7.bölüm

119 16 70
                                    

...
Sunghoon aynanın karşısında son kez kendisine baktıktan sonra kabanını giyerek, telefonunu ve cüzdanını alıp evden çıktı. Bugün Jake'i arkadaşları ile tanıştıracaktı. İster istemez biraz gergindi çünkü arkadaşları çok patavatsızdı ve Jake onaları henüz tanımıyordu ve alınabilirdi. Hatta sırf bu yüzden arkadaşlarını önceden uyarmıştı. Çünkü Jake'in üzülmesini istemiyordu. Jake gülünce Sunghoon'da mutlu oluyordu. Jake'in gülüşü bulaşıcı hastalık gibiydi o gülünce Sunghoon'da gülüyordu.

Sunghoon bunları düşünürken, Jake'in evinin önüne çoktan gelmişti. Arabadan inip evin önüne gelmişti. Kalbi yine dünkü gibi çok hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı. Sunghoon neden böyle olduğuna anlam veremiyordu.

Kapıyı çaldığında açan Jake'in annesi olmuştu. Annesi sorgular bir biçimde bakarken, arkadan mutlu ve heyecanlı bir biçimde konuşan Jake'in sesini duydu Sunghoon.

"Anne çekilir misin geçeceğim."

Jake'in annesi gülerek çekildiğinde Jake hızlıca kapıdan geçip Sunghoon'un boynuna atladı. Boyu Sunghoon'a göre kısa olduğu için parmak uçlarına çıkmıştı Jake. Sunghoon bu kucaklamaya karşı hemen elini Jake'in ince beline koymuş ve ona sıkıca sarılmıştı. Sanki hiç ayrılmak istemiyormuş gibiydiler.

Birbirlerinden ayrıldıklarında, Jake'in annesi onlara hayret içinde bakıyordu. Oğlu çabuk sosyalleşebilen biri olduğunu biliyordu ancak, bu kadar kısa bir sürede onların bu kadar samimi olması kendisini şaşırtıyordu. Yine de çok umursamak istemedi çünkü, oğlu şuan çok mutluydu.

Jake ve Sunghoon evden yavaşça uzaklaşırken, Jake'in annesi arakalarından kocaman bir tebessüm ile kapıyı kapattı. Jake yine dünkü heycanı ile konuşmaya başladı:

"Nereye gideceğiz Sunghoon?"

Jake'in bu çocuksu tavırları Sunghoon'un çok hoşuna gidiyordu. Bu yüzden kocaman bir gülümseme ile Jake'i yanıtladı:

"Bugün seni arkadaşlarım ile tanıştıracağım Jake. " Jake'in yüzü düşmüştü çünkü Jake Sunghoon ile tek başına vakit geçirmek istiyordu. Sunghoon Jake'in bu ani ruh değişimini fark ettiğinde, güven verici bir şekilde gülümseyip tekrar konuştu:

"Jake arkadaşlarımı tanısan hepsini çok seversin zaten birini tanıyorsun." Jake onaylar biçimde kafasını salladığında ikiside arabaya binip yola koyulmuşlardı.

Buluşacakları kafeye geldiklerinde, Sunghoon'un arkadaşları çoktan gelmiş ve derin bir sohbet içindeydiler. İkili masaya geldiklerinde, bütün gözler onlara dönmüştü. Sunghoon gülerek oturmuş Jake'te yanına oturmuştu.
Masadaki kişilerden yalnızca Heeseung'ı tanıyordu Jake.

Bir süre sonra Jake hepsi ile tanışmıştı. Hatta en çokta Heeseung'ın sevgilisi Sunoo ile iyi anlaşmıştı. Ancak ismi niki olan Japon çocuk Jake ile flört etmeye çalışıyordu ve bunu temas ederek yapıyordu. Jake rahatsız olsada, ortamın neşesini bozmak istemiyordu bu yüzden bozuntuya vermemeye çalışıyordu.

Sunghoon'un dediği gibi, arkadaşları çok iyilerdi ancak Niki için bunu söyleyemezdi çünkü Jake'i başından beri ciddi mânâda rahatsız ediyordu.

Jake ortamdan biraz uzaklaşmak için tuvalet için müsade istemiş, ardından ise masadan kalkarak tuvalete gitmişti. Ancak arkasından Niki de gelmişti. Jake bozuntuya vermeden musluğun önünde elini yıkarken Niki arkasından onu izliyordu. Jake bu duruma daha fazla dayanamamış ve Niki karşı ciddi bir ses tonu ile konuşmuştu:

"Amacın ne tam olarak söyle de bileyim" Jake'in bu ciddi yüz ifadesi Niki'nin de ciddileşmesini sağlamıştı.

"Bir amacın yok sadece seni daha yakından tanımak istiyorum." Jake dayanamamış ve agresif bir biçimde cevaplamıştı:

"Sen yakından tanımak için herkese böyle temas eder misin?" Niki cevap vermeden hızlıca tuvaletten çıkmıştı. Jake ise arkasından bakakalmıştı.

Masaya geri döndüğünde, Niki yine aynı yerinde oturuyordu. Başka sandalye olmadığı için, Jake zorunlu olarak onun yanına oturmuştu. Sunghoon Jake'in varlığını tamamıyla unutmuştu. Jake ne kadar üzülse de, sesini çıkarmıyordu.

Jake artık kendini dışlanıyormuş gibi hissetmeye başlamıştı. Bedeni burada olsa da, ruhu burada değildi. Jake bu düşüncelere dalmışken belinde bir el hisseti elin sahibine baktığında ise şaşırmamıştı çünkü kendisi Niki'ydi. Jake Niki'nin elini belinden çekmeye çalışıyordu ancak Niki bırakmıyordu. Daha fazla dayanamamış ve ayağa kalkıp bağırarak Niki'ye karşı konuşmuştu:

"Ulan kaç saattir susuyorum yeter artık taciz ediyorsun resmen." Niki anın utancı ve şoku ile ses çıkaramazken, Sunghoon olaya dahil olarak Jake'i elinden tutarak oturtmaya çalışmış, ardından konuşmuştu:

"Jake otur yerine de ne olduğunu anlat."  Jake Sunghoon'un elini itmişti şuan ona da kızgındı.

"Oturmuyorum Sunghoon." Jake bunu dedikten sonra tam gidecek iken Niki gitmemesi için Jake'in elinden tutmuştu. Bu hareket Jake için son damlaydı artık dayanamıyordu bu yüzden sinirle Niki'nin yüzüne yumruğu atmıştı. Niki yumruğun etkisi ile yere düşmüştü. Şuan bütün müşteriler onsları izliyordu.
Sunghoon Jake'in bu hareketine karşı sinirle ona bağırmıştı:

"Jake kendine gel burası köy değil burada önüne gelene yumruk sallayamazsın. Çok istiyorsan git köyünde yumrukla insanları." Jake Sunghoon'a bakakalmıştı ne diyeceğini bilemiyordu gözünden bir damla yaş düşmüştü. Jake bu durumda iken Sunghoon Niki'nin yanına gitmiş ve onunla ilgilenmişti. Bu görüntüye daha fazla dayanamamıştı Jake. Tam gidecek iken Sunghoon Jake'in arkasından konuşmuştu:

"Jake gel buraya tek başına gidemezsin." Jake Sunghoon'un bu dediğini umursamayarak kafeden çıkmıştı.

Jake gittikten sonra, Niki kafasını eğmiş ve Sunghoon'un elini kendisinden çekmişti. Sunghoon sorgular bakışlar ile Niki'ye bakarken Niki konuştu:

"Hyung özür dilerim Jake ne yaptıysa haklı. Başından beri ona temas ederek rahatsız ettim ama o siz rahatsız olmayın diye sesini çıkarmadı ancak en sonunda dayanamadı." Sunghoon Niki'nin söylediklerini kavramaya çalışırken yavaştan kaşları çatılmıştı. O sırada Heeseung'ın sesini işitti.

"Sunghoon söylediklerin çok kırıcıydı. Kendini kısa sürede affetirmeye çalışsan iyi olur." dedi ve o da kafeden çıktı. Sunghoon olanları sonunda kavramış ve koşarak o da kafeden çıkmış ve etrafta Jake'i aramaya başlamıştı. Ama nafileydi Jake hiç bir yerde yoktu.
...

Bölümü begenmişsinizdir umarım konrtol etmeden atıyorum hata çok fazla olabilir😭

Kentsel Dönüşüm | Jakehoon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin