Bu kitabın karakterlerinin sahibi LordOfStory yazarına aittir.
Öylesine yazıyorum bu kitabı.
_
Yağmur, sümer, yiğit, cengiz, doruk ve yağız okuldaydılar şuan da.
Diğer eşleri de bir karar alıp bugün evde onlara sürpriz yapacaklardı.
Berzan beline mutfak önlüğünü takınca, çetin yavşakça ona, "puşt beklerim senden, böyle bir fantezin var mıydı yiğitle?" diye sordu arsızçana.
"Alırım ayağımın altına çetin. Beni sinir etme." dedi sinirle berzan.
Tabikide böyle bir fantezileri vardı ama çetinin bilmesine gerek yoktu.
Mazhar çetinin arkasından gelip ensesine yapıştırdı. "Hadi çetin elin çalışsın ağzın değil." diyip oda dolaba yöneldi.
Çetin onu umursamayıp hemen tezgaha doğru adımladı. Baranın yanına gelip durdu.
"Baran ne habersin?" diye sordu.
Baran elinde ki bıçağı yere bıraktı ve çetine döndü.
"Doruğuma aç kalmaması için bir şeyler yapacam." dedi.
Çetin başını salladı. "Doruk hiç sana seçim hakkı sunuyor mu?" diye sordu.
Baran kaşlarını çattı. Ne demek istiyordu?
"Ne manada?" diye sordu çetine.
"İşte mesela, tesbih mi ben mi? Diye soruyor mu?" diye açıkladı.
Baran, "yok abi ne diye sorsun bana bunu. Bizi bildiği için sormaz bile. Her anlamda onu seçtiğimi biliyor." diye açıkladı.
Çetin onun koluna vurup, "beni ona mı seçeceksin?" dedi ciddi bir tavırla.
"Kardeşim ne olsun istiyorsun? Bir git başımdan." dedi sitemle.
Çetin tekrar ona yapıştırdı. "Söyle işte." dedi.
Baran derin bir nefes alıp, "tuğra şu malı başımdan alır mısın amına koyayım." diye bağırdı içeriye doğru.
Ahmet ve tuğra içeriye gelirken, ahmet çetine döndü. "Sen hayırdır çetin kardeşime karışıyorsun?" dedi sinirle.
Çetin gülümseyip elinde ki tesbihi sallayarak mutfaktan çıktı.
"Ben ne zaman hapisten çıktım?" diye kendini sorguladı tuğra.
Herkes şaşırdı.
Melih gevşekçe içeriye girip, "hatırlamıyor musun ben seni çıkardım." dedi ve elini tuğranın omzuna attı.
Tuğra sabır çekerek elini sert bir şekilde yere attı. "Gevşek hareketler yapma melih." dedi.
Melih ofladı, "yeni insanlar bulmalıyım. Zorbalıklar yapmalıyım. Bizimkiler saraçlıgil okulunda zaten. Buldum sanırım." kendi kendine konuşurken herkes melihe baktı.
"Ben seni bir zorbalarım on saniyede, bir ay ayağa kalkmazsın." dedi tuğra.
Melih oflayıp mutfaktan çıktı. Herkes işine odaklanıp yemekleri yaptılar. Tek tek sofraya koyup diğerlerini beklemeye başladılar.
_
Part2 diğer bölümde.
Nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LordOfStory / bxb
Losowelordun kitap karakterleriyle öylesine bir şeyler yazacam. hepsi aynı evde olursa nasıl olur diye düşünün...