3: chocolate.

32 1 0
                                    

Beau's perspektiv:
Jag, Luke & Jai hade kommit in bakvägen och bundit fast alla samt taget tejp bitar över alla munnar. Jai gick långsamt fram mot en tjej i kassan och tog pistolen mot hennes huvud.
- "Ge oss pengarna nu." Sa han med en hotfull röst. Kassörskan nickade fort på huvudet och tog ett par nycklar samt en kod och förde Jai till kassaskåpet. James skrek att alla skulle bege sig ut ur byggnaden och in i bilen då polisen var på väg. Jag tog tag i Bonny & Alicia och sprang ut med dom, en kort stund därefter kom Luke & Jai med två stora säckar med pengar.
- "Resten då?!" Skrek Daniel irriterat.
- "Vi har inte tid!" Skrek Luke och vi skyndade oss tillbaka till vårt ställe.

Jai's perspektiv:
Vi kom fram till vårt läger och Alicia försökte springa in i huset så fort som möjligt men jag sa till henne.
- "Alicia, jag måste prata med dig." Sa jag hårt och bestämt, hon kom fram och tittade förskräckt på mig men ändå irriterad ut.
- "Du kommer bli en del av det här, eller ja, tills vi dödar dig." Sa jag och gick långsamt därifrån.
- "Är du dum i huvudet eller?" Sa hon bakom mig.
- "Du kan inte tro en sekund att jag inte kommer försöka rymma, för jag kommer göra allt jag kan för att få komma bort härifrån, långt bort från er, långt bort från dig." Sa hon och gick in i huset. Jag flina och gick sedan in jag med, hon kollade knappt på mig och det tyckte jag fan va skratt retandes. Jag gick upp och in i badrummet och tog en dusch. Jag satt en handduk runt midjan då jag hade glömt att mina kläder o allt fanns i mitt rum. Jag gick ut och i korridoren råkade jag gå in i Alicia..
- "Haha oj förlåt babe." Sa jag och flörtade, inte på riktigt, på ett hånande sätt.
- "Prata inte med mig." Sa hon och försökte att kolla bort.
- "babe, de är lugnt o kolla du vet." Sa jag och hon gick bara förbi. Jag brydde mig inte utan gick in i mitt rum och tog ett par kalsonger med mjukis o sket i en tröja, de är så jävla varmt ändå. Jag gick ut och Luke kom fram och börja prata med mig.
- "Kom igen, som om du inte försöker stöta på henne."
- "hon? haha aldrig, hon är bara en slampa som finns här och hjälper till med våra rån, precis som Bonny." Sa jag och jag såg hur Lukes ansiktsuttryck förändrades när jag sa Bonny.
- "Prata fan aldrig så om Bonny, visst det är okej med Alicia men fan heller Bonny." Sa han surt och gick in till Bonnys rum ofc. Vafan är hans problem? Jag kommer ändå döda henne i slutändan. 

Alicias perspektiv:

Jag gick gick in i Jai's rum då jag snodde en tjocktröja av honom, dom borde fixa värme i detta hus, det är fan iskallt. Jag hann sätta på mig den och precis då kom Jai in och skratta åt mig.

-''Ge mig tröjan Alicia.'' sa han och skratta.

-''Nej, det är fan iskallt här inne och jag har ingen annan tröja.'' sa jag och såg sur ut på ett ''roligt sätt''.  Han nickade och tog en T-shirt och gick sedan ut, jag pustade då ut för att jag var rädd att han verkligen ville ha tillbaka tröjan. Jag la mig i sängen och under täcket och efter en stund så somnade jag.


Jag vaknade upp av att jag hörde massa skrik och det kändes som hela helvetet hade brutit ut i huset. Jag sprang ned och då blev det knäppt tyst. Alla killarna stirra på mig och flina.

-'' Olala, Jai, har du delat ut en tröja till din så kallade ''Slampa''.'' Sa Luke och skratta, men det gjorde inte dom andra, Jai skakade på huvudet och ställde sig bredvid mig.

-'' Hon frös och hon har ju inga andra kläder, så jag lät henne ta min tröja.'' sa Jai strängt och gick upp. 

-'' Vafan du kan ju inte kalla henne för slampa din jävla dick.'' Sa Daniel och slog honom i bakhuvudet. Han log lite snett mot mig men gick sedan ut. Jag log snabbt tillbaka sedan gick jag till frysen då jag tänkte ta något att äta. James petade på mig och jag kollade på honom.

-''Du, vill du följa med till affären och köpa riktig mat?'' sa han och skratta, likaså gjorde jag och nicka. Vi gick ut till en ''normal'' bil, och precis när vi skulle åka iväg kom Jai ut och fråga om han fick följa med, vilket han gjorde i alla fall. Vi begav oss mot Walmart och när vi kom dit så sprang Jai till protein maten. Jag och Jai gick till pastan då vi kom överens med att göra en kyckling sallad. Jai kom fram med en choklad till mig vilket fick mig att skratta. Jag tackade för den och han flina bara åt mig.

-''Det här är bara tillfälligt vet du, snart kommer det bli allvarligt. Jag kommer bli strängare och hårdare, du vet bara min ''fina sida nu'' och sedan kommer allting förändras när vi får våra uppdrag.'' sa han och kollade efter nån god dricka till oss alla. 

-'' Det är lugnt, jag kommer ändå rymma.'' sa jag och han kollade seriöst på mig.

-''Lycka till med det svagis.'' sa han och gick till kassan med James.

-

-

-

-

Det fick bli ett kort kapitel då jag skriver på datorn och jag har legat skit konstigt i kanske 20 min nu, min rygg gör ont och jag orkar inte mer haha. Förlåt för dålig uppdatering men vårar internet har krånglat i en eller två veckor nu och nu funkar det som det ska igen. kram


murdererWhere stories live. Discover now