13~Çarpışma

797 13 3
                                    

Birden kapı yumruklanmaya başladı.
Ne olduğunu anlayamadan beni tutup tuvaletlerde birine koydu.

"Sessiz ol, sakın ses çıkarma! " Dedi kafamı salladığım gibi tuvaletin kapısını kapattı.

Hemen Ersin'in sesi geldi "ne yaptın Beste'ye?!"
Diye bağırdı sonra yanımdaki kapılardan birinden ses geldi,sert bir darbe indirildi galiba o kadar ses çıktı ki bence kapı kırılmıştı. Hemen yanımdaki kapı da gümbğrtüyle açıldı.

"Boşuna buraya bakma bulamazsın, biz Beste'yle konuşurken birden ağlamaya başladı ve biraz dolaşacağını söyledi, gitti. "

Hemen ardından "ne yaptında ağladı kız kimbilir" Diye bağırdı Ersin sonrada 'aaaağğğhhhhh' diye bir haykırış yükseldi sanki yer sallandı oneydi gı öyle kuşlarda cıvıl cıvıl çok tatlılar.

Sesler kesildi benim kuşlar başladı ötmeye severim lan sizi sarı sarı kuşlar oyyşşş. Kapım açıldı Ege görüş açıma girdi. "Egeeeeeeee baaağğkk kuş" Dedim ve elimi havaya kaldırdım. "Ne kuşu güzelim ya" Dedi.

"Hadi çıkalım artık şuradanda evime gidelim. Birazda benim evimi gör" Dedi.

Ben tuvaletten çıkınca beni kucağına alıp arka kapıdan çıktık.

Hava da pek güzelmiş bu gün farkına varamamışım. Ne farkına sarmaması be 1.60 boyum var 1.90 çocuğun kucağındayım tabi hava güzel olur.

Aklımdaki düşünceleri,gözlerimi kapatarak tatlı bir rüyayla sonlandırdım...

𓆉

Üzerimdeki sıcaklıkla çok mutluydum ilk defa bu kadar rahat uyumuştum heralde.

Ne bir dakika sıcaklıkmı dedim. Hemen gözlerimi açtım, birisine sarılmış uyuyordum. Kafamı yukarıya kaldırdım ve baktım vay canına şakamı buu.

Lan lan ben lan nasıl ya. Lan Ege'ye sarılıp uyuyordum.

"Çüşş" Dedim içimden,Ege hemen gözünü açtı, ne yani ben sesli mi söylemiştim.

"Günaydın, ama ben çok rahatım biraz daha uyursam olurmu? " Dedi.

"Benim burada ve senin yanında ne işim var? Ne yaptık? Nasıl geldim buraya? En son clubte değilmiydin ben? Birşey yapmadık değilmi? Sorulatıma cevap verecekmisin? "

"Hangisinden başlıyayim" "İstediğim den başlıyorum" "Öncelikle dün gece çok içtin benim sürekli gittiğim clupteydiniz karşılaştık sen tuvalete gittin çok kalınca tuvalette sana bakmaya geldim kusuyordun, hemen kucağıma aldım seni sonra senin evine yol aldık sen 'beni evde ne olursun tek bırakma geceleri korkuyorum'dedin. Bende 'istersen bize gidelim' dedim 'olur'dedin. Buraya geldik ben tam seni yatağa bırakıp gidecekken beni tuttun yine 'gitme' 'benimle yat' dedin ağlayan bir sesle kıyamadım yattım. Parantez içinde söylüyorum aramızda birşey olmadı. " Dedi, bir yandan rahatlarken bir yandan da renkten renge giriyordum, ne yani bunların hepsini ben mi demişim? Karanlıktan korktuğum doğruydu ama ilk defa bunu birine açık açık söylemiştim üstelik bu sırrımı Özlem bile bilmiyorken. Vay haline vayyy.

"Peki" Dedim ne demesi be ben kendim bile zor duydum sesimi.

"O halde kahvaltı hazır aşşağıya inelim"

"İyide ikimizde buradayız kim hazırladı? "

"Ben yemek türleri öğünleri her neyse çok kötü olduğum için sadece yemek yapmak için çalışanım var yemeği yapıp gider"

"Peki" Dedim yine tam kalkacaktım ki üzerinde sadece Sweat vardı.

"Merak etme bir yerine bakmadım ilk önce elbisenin askılıklarını indirdim sonra sweati üstüne geçirdim. Elbiseyi de öyle çıkardım"

müzik hocam +18 (Yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin