16~

260 11 5
                                    

"Hiç uzatmayacağım beste, ege hocandan uzak dur"

Neden ki? Kim oluyorda öylesine merak ettim diye yemeğe çıktığım biri bana hesap soracak? İçim içimi yerken dayanamadım sordum.

"Hangi yetkiyle?"

Gözlerimin içine baktı 1-2 dakika hala bakışmamız sürerken "haklısın" Dedi.

Tabi haklı olacaktım hayır sen bana platoniksin diye tamam saygımız var konuşalım felan değik canım sıkılmaz yeni arkadaş yaparım felan dedimde hani böyle de olmaz kardeşim.

"Ben doydum. Teşekkür ederim yemeğe çıkarttığın içinde" Dedim.

"Peki. Önemli değil" Dedi.

Garsonu çağırıp hesabı istedi, hesabı ödedikten sonra kalktık.

Biraz aşağı kaydır devamı aşağıda.














































































Biraz daha.


































































































Neyse kıyamadum.

Masadan kalktıktan sonra dışarı çıktık arabaya bindik ama hala aramızda bir sessizlik vardı.
Yola koyulduk. Geldiğimiz yer birazcık uzak olduğu için yolumuz uzun sürdü yoldaşa herhangi bir konuşma yaşamadık.

Evimin önüne geldi ve durdu, arabanın kapısını açtım.

"Her şey için teşekkürler"

"Önemli değil" Dedi ve arabanın kapısını kapattım.

Eve girdim ilk işim anonimlikten çıkan bu kişiyi (yaratığı) engellemek olacaktı.

Sonuçta neden engellemeyeyim kii kimse benim hayatıma karışamaz bu güne kadar sevgisiz yaşamışım kimse bana karışmamış elin adamımı karışacak hah külahıma anlatsın. APTAL.

Eve çıktım,salona geçtim kendimi direkt çekyata attım. Al şimdi kim çantama uzanacak. Oflaya puflaya çantama uzandım.

Anonimden mesaj vardı ismini unuttum şuan aşkoşkolar valaha anonim kaldı aman boşverin.

Ne yazmış bizim sümüklü böcek bakalım.

Hayranım;özür dilerim Beste, ben böyle olsun istememiştim.

Yazdığına görüldü atıp engeli bastım.

Ne demiş Özgür ablamız İYİYAPMİSMİYİĞMMĞĞ

Amann anlayacağınız kızlar erkeklerden adam olmazz.

Benimde hazır yukum geliyorr ben uyuyoremmm bayy.










Kızlar ben inanın hiçç müsait olamıyorum bide ben abimin arkadaşı yazmak istiyorum. He birde tırnaklarımdan rahat yazamıyorum hepinizi çoooooookkk seviyorum yakın zamanda baya yakın zamanda görüşürüz artık aktifimmmmm heyyyoooooooooo. BAY🖐🏼



müzik hocam +18 (Yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin