Alicias perspektiv;
Jag satt tyst hela bil resan hem, Jai och James sjöng till ''Smells Like Teen Spirit.'' med Nirvana. Jag tycker om Nirvana, och Red Hot Chilli Peppers, dom har riktigt bra låtar. Tillslut så gav jag mig och sjöng med, dom båda kolla förvånat men fortsatte sen att sjunga. När vi kom hem så bar killarna in påsarna och jag tog påsen med massa godis, haha. Vi kom in och då sprang jag direkt upp till Bonny, hon satt i sin säng och grät.
-''Vad har hänt herregud?'' sa jag och gick fram till Bonny.
-''Vi har fått det värsta jobbet någonsin nu!'' sa hon och grät ännu mer.
-''Vad menar du?'' frågade jag och kramade om henne.
-''Vi ska servera på en klubb, och gissa vad vi ska ha på oss? ''sa hon och blev nu mera arg, jag tittade förvånat på henne. Vadå servera på en klubb? Haha good luck att försöka få mig till det säger jag bara. Vafan är detta ens? Alltså helt seriöst, dom borde fan vara helt blåsta i skallen, Luke kom in och Bonny sprang upp o slog till honom i magen och slog hårda slag överallt. Tillslut så kom Daniel in och särade på dom och Luke gick ifrån utan att säga ett ord, men Daniel, han fick världens utbrott på Bonny.
-"NU FÅR DU FAN TA OCH LÄGGA AV, DU KAN FAN HELLER SKADA LUKE, VI BEHÖVER HONOM SENARE!" Skrek han på Bonny och hon himlade med ögonen och satt sig på sängen.
- "Hahah, å nej, du ska få sova på golvet bredvid mig." Sa Daniel och tog tag i hennes arm.
- "Så du sover på golvet?" Sa hon och skratta.
-"Nej, jag ska sova i en skön säng, o du ska ligga på golvet bredvid mig." Sa han och skratta. Jag satt bara där och lyssna och var helt off. Tillslut så gick jag in i Jai's rum och la mig o sov för att jag behöver nog lite sömn.-
Jag vaknade av att Beau spelade hög musik i hela huset och jag vakna upp med världens migrän, jag kunde knappt röra mig av att jag hade så ont. Jag skrek och börja gråta av att dom skulle sänka men ingen hörde, så jag låg kanske där i 15 minuter och sedan kom Jai in springandes och frågade vad som händer.
- "Vafan händer här inne?" Skrek han för att musiken var så hög.
- "Snälla sänk, jag har migrän." Sa jag lugnt o sansat och han bad Beau sänka.
Han la sig bredvid mig och höll om mig.
- "Mår du bättre?" Sa han lite drygt.
- "Ja, så du kan gå o köpa underkläder till mig." Sa jag drygt och han skratta bara.
- "Haha vadå?" Sa han och kolla förvånat på mig och spände
-"Ja, jag kan ju inte gå i samma underkläder varje dag." Sa jag och han skratta lite nervöst.
-"aja kom så åker vi o köper de nu." Sa han men jag stannade kvar.
- "Ska du inte följa med?" Frågade han.
- "Med min migrän? Nej." Sa jag och han suckade. Han gav sedan mitt nummer och bad mig att ge honom min storlek på bh:ar o trosor. Han stack iväg och jag gick försiktigt ned från trappan då jag föll, allt blev svart.
-
-
-
Jais perspektiv;
Jag gick in till Victoria Secret då jag tror hon brukar köpa där, inte för att jag vet det, men många tjejer brukar ju göra det. Jag tog en rosa & en vit BH med passande trosor, för alltså, det passar liksom. Haha vafan håller jag på med? När jag äntligen kom fram till kassan för att betala så ringde Luke.
- "Uhm, vi har ett litet problem, jag tror inte Alicia kan servera på den där klubben." Sa han och lät nervös.
- "Vadå inte kan servera?" Sa jag irriterat. Jag tackade och tog påsen med underkläderna och gick ut till bilen.
- "Hon ligger på sjukhus, vi fick skriva in henne som Moa Senctivs" sa han o flina lite.
- "vafan har hänt och varför skrev ni in henne på sjukhus med ett påhittat namn?" Sa jag och körde till sjukhuset.
-"Om vi gav hennes riktiga namn skulle dom säkert ta in oss i fängelse och ah, hittat den "försvunna flickan."" Sa Luke och jag la på.Jag kom fram till sjukhuset och gick direkt till receptionen och fråga om "Moa Senctivs".
- "Rum nummer 127" sa receptionisten och jag sprang till hissen och åkte upp till nivå 2.
När jag öppnade dörren, så var det en helt skadad tjej som låg i sängen, blå märken över hela ansiktet. Vafan hade hänt egentligen?
-" hon föll från trappen, bet sönder läppen och du ser ju resten." Sa Beau jag nickade.
- "Ni får kidnappa en annan tjej då, vi behöver 2 tjejer till nästa uppdrag." Sa jag med en sträng röst och bad sedan alla att gå ut.
- "Men tro inte bara för att vi hittar en ny tjej, att vi bara ska släppa dig. När du blir bra igen så dödar vi väl henne o så är du med i gamet igen." Sa jag och gick ut.
YOU ARE READING
murderer
Teen FictionAlicia, 17 år har levt ett långt liv i Texas, och hon har alltid varit den snälla, fina & rara tjejen. Men allting förändrades när hon flytta till Los Angeles. Hon går hem, en lång kall kväll, inga ljud hörs, men tillslut så slocknar allting. Hon v...