Bu aralar okula gidesim yoktu ki zaten gitmiyordumda arkadaşım benim yerime imzalıyordu.
Bu günde kendime kafa tatili yaptım vallaha. Saat öğlen 11 ve ben yatakta uzanıyorum ah ne iyi ama değilmi?
Normalde şuan derste olacaktım hemde kimin tahmin etmesi pekte zor değil canım Ege hocanın dersinde olacaktım.
Telefonuma gelen bildirim yağmuruyla kafamı kaldırdım, bildirim yağmuru dediğimde 2 mesaj ha.
Normalde fazla arkadaşım olmadığı için mesaj atanım yoktu Özlem vardı oda ailesinden dolayı kısıtlıydık.
Birde hayranım vardı oda mesaj atmamış eee kim bu o zaman.
Duracağıma baksam iyi olur.
Ege hoca: okula artık gelsen mi?
Ege hoca:birde senden bişe isteyecektim.
Sen:öncelikle kafa iznindeyim Ege hocam.
Sen:ikinciside gönderin gelsin.
Ege hoca:o zaman bende şöyle diyim.
Ege hoca:birincisi yap kafa tatilini bakalım
Ege hoca:ikincisi de bu gün bana gelebilirmisin dersim bitti, ellerimle yemek yaparım
Sen:tövbe estafurullah ama yemeği elinle yapacaksın tabi ayağınla değil(silindi)
Sen:pekii
Sen:saat kaçta geleyim?
Ege hoca:8 de olur
Sen:tm
Artık Ege hocanın yaptıklarını yadırgamıyorum alıştım yani anlayacağınız.
Üzerimdeki pijamaları çıkartıp günlük kıyafet giyecektim.
Üzerimi çıkarttım ve harkulade olan tangama ve üstümdeki dantelli sütyene baktım ablam alışayim diye sürekli giy diyordu ve benim artık normal iç çamaşırlarıma yoktu yani o derece.
Siyah takımlarımı çok seviyorum zaten enn sevdiğim renkte siyah olduğu için en çok siyah takım alıyorum. Ve kum saati vücudumla her şey yakışıyor bana.
Hazır üstüm böyleyken neden yaramazlık yapmayayım ki değilmi.
Siz;
Hemen fotoğrafı atıp çıktım.Üzerimi değiştirmek için dolabıma gittim ve içinden şu kareli olan pantolonumu aldım artık her ne deniliyorsa adına, üzerimede siyah crop aldım bu işte en rahat günlük kombin.
Kıyafetlerimi yatağın üzerine koydum ve o sırada telefonuma mesaj geldi telefonu elime aldım ve hayraaanııımmmm mesajj atmıştı.
Hayranım;ananı sikeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
müzik hocam +18 (Yarı texting)
Actionöğretmen öğrenci ilişkisi gibi gözüksede öyle değil. Yıllardır aranan güçlü bir katil. Arkadaşlar şöyle bir şey söyleyim hikaye bir zamandan sonra saracak hemen okumayı bırakmayın şuan kitabın durgun yerlerindeyiz. Gerçek bir okuyucu asla okumaya...