalım bakalım hsjshsjs "hee birde Beste. Tek ken bana Ege diye hitap edebilirsin, hocama gerek yok."

"Peki hoc-yani beki Ege" Ege dememle gülümsedi ama o gülüşlerden değil bizim şu yani Özlem'in diyişiyle piç gülüşünü yaptı.

"Eeee, beraber spor? " Diyip göz kırptı içimde bir yerlerde bir Ateş Parçası gibi bir şey hissettim bilmiyorum ya öf.

"Ee haydi o zaman beraber spor" Diyip gülümsedim. Yana geçtik. Ben koşu bandına binerken Ege'de halter kaldırıyordu. Birden durdu ve bana baktı, "sen halter kaldırdın mı? " "Hayır, daha yeni başladım bu ilk günüm olduğu için koşu yapim dedim." "Senin içinde sorun olmazsa beraber kaldıralım mı? " İyide ben haltermidir nedir, onu kullanmayı bilmiyorum ki.

"Peki siz öyle diyorsanız" Dedim, tam kulaklığımı bir kulağıma taktım. Bir şey söyledi ama anlamadım.

"Efendim, bir şey mi dediniz? " Dedim " 'Siz' değil 'sen' diye hitap et. Ben öyle sizli bizli konuşmayı sevmiyorum" Dedi. "Peki Ege bey 'SEN' ne dersen o" Diyip güldüm sesli bir şekilde.

Gülüşüme karşılık verdi.

"Eeee halter, spor? " Dedi gözümün içine bakıp. "Peki" Dedim bıkkın bir şekilde.

                                  Bölüm sonu...




Öncelikle arkadaşlar. Ben baya bu aralar aşırı derecede test ve konu tekrarı vb. Yapıyorum birde hafta sonları yazamıyorum çalışıyorum.

O yüzden ben vaktim olduğu zamanlarda beraber anca bu kadar yazdım elimden geldikçe. Artık. Birde bölümler kısa olabilir ama sayısını fazla yapmayı düşünüyorum bakalımmm...

Lütfen oyy verinnn

Belinay~

müzik hocam +18 (Yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin