19~+18

368 9 3
                                    

Çok şükür Allah'ıma ki derse yetişmiştim.Bu aralar Ege hocayı pek göremiyordum, dersten derse tabi ama hiç sohbetimiz bile yoktu.

Ya ne bileyim adam değişti gibi, ooff siktir et Ege'yi Beste Yekta'ya bak sen Yekta'ya taş gibi adam.

Sen konuşmazsan olmuyordu zaten iç ses.

İç sesimi duymayalım lütfen!

Son dersimden de çıkmıştım sonunda eve gidip güzel bir uyku çekmek istiyorum çünkü.

Okuldan dışarı çıktım ve karşımda kimi göreyim iki seçenek var 1.si Yekta 2.si Ege hoca.

Tahmin ediyoruz tahmin ettik, Yektaaaaaa ne güzel bir sürpriz.

"Yekta? "

"Beste"

"Bir şey mi oldu"

"Hayır, seni almaya gelmiştim"

"Çok teşekkürler yaaa"

"Önemli değil"

Tam güzel arabanın kapısını açacaktım ki Yekta açtı bu adamdaki kibarlık beni öldürür yaa.

Hem bu araba BMW değilmiydi ya Rance Rover (böylemi yazılıyordu bilmiyorum) ne ara oldu.

"BMW değilmiydi araban"

"Evet ama değiştirdim bu daha rahat ve geniş"

Piç sırıtmasıyla ne olduğunu anlamaya çalıştım.

Ahhhh saf ben masum ben bıynumdan yanaklarıma doğru bir yanma hissettim, başladı bizim kırmızı olma mesaisi.

Hemen kafamı pencereye çevirdim.

Bizim evin önüne gelmiştik.

"Gelirmisin içeriye? "

"Zahmet olmasın yorgunsundur"

"Yok yok ne zahmeti hadi gel"

"Ehh peki"

Yekta'nın gelmesiyle içeri geçtik ve kapıyı kapattım.

"Birşeyler yapalımmı? Film felan"

"Olur"

Ben hemen netflix'e girdim ve bir film açtım.

Filmi izliyorduk hoş güzelde sex sahnesi geldi ve ben Yekta'nın bakışlarını üzerimde hissediyorum.

Dayanamayıp Yekta'ya baktım ve Yekta göz kırpıp bana yaklaşmaya başladı.

Dudakları dudaklarıma değmek üzereydi,nefesini nefesimde hissediyordum. Dudağımı yaladım ve Yekta'nın dudaklarına bakmaya başladım. Yektaya baktığımda gözlerimin içine tarif edemeyeceğim bir şekilde bakıyordu. Anında gözlerini dudaklarıma indirdi ve dudaklarıma yapışması bir oldu.

Çok yavaştı sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibi, dudaklarıyla dudaklarımı usulca emiyordu.

Birden dudağımı ısırmasıyla inledim,dili izin ister gibi dişimin oralarda geziyordu hafif bir şekilde dişlerimi açtım. Dillerimiz özgürlüğüne kavuşmuş gibi birbirini bulmuştu.

Dillerimiz ve dudaklarımız aheste aheste dans ederken birden hızlandım.

Hızlanmamla birlikte oda hızlandı, daha sert öpebilmek için bir elimi ensesine koydum, bir elimi ise saçlarına geçirdim.

Aynı anda kucağına çıkmam bir oldu.

Kucağına çıkmamla birlikte dudaklarını ısırmam bir oldu, ağzımda metalik bir tat geldi.

Ardından ise Yekta'nın baştan çıkarıcı o inlemesi.

Yavaş yavaş küçük beyime sürtünmeye başladım, yoksa büyük bey mi demeliyim?

Altımda birden sertik oluştu,bir tepecik gibi.

Kendimi tutamayıp kızlığımı tam o sertliğe sürdüm, ikimizden aynı anda bir inleme duyuldu.

Hayır duyulmadı.

Sadece biz duyduk.

İkimiz.

Yekta ve ben.

Yekta ve Beste.

Şuan düşündüğüm tek şey, aklımdaki tek düşünce Yekta.

Yanımda hatta dibimde,tek bir beden halinde olsak bile onu düşünüyorum.

Ben bu ateşle, bu libidoyla, bu tutkuyla Yekta'yı düşünürken Yekta üzerimdeki t-shirt'i çoktan çıkarmıştı.

Aynı zamanda bende onun üstünü.

Ellerim hızlı bir şekilde kemerine indi, kemeriyle oynarken elim alt taraflara da değiyordu.

Hızlı bir şekilde kemerini çıkardım.

Fermuarını açmamla birlikte dışarıya özgürlüğünü ilan eden bir erkeklik çıktı.

Yekta bana yardım ederek pantolonunu çıkardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

müzik hocam +18 (Yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin