3.1

293 24 12
                                    

Tekrardan merhabaaa...

Fazla aralık bırakmamak istedim..

Finale az kaldı diyebilirim artık.Ama daha var merak etmeyin.

Ben daha fazla uzatmayayım.

İyi okumalar.Lütfen 5 saniyenizden fazla gitmeyecek oylarsanız mutlu ve yorum yaparsanız daha mutlu olurum.

Lütfen 5 saniyenizden fazla gitmeyecek oylarsanız mutlu ve yorum yaparsanız daha mutlu olurum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kumsalasöz;Temas bağımlısı @kayayldrm 🎠

@kayayldrm ve diğer 500 kişi beğendi.

@kayayldrm;Sadece sana bağımlı

🌺

Can ozan –ahmakıslatan

🌺

"Hayır yani ben anlamıyorum ki?" dedim Leo'nun tüylerini okşarken."Hani yani malsan malsındır.Bu kural hep böyledir." Leo kapanmak üzere olan gözleri ile bana bakıyordu.

"Yani anlamıyorum Leo." Bende kafamı onun kafasını olduğu yere yaşlamıştım.

Ne hakkında mı konuşuyordum?Okuldaki aptal insanlardan.

"Sonra ne olmuş?" Gelen sesle birlikte olduğum yerde sıçradım.Leo'da benim yüzümden sıçramıştı.

"Öyle de gelinmez ama," dedim sinirle.

Evde bir kaç eksik olduğu için Kaya'yı markete göndermiştim.Poşetleri yere bırakmış bana baktığını fark edememiştim fakat,poşetleri yerden alıp bana göz kırptı."Bunları mutfağa bırakıp geliyorum.Ben gelince devamını anlatırsın." diyerek göz açımdan uzaklaştı.

"Yoo,anlatmayacağım ki.Köpek." dedim.Gıcık ediyordu beni.Sonra bakışlarım bana bakan Leo'ya dönmüştü."Sen köpek değilsin bebeğim sen Leo'sun.Baba köpek." Elimle Leo'nun kafasını okşadım.

"Ben mi köpeğim?" Sesi duyduğum gibi sıçtığımı anlamıştım.Kafamı arkaya çevirmeye şu an tırsıyorum desem yeriydi.

Arkamı dönmeden,"Hem de ne köpek." dedim.Evet ecelime susamıştım.

Arkadan bana gelen adım seslerini işittim.Koltukta yüz üstü yattığım için arkama dönüp onu göremiyordum.Ellerini iki yandan belimin kenarlarından tutup belimi sıktı.

MOTORCU KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin